24 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Netflix“ влегува во гејминг индустријата

„Netflix“ влегува во гејминг индустријата

„Netflix“ го купи креаторот на видео игри „Night School Studio“ и објави пет наслови за мобилни игри на одредени европски пазари, додека се обидува да ги диверзифицира своите приходи во услови на зголемена конкуренција во просторот за стриминг.

„Night School Studio“, првото купување на студио за игри на компанијата, е најпознато по својата деби игра „Oxenfree“, натприроден тинејџерски трилер со злобен саундтрак, пишува „Bloomberg“. Двете компании го потврдија договорот со посебни пораки на нивните страници. Условите на договорот остануваат непознати.

Игрите на студиото, кои се достапни на конзолата „PlayStation“ на „Sony“, „Xbox“ на „Microsoft“, „Nintendo Switch“ и компјутери, ќе бидат првите наслови без мобилни телефони во новосоздаденото портфолио на видео игри на гигантот.

„Како и нашите емисии и филмови, сите овие игри ќе бидат вклучени како дел од вашето членство во „Netflix“ – сите без реклами и купувања од апликацијата“, велат од компанијата.

„Netflix“ ги спомена своите планови да влезе на пазарот за игри за време на презентацијата на своите најнови квартални резултати во време кога поновите играчи на пазарот за стриминг, вклучувајќи ги „Disney+“ и „HBO Max“, брзо добиваат претплатници, а со тоа ја засилуваат конкуренцијата во стримингот.

Компанијата соопшти дека ќе ги лансира „Stranger Things: 1984“, „Stranger Things 3: The Game“, „Card Blast“, „Teeter Up“ и „Shooting Hoops“ за „Android“ за членовите на „Netflix“ во Шпанија и Италија.

Полска, каде што веќе се достапни „Stranger Things“, ќе ги добие другите три наслови.

„Ги гледаме игрите како уште една нова категорија на содржини за нас, слична на нашата експанзија во оригинални филмови, анимација и телевизија без сценарија“, се вели во писмото до акционерите на компанијата.

„Сметаме дека сега е добро време да научиме повеќе за тоа како нашите членови ги оценуваат игрите“, велат од „Netflix“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП