9 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„BMW 2-Series Active Tourer“ за прв пат ја смени генерацијата (ФОТО/ВИДЕО)

„BMW 2-Series Active Tourer“ за прв пат ја смени генерацијата (ФОТО/ВИДЕО)

Компактното комбе „BMW 2-серија Active Tourer“ дебитираше во 2014-та година, и беше ажурирано неколку пати, но промената на генерациите остана во прашање. Тоа е веќе факт, бидејќи производителот официјално ја претстави втората генерација на моделот.

Досега Баварците ја прикажуваат само верзијата со 5 седишта, а сѐ уште не е јасно дали ќе се појави модификацијата „Gran Tourer“, која има 3 реда седишта. Моделот ја задржува формата, но неговиот дизајн е дефинитивно поспортски, поради тенките предни држачи, зголемената решетка на ладилникот и тесната оптика.

Двете издувни цевки се скриени, а во зависност од нивото на опрема, новата серија „2 Active Tourer“ ќе добие тркала од 16 или 17 инчи (опција е 19 инчи), како и пакети „Luxury Line“ и „M Sport“. Димензиите се речиси непроменети – должината е 4.386 mm, ширината е 1.824 mm и висината е 1.576 mm.

Внатрешноста е целосно трансформирана, во стилот на електричниот „iX“. Најголемо внимание се посветува на комбинацијата под инструмент таблата со закривен екран и мултимедијалниот систем (за прв пат во „BMW“ со конвенционални мотори). Бројот на копчиња е значително намален, а во предниот дел на конзолата има место за два држачи за чаши и телефон, кој е поставен вертикално и се полни без кабел.

Седиштата се нови, а во високото ниво на опрема добиваат електрично прилагодување, опции за складирање поставувања и функција за масажа. Се појави воздушно перниче помеѓу предните и задните редови (како во новата „S-Class“), а потпирачите за грб од вториот ред може да се повлечат, зголемувајќи го обемот од 470 на 1.455 литри.

Стандардната опрема на моделот вклучува клима со две зони, навигација, 4 USB-C порти, приклучоци со 12 волти на централната конзола и во багажникот, кожен волан, сензор за дожд и автоматска контрола на задните светла. Тука е и контролата на патувањето со функција „Stop & Go“, следење ленти и асистент за паркирање со камера за рикверц. Дополнителни електронски асистенти може да се активираат од далечина.

Новиот „BMW Active Tourer“ ја задржува платформата „UKL“ со погон на предните тркала со потпирачи „McPherson“ напред и независна суспензија со повеќе врски одзади. Сепак, неговите компоненти се сериозно надградени, зголемувајќи ја нивната сила и подобрувајќи го управувањето. Достапни се и адаптивни амортизери.

Опсегот на погонски единици е значително променет. Менувачот сега е само еден – автоматски со 7 брзини (претходно се нудеше 6-брзински мануелен и 8-степен автоматски, а хибридниот „225xe iPerformance“ имаше 6-брзински хидромеханички). Првичните верзии „216i“ и „216d“ исто така се отфрлени, а некои модификации добиваат електричен мотор кој работи како старт-генератор.

Така, на моделот ќе му бидат понудени „меки хибриди“ со 2.0-литарски бензински турбо мотор, бидејќи верзијата „220i“ развива 156 ks и забрзува од 0 до 100 km/h за 8,1 секунда, а „223i“ има 218 ks, кревајќи до „стотка“ за 7,0 секунди.

Под нив е „218i“, кој се потпира само на 3-цилиндричен турбо мотор со 136 ks. Забрзувањето од 0 до 100 km/h трае 9 секунди. Дизел верзијата – 218d, има 2.0 -литарски мотор со 150 кс (8,8 секунди од 0 до 100 km/h).

Следното лето, гамата ќе биде пополнета со два хибрида со полнење со погон на четири тркала. Станува збор за „225e xDrive Active Tourer“ со максимална моќност од 245 ks и „230e xDrive Active Tourer“ со 326 ks. Првата опција беше понудена во претходната генерација, но беше послаба – 220 ks. Хибридите ќе добијат и помоќна батерија – 14,9 kW / h, што ветува километража од само 80 километри.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП