25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИНовата цел на „Amazon“ - пазарот за козметика

Новата цел на „Amazon“ – пазарот за козметика

„Amazon“ планира да одржи настан за производи за убавина во октомври, во обид да ги привлече купувачите по одморите и да ја зајакне позицијата на компанијата во категоријата што напредува. Ова стои во документите прегледани од „CNBC“.

На презентацијата испратена од „Amazon“ за избрани брендови се наведува дека компанијата во моментов планира настан за периодот од 4-ти до 25-ти октомври. Истата информација беше испратена до неколку консултантски компании кои помагаат во водењето на бизнисот на „Amazon“.

„Сакаме да ги привлечеме потрошувачите повторно во „Amazon“ за време на неделата на „Црниот петок“, но и долгорочно со дополнителни маркетинг лостови“, напиша „Amazon“ во презентацијата.

„Ова е единствена можност за избраните брендови да допрат до повеќе купувачи и нови клиенти“, велат од компанијата.

Портпаролката на „Amazon“, Кејти Крун, потврди дека документот е вистински. Во е-пошта до „CNBC“, таа потврди дека настанот следниот месец ќе се вика „Holiday Beauty Haul“, додавајќи дека страницата ќе вклучува низа производи, вклучувајќи парфеми, машка козметика и зимска нега на кожа.

„Amazon“, најголемиот светски трговец на мало, долго време се обидува да добие поголем удел на глобалниот пазар за убавина, генерирајќи 500 милијарди долари годишен приход од продажба. Во 2000-та година, компанијата започна да нуди производи за здравје и убавина, но првично нејзиниот избор вклучуваше претежно брендови за масовниот пазар.

Пазарот на производи за убавина е особено атрактивен во моментов, бидејќи потрошувачите се свртуваат кон мрежата за да купат производи за шминкање и лична нега за време на пандемијата.

Продажбата на шминка преку Интернет се зголеми за 40% во 2020-та година на годишно ниво, а оние на производи за лична нега како што се шампони, козметика за миење лице и лосиони се зголемија за 59%, според компанијата за истражување на пазарот „1010data“.

„Amazon“ се надева дека ќе го искористи настанот за да го зголеми сообраќајот за претстојните промоции за празникот, рече консултант кој разговараше со „Amazon“ и сакаше да остане анонимен бидејќи разговорите не се јавни. Компанијата започна да контактира со брендови и консултантски фирми кон средината на август за да го процени учеството на настанот, рече Џед Роусон, извршен директор на консултантската агенција „Pirawna“.

Иако беа принудени да поминуваат повеќе време дома за време на празниците во 2020-та година, Американците потрошија рекордна сума пари на шопинг преку Интернет, според „Adobe Analytics“. Според компанијата, набавките преку Интернет во САД во ноември и декември се зголемени за 32,2% во споредба со претходната година, на 188,2 милијарди долари.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП