18 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Renault“ претстави ривал на „Tesla“, но не секој ќе може да го...

„Renault“ претстави ривал на „Tesla“, но не секој ќе може да го купи (ФОТО)

Веројатно многумина не слушнале за компанијата „Mobilize“. Ова е името на поделбата на „Renault“ во Европа, која се занимава со лизинг, споделување автомобили и изнајмување автомобили. Сега таа е и автомобилска марка, чиј прв модел доби свој амблем, а не познатото лого со дијамант на францускиот производител.

Треба да се напомене дека ова не е чистокрвно „Renault“ и не е развиено во Европа. Седанот е создаден од заедничкото вложување „JMEV“, кое компаниите „Renault“ и „Jingliang Motors Corporation“ (JMC) го направија во 2015-та година специјално за производство на електрични возила. Досега нудеше едноставни модели под различни марки, а овој седан е првиот проект создаден во Кина, но наменет за Европа.

Во Кина, автомобилот беше претставен пред извесно време под брендот „Yi“. Европската верзија се вика „Mobilize Limo“ и се одликува со своите амблеми и некои мали детали. Автомобилот нема да излезе во продажба и „Renault Group“ ќе го понуди само за изнајмување, споделување на автомобили и такси.

Во однос на димензиите, „Mobilize Limo“ е споредлив со лимузините „Renault Megane“ и „Volkswagen Jetta“. Долг е 4.670 мм, широк е 1.830 мм и висок е 1.470 мм. Растојанието помеѓу двете оски е 2.750 мм. Моделот е опремен со целосно „LED“ оптика и тркала од 17 инчи, а ќе биде достапен во три бои-црна, бела и сива. Волуменот на багажникот е 411 литри.

„Limo“ има пространа кабина, а рамниот под им овозможува на три лица да седат одзади. Достапно е само едно ниво на опрема со кожен ентериер. Има виртуелна табла со инструменти со 10,25-инчен екран, мултимедија со 12,3-инчен дисплеј, електрични предни седишта, осум воздушни перничиња и кружни камери за надзор.

Електричниот погон нема никаква врска со стандардните модели на „Renault“. На предната оска е поставен електричен мотор со моќност од 150 ks и 220 Nm, и работи во три режими – „Eco“, „Normal“ и „Sport“. Литиум-јонската батерија со капацитет од 60 kW/h е сместена под подот, обезбедувајќи опсег од 450 километри. Максималната брзина е 140 km/h, а забрзувањето од 0 до 100 km/h трае 9,6 секунди.

„Limo“ ќе се произведува во Кина, а првата серија автомобили ќе пристигне во Европа оваа есен. Тоа ќе биде еден од 40-те автомобили што ќе влезат во возниот парк на „Mobilize“, но ќе се користат само за тестови во реални услови. Целосната употреба на автомобилите ќе започне следната година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП