20 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИРазочарувачката продажба на „Gucci“ ги зголемува очекувањата за новата колекција

Разочарувачката продажба на „Gucci“ ги зголемува очекувањата за новата колекција

Растот на продажбата на „Gucci“ забави во третиот квартал, бидејќи коронавирусот се врати со нова енергија во делови од Азија, зголемувајќи го притисокот врз новата колекција на марката за силната сезона за одмор.

Споредливата продажба на италијанскиот бренд се зголеми за 3,8% на годишна основа, објави во вторникот сопственикот „Kering SA“. За споредба, во вториот квартал, растот беше дури 86%, откако беа укинати ограничувањата во многу делови на светот поради блокадата поради коронавирусот. Аналитичарите очекуваа зголемување од 9,3% во јули-септември.

Настапот во Азија беше силно погоден од новиот бран на вирусот, кој го попречи патувањето во Кина, Нов Зеланд, Австралија и други земји, рече Жан-Малк Дупле, главен финансиски директор на „Kering“.

„Gucci“, кој генерира повеќе од половина од приходите на „Kering SA“, ја претстави својата нова колекција кон крајот на минатиот месец, потег за кој аналитичарите велат дека ќе помогне во продажбата во клучниот четврт квартал.

Премиерата на филмот „House of Gucci“ – приказната за смртта на наследникот на семејството Маурицио Гучи – допрва доаѓа. Филмот, во кој главните улоги ги толкуваат Адам Драјвер и Лејди Гага, се очекува да ја зголеми свесноста за брендот во така важниот четврт квартал.

Продажбата на „Kering SA“ за првите девет месеци од годината изнесуваше 12,2 милијарди евра, надминувајќи ја претпандемиската 2019-та година. „Saint Laurent“ се покажа подобро од очекуваното за третиот квартал, а продажбата на парискиот бренд надмина 28%.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП