18 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗШто може да очекуваме од електричната „G-Class“?

Што може да очекуваме од електричната „G-Class“?

„Mercedes-Benz G-Class“ е достапен со мотори од четири до дванаесет цилиндри, но ќе дојде момент кога легендарниот „Geländewagen“ нема да биде достапен ниту со бензински ниту со дизел мотор. Електричната верзија на моделот ќе биде објавена во 2024-та година, но неговата концептна верзија ќе биде претставена на саемот за автомобили во Минхен во почетокот на септември.

Британското издание „Autocar“ откри детали за тоа што ќе се промени во моделот кога ќе помине на електрична енергија. За среќа, луксузниот теренец, произведен од австриската компанија „Magna Steyr“, ќе ја задржи својата шасија, што треба да му ги гарантира истите способности за сите терени како и верзиите на моторот со внатрешно согорување.

Наместо да се префрли на платформата „ЕВА“ што се користи за електричните модели како што е веќе прикажаниот „EQS“ и претстојниот „EQE“, идниот „EQG“ ќе стане актуелна верзија на сегашната „G-Class“. Меѓуоскиното растојание од 2890 mm е доволно за да се смести големата батерија со капацитет од 107,8 kW/h, која се користи за седан „EQS“ (меѓуоскиното растојание е поголемо – 3210 mm).

Користењето на поголема батерија нема да обезбеди иста ефикасност и километража на „EQG“, бидејќи тоа главно се должи на обликот на тула што го има овој модел. Тој ќе го задржи сегашниот изглед, добивајќи затворена решетка за радијатор во стилот на другите модели од семејството „EQ“. Исто така, браниците и новите тркала ќе ја разликуваат електричната верзија од стандардната „G-Class“, слично на „EQA“ и „EQB“, кои се визуелно одделени од „GLA“ и „GLB“, соодветно.

Од „Autocar“ тврдат дека „Mercedes“ ќе го понуди „EQG“ исклучиво со погон на сите четири тркала, што значи дека „SUV“ моделот со нулта емисија на гасови ќе добие два електромотори. Моментниот вртежен момент испорачан од електричните мотори ќе му помогне на автомобилот да ги одржи своите неверојатни способности и на патот и надвор од него.

Германскиот производител веќе ги регистрираше трговските марки „EQG 560“ и „EQG 580“, што значи дека електричниот теренец ќе се нуди со погонот на седанот „EQS“. Ова значи минимална моќност од 523 ks и 855 Nm.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП