среда, јануари 19, 2022
ПочетнаКОМПАНИИЦелта на „Freshworks“ е проценка од 9 милијарди долари од нејзиното ИПО

Целта на „Freshworks“ е проценка од 9 милијарди долари од нејзиното ИПО

Конкурентот на „Salesforce“, „Freshworks“, се стреми кон проценка од скоро 9 милијарди долари од својата првична јавна понуда, според документите доставени до регулаторите од деловната софтверска компанија.

Компанијата соопшти дека ќе продаде 28,5 милиони акции, проценети меѓу 28 и 32 долари. Со максималната цена, таа ќе собере 912 милиони долари.

Компанијата со седиште во Сан Матео, Калифорнија се приклучува на листата на компании со јавни понуди во софтверскиот и технолошкиот сектор. Повеќето деби појавувања на берзата привлекуваат голем интерес од учесниците на пазарот, кои очекуваат компаниите да имаат корист од преминот кон хибридна работа по пандемијата.

Основана во 2010-та година од Гириш Матрубутам и Шан Кришнасами, „Freshworks“ започна најпрво во јужниот индиски град Ченаи. Го собра своето прво финансирање во круг одржан во 2011-та година, и истата година го привлече својот прв клиент, „Atwell College“ во Австралија.

Компанијата за ризичен капитал „Accel“ и инвестицискиот гигант „Tiger Global Management“ со седиште во Њујорк се меѓу првите инвеститори на компанијата.

„Freshworks“ нуди група производи што им овозможуваат на компаниите да управуваат со нивните односи со клиентите, вклучувајќи платформа за разговор и чет-бот за вештачка интелигенција за поддршка на клиентите.

Компанијата е проценета на околу 3,5 милијарди долари во последниот круг на финансирање во ноември 2019-та година. Меѓу нејзините инвеститори се и „Sequoia India“ и „CapitalG“.

Технологијата на „Freshworks“ ја користат повеќе од 50.000 компании во 120 земји, вклучително и познати имиња како што се „Delivery Hero“, „Vice Media“ и шведската платежна компанија „Klarna“.

Компанијата „Freshworks“ ќе биде наведена на „Nasdaq“ под симболот „FRSH“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП