Сегашната „Toyota Tundra“ е дури и постара од теренецот „Land Cruiser 200“ – втората генерација на пикапот се најде на производните ленти во ноември 2006-та година.
И само сега, северноамериканската поделба на марката одлучи за целосна промена на генерацијата, што ќе му овозможи на автомобилот сериозно да се натпреварува со далеку посвежите „Ford F-150“ и „Ram 1500“.
Новата „Tundra“ добива значително редизајниран изглед, нова конструкција на рамки и задна суспензија. Пикапот ќе биде достапен само во верзии со 4 врати – „Double Cab“ и „CrewMax“, чии платформи за полнење се долги 1,98 и 1,68 метри.

Дури и на основното ниво на опрема, мултимедијалниот систем има 8-инчен екран (досега беше 7-инчен), а поскапите верзии добиваат огромен 14-инчен екран на допир. Системот работи со „Android Auto“ и „Apple CarPlay“.
Како и кај новиот „Land Cruiser“, производителот се откажува од V8 моторот. Основната верзија добива 3,5-литарски турбо бензински V6 со моќност од 395 ks и 649 Nm Нејзината единствена алтернатива е хибридниот „i-Force Max“ систем со 443 ks и 790 Nm. Моделот има само еден менувач – автоматски со 10 брзини.
Модификацијата за сите терени „Tundra TRD Pro“ се напојува со хибридна единица, добива редизајнирана суспензија со амортизери „Fox“, темпомат за теренски терени (Crawl Control) и систем за избор на режими на возење „Multi-Terrain Select“. Хибридот може да се нарача во нивоа на опременост „Limited“, „Platinum“ и „1794 Edition“, додека основните варијанти на „SR“ и „SR5“ се без електрична помош.

Комплексот на безбедносни функции и асистенти на возачот „Toyota Safety Sense 2.5“ е вклучен во почетните нивоа на опрема. Вклучува системи за итни запирања со препознавање на пешаци, мониторинг на слепи точки, помош за враќање назад и многу повеќе.
Продажбата на новата „Toyota Tundra“ ќе започне кон крајот на годината, а цените сѐ уште не се објавени. Според американските медиуми, тие ќе се движат помеѓу 36.000 и 60.000 долари.