26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Lenovo“ очекува пазарот на компјутери да порасне во следните 3 години

„Lenovo“ очекува пазарот на компјутери да порасне во следните 3 години

Кинеската групација „Lenovo“, најголемиот производител на персонални компјутери во светот, објави повисок раст од очекуваниот квартален профит, бидејќи ограничувањата за коронавирусот продолжуваат да ја зголемуваат побарувачката за работа од дома.

Цената на акцијата на „Lenovo“ се зголеми за 9,7% по објавувањето на резултатите и требаше да го забележи својот најголем дневен раст од 30-ти март.

Добивката за кварталот што заврши 30-ти јуни се зголеми за 119 проценти на 466 милиони долари од 213 милиони долари во истиот квартал минатата година. Сумата е над просечната прогноза од 345,23 милиони долари според „Refinitiv“, дадена од шест аналитичари.

Приходите се зголемија за 27 проценти на 16,9 милијарди долари од 13,3 милијарди долари од пред една година. Аналитичарите очекуваа 16 милијарди долари. Покрај тоа, компанијата објави нето профитна маржа од 2,8%, што според неа е највисока во последните неколку години.

„Lenovo“ рече дека обновувањето на трошоците за ИТ ја зголемува побарувачката и одржува повисоки просечни цени за своите производи. Исто така, очекува пазарот на компјутери да продолжи да расте во текот на следните пет години.

„Забрзаната дигитална и паметна трансформација создаде значителни пазарни можности на глобално ниво“, рече претседателот и извршен директор на „Lenovo“, Јанг Јуенкинг.

„Ќе продолжиме да ја зголемуваме инвестицијата за истражување и развој, со цел да ја удвоиме во следните три години“, рече тој.

Ова се првите финансиски резултати што ги објави компанијата откако ги реорганизира своите деловни групи во февруари.

Аналитичарите велат дека побарувачката предводена поради пандемијата за персонални компјутери почнува да забавува, но недостатокот на компоненти како што се чипови предизвикани од поголемата од очекуваната побарувачка за персонални компјутери, таблети и електрични возила во светот, останува загриженост за индустријата.

Глобалната продажба на персонални компјутери порасна за 13% на годишно ниво на 82,3 милиони во вториот квартал од 2021-ва година. Продажбата на десктоп компјутери порасна за прв пат од четвртиот квартал на 2019-та година, според извештајот на компанијата за истражување на пазарот „Canalys“ од јули.

„Lenovo“ ја задржа водечката позиција во индустријата, продавајќи над 20 милиони единици трет последователен квартал. Неговиот удел на пазарот достигна 24,4% во споредба со 22,6% за „HP“ и 17% за „Dell“, според податоците на „Canalys“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП