Благодарение на овој договор, LG ќе развие уште посигурен автомобилски софтвер, ќе го подобри бизнисот со компонентите на возилата и ќе им обезбеди безбедносни решенија на Cybellum за глобалните клиенти.
Одборот на директори на LG го одобри купувањето на Cybellum, водечки снабдувач на решенија за проценка на ризик кога станува збор за безбедноста на сајбер возилата. Со овој договор, LG презема околу 64 проценти од уделот на компанијата од 140 милиони долари, стратешки потег што ќе ги подобри можностите на LG за сајбер безбедност и ќе ги забрза нејзините напори да стане иновативен партнер за идна мобилност.
Останатите акции ќе се стекнат во блиска иднина, кога ќе се потврди конечната вредност, како и вкупниот износ на инвестицијата. Покрај тоа, LG ќе потпише договор за иден капитал (SAFE) за да инвестира дополнителни 20 милиони американски долари во Cybellum по завршување на процесот на тргување во четвртиот квартал.
Cybellum е водечка компанија за безбедност на возила, основана во 2016 година во Тел Авив. Има околу 50 вработени и во моментов работи со клучните играчи во индустријата, успешно ги доставува своите производи до производителите и добавувачите на возила низ целиот свет. Покрај Израел, Cybellum работи во Јапонија, Германија и Северна Америка. Cybellum ќе продолжи да биде независен ентитет и бренд, додека продолжува да расте и да ги поддржува своите клиенти и партнери со исто ниво на посветеност и стандарди на кои се навикнати своите клиенти.
Со зголемениот број закани за сајбер безбедноста и транзицијата на глобалната автомобилска индустрија во ерата на поврзани автомобили, потребата за подобра сајбер безбедност што ги исполнува меѓународните стандарди никогаш не била поголема. Сајбер-безбедноста на возилата ќе стане се поважна, бидејќи автомобилите ќе еволуираат во меѓусебно поврзани системи со сложени меѓусебни врски помеѓу различни компоненти. Cybellum ќе му овозможи на LG превентивно да обезбеди одржлив раст во брзорастечката индустрија за сајбер безбедност на автомобилите и да даде поголема вредност во клучните области, како што се дизајнирање делови, развој и работа со оптимизирање на софтверската безбедност.
Едно од најнапредните решенија на Cybellum за заштита на возилата од закани од сајбер безбедност е неговата платформа Cyber Digital Twins, која создава детален приказ на софтверските компоненти на возилото без пристап до изворниот код и автоматски ги открива сите потенцијални ризици. Платформата се потпира на интелигенција за закани во реално време за да ги потврди слабостите и обезбедува целосна проценка на ранливоста, како и обезбедување на потребните решенија.
Како прва аквизиција за LG во Израел и доменот на сајбер-безбедноста, оваа инвестиција ја нагласува важноста на оваа растечка категорија и е клучен дел од стратегијата на LG да го зајакне своето деловно портфолио преку стратешки превземања, сојузи и партнерства, со силен фокус на компоненти на возилото. Во август 2018 година, LG ја купи австриската компанија ZKV Group, водечки играч на пазарот за автомобилско осветлување. Во јули, LG започна заедничко вложување со Magna International, третиот најголем снабдувач на автомобили во светот, за да создаде е-погон LG Magna, зголемувајќи ја конкурентноста и потенцијалот за раст на двата партнери.
„Возбудени сме поради партнерството со LG, како и одличното враќање што успеавме да им го обезбедиме на нашите засегнати страни“, рече Слава Бронфман, извршен директор на Cybellum. „Cybellum ја разви најсеопфатната понуда за управување со безбедноста на производите во индустријата, и здружувањето на силите со LG ќе ни овозможи дополнително да го забрзаме остварувањето на нашата визија. Очекуваме значителен раст во блиска иднина“.
„Не е тајна дека софтверот игра клучна улога во автомобилската индустрија, а со тоа доаѓа и потребата за ефективни решенија за сајбер безбедност“, вели д-р Ким Џин-Јонг, претседател на LG Electronics Vehicle Solutions. „Овој најнов договор дополнително ќе ги зајакне цврстите темели на LG кога станува збор за сајбер безбедноста, овозможувајќи ни да бидеме уште поспремни за ерата на поврзани автомобили“.
Компанијата VS на LG, основана во 2013 година, забележа продажба од 5,18 милијарди долари во 2020 година, што е зголемување за 6,1 проценти во споредба со 2019 година. Со инвестирање во сајбер безбедноста на возилата, LG се обврзува да ја зголеми конкурентноста на своите infotainment системи (информации и системи за забава), погон на електрични возила и осветлување на возилата, кои заедно ги формираат трите столба на индустријата за автомобилски компоненти.