19 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Unilever“ предупреди на повисока инфлација во следната година

„Unilever“ предупреди на повисока инфлација во следната година

Производителот на производи за широка потрошувачка „Unilever“ предупреди дека инфлацијата најверојатно ќе се забрза следната година, продолжувајќи го притисокот врз компаниите за производи за широка потрошувачка да ги зголемат цените во обид да ги надоместат зголемените енергетски и други трошоци.

Производителот на сапуните „Dove“ ги надмина прогнозите за раст на продажбата во третиот квартал во четвртокот и ги задржа насоките за годишна маржа на профит, отфрлајќи ги стравувањата на некои аналитичари од пад.

Сепак, финансискиот директор Греам Пикотли очекува мало намалување на инфлаторните притисоци, што е потенцијален удар за централните банкари, надевајќи се дека сегашниот пораст на цените ќе биде привремен.

„Очекуваме следната година инфлацијата да биде повисока од оваа година“, рече тој.

Производителот на сладоледите „Ben & Jerry“ изјави дека продажбата пораснала за 2,5 проценти за три месеци до крајот на септември на годишна основа, над 2,2 проценти од аналитичарите во истражувањето на компанијата.

Растот е поттикнат од побарувачката во САД, Индија, Кина и Турција. Истовремено, зголемувањето на цените од 4,1% го неутрализира намалувањето на обемот од 1,5%.

Повеќе од две третини од падот на обемот доаѓа од Југоисточна Азија, каде што растот на случаите на делтата на коронавирусот ги принуди владите да воведат сериозни ограничувања што ја погодија потрошувачката.

„Наспроти малите очекувања, ова ни се чини дека е „доволно добар квартал“, а одлучувачкиот напредок во цените е позитивен за нас во сегашната клима. Сепак, главниот предизвик останува забрзувањето на растот на обемот“, вели аналитичарот на „Jefferies“, Мартин Дебу.

Компаниите за широка потрошувачка се соочуваат со зголемени цени на суровините како што се енергијата, маслата за јадење и пакувањето, како и повисоките транспортни трошоци додека економиите закрепнуваат од пандемијата.

Сепак, аналитичарите велат дека „Unilever“ се соочува со потешка задача, бидејќи околу 60 отсто од неговиот промет доаѓа од пазарите во развој, каде што инфлаторните притисоци се најинтензивни. Во јули, групацијата ја намали својата прогноза за годишната оперативна маржа на „околу без промена“ од „благ раст“.

Групата во четвртокот рече дека и покрај тоа што инфлацијата за трошоци останува „екстремно висока“ – на пример, зголемување на трошоците за логистика и дистрибуција од 3 милијарди евра во оваа година, ја задржува својата најнова прогноза за маржа.

Маслото од палма и соја и дериватите на сурова нафта, како што е смолата, се некои клучни области на притисок на цените, додаде групата.

Пикули рече дека обемот паднал меѓу 7% и 9% во Југоисточна Азија, иако компанијата презеде „мали“ ценовни мерки во регионот, што придонесува со околу 14% од прометот на „Unilever“.

Компанијата исто така соопшти дека потрошувачите таму се префрлаат на поевтини брендови, што ја зголеми конкуренцијата на пазарите како Индонезија.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП