19 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИЗголемените цени на производите му донесоа на „Nestle“ повисоки приходи

Зголемените цени на производите му донесоа на „Nestle“ повисоки приходи

Швајцарскиот концерн за храна „Nestle“ продолжува со стапката на раст – во првите девет месеци од годината компанијата заработила околу 63,3 милијарди швајцарски франци (речиси 59 милијарди евра), објави компанијата во средата. Ова е зголемување за 2,2 проценти на годишна основа.

Органскиот раст се зголеми за 7,6%, при што компанијата припишува 1,6% од растот на зголемувањето на цените на своите производи. Извршниот директор на „Nestlе“, Марк Шнајдер, рече: „Во третиот квартал, направивме одговорни приспособувања на цените додека го продолживме нашиот силен реален домашен раст“.

Со оглед на силниот раст, менаџерот ја зголеми прогнозата за целата година. „Nestle“ сега цели кон раст на органската продажба од шест до седум проценти, наместо пет до шест проценти. Сепак, групацијата ги подготвува своите акционери за малку пониски профитни маржи од 17,5 проценти. Тоа се должи, меѓу другото, и на задоцнетото прилагодување на цените на зголемените трошоци за суровини, велат од компанијата.

Интеграцијата на брендовите за додатоци во исхраната на „The Bountiful Company“ исто така ќе чини пари. „Nestle“ ја купи американската компанија во март за околу 5,7 милијарди швајцарски франци, а договорот беше затворен во август.

Растот е особено силен во американскиот бизнис на „Nestle“, каде што компанијата успеа да ги зголеми своите цени најмногу. Во својот најсилен регион во светот, „Nestle“ органски порасна за 8,4%, од кои 3,2% се должи на зголемените цени. Во Европа и Азија, сепак, „Nestle“ ги зголеми цените за помалку од еден процент.

Сепак, моторот на раст во „Nestle“ е повторно брендот за кафе „Nespresso“, кој вклучува и малопродажни производи на „Starbucks“. Органскиот раст овде е 11%. Брендот за храна за миленичиња „Purina“, како и вегетаријанските и растителните производи од брендот „Garden Gourmet“, исто така, растат двоцифрено.

Во одделот „Nestlé Health Science“, кој извршниот директор Шнајдер има намера значително да го прошири во иднина, купувањето на „The Bountiful Company“ доведе до постојан пораст на продажбата за 28,5%. Меѓутоа, без да се земе предвид ова, единицата е во стагнација.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП