19 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„BMW“ и „Mercedes“ ќе продаваат помалку возила, но ќе ги здржат високите...

„BMW“ и „Mercedes“ ќе продаваат помалку возила, но ќе ги здржат високите цени

Автомобилската индустрија претрпе два сериозни удари откако изби пандемијата на коронавирусот, по што следеше недостатокот на микрочипови. И додека побарувачката за нови автомобили постепено се опоравува и покрај пандемијата, недостатокот на полупроводници сѐ уште создава многу главоболки кај производителите на автомобили.

За „BMW“ и „Mercedes“, сепак, недостатокот на чипови може дури да биде нешто од што само ќе имаат корист. Двата германски производители на луксузни автомобили сфатија дека луѓето се подготвени да чекаат неколку месеци за нивниот нов, сјаен автомобил, па дури и се подготвени да потрошат повеќе пари за него. И нема потреба цените, кои скокнаа поради недостаток на автомобили на пазарот, да паднат по завршувањето на кризата.

Неодамна, и двете марки беа жестоко критикувани за продолжување на продажбата со лансирање на голем број помали и поевтини модели. Тие нема да исчезнат наскоро, но нивните производители се фокусираат на производство и продажба на поголеми и поскапи автомобили, кои исто така носат поголем профит. Така, наместо продажба, „BMW“ и „Mercedes“ ќе остварат поголем приход.

Ова го потврди Харалд Вилхелм – главен финансиски директор на матичната компанија на „Mercedes“ – „Daimler“. Во интервју за „Financial Times“, тој рече дека „намерно ќе го намалат нивото на побарувачка и ќе се фокусираме на моделите од повисоки и полуксузни класи“.

Неговиот колега од „BMW“, Никола Петар, зборуваше во ист стил, велејќи дека „има значително подобрување на ценовната моќност на моделите на „BMW“ во последните 24 месеци.

„Затоа, планот на компанијата е да продолжи да ги одржува денешните нивоа на цените, а тоа се постигнува со правилно управување со понудата на нови автомобили“, вели тој.

Според експертите, „BMW“ и „Mercedes“ се свесни дека луѓето ќе платат уште повеќе за своите луксузни автомобили и затоа цените нема да паднат дури и откако ќе заврши недостатокот на микрочипови. Аналитичарите посочуваат дека намалувањето на попустите во автомобилската индустрија за само 1% им носи профит на компаниите од 20 милијарди долари. И во Европа и САД, попустите паднаа за 2% од појавата на пандемијата на коронавирусот.

Затоа, оние кои се надеваат дека ќе добијат добра зделка со нов „Mercedes“, откако ќе заврши недостигот од микрочипови, ќе бидат разочарани. Истото важи и за „BMW“, бидејќи двете компании едноставно се префрлаат на пристапот на „Ferrari“. Нема попусти и промоции и луѓето се подготвени да чекаат долго време за да го добијат својот нов автомобил.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП