23 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ15 години подоцна: „Reebok“ повторно може да има американски сопственик

15 години подоцна: „Reebok“ повторно може да има американски сопственик

Американскиот производител на спортски производи „Reebok“ може да се врати во рацете на Американците по 15 години со германски сопственик. „Adidas“, кој ја започна продажбата на подружницата, кој ја презеде во 2006-та година, вклучи пет заинтересирани компании во конечниот список на потенцијални купувачи, меѓу кои и четворица финансиски инвеститори, објави „Reuters“ повикувајќи се на свои извори. „Handelsblatt“ веќе извести за петте засегнати страни на почетокот на јуни.

Четири од петте претенденти се од Соединетите држави: производителот „Wolverine“, кој е познат главно по планинарски и работни чевли, се здружи со менаџерот на брендови „Authentic Brands“. „Advent“, „Cerberus“ и „Sycamore Partners“ исто така се заинтересирани за зделката, велат изворите на „Reuters“. Од британскиот финансиски инвеститор „CVC“, исто така, беше побарано да достави конечна понуда за „Reebok“ до август.

Од „Adidas“ не сакаа да ги коментираат информациите, споменатите понудувачи исто така не ја коментираа темата.

„Adidas“ може да очекува приход од околу една милијарда евра за „Reebok“, додека брендот сè уште чини скоро 700 милиони евра во книговодствена вредност. Сепак, одделувањето ќе го чини „Adidas“ уште 200 милиони евра оваа година, вели финансискиот директор Харм Олмајер.

Вториот по големина производител на спортска облека во светот плати околу 3,8 милијарди долари за „Reebok“. И покрај тоа што стана фитнес бренд, „Reebok“ никогаш не беше во можност да ги оправда очекувањата што ги имаше раководството во Херцогенаурах за време на аквизицијата. Минатата година, брендот објави загуба од 32 милиони евра со приходи од 1,4 милијарди евра. Извршниот директор Каспер Рорстед одлучи да стави крај на ова на почетокот на оваа година и најави продажба на „Reebok“ во февруари. Олмајер има намера да ја заврши продажбата до крајот на годината.

Рорстед започна план за деловен пресврт во 2016-та година откако го презеде управувањето со компанијата. Ова го врати „Reebok“ кон профитабилноста во 2018-та година и склучи зделки со познати личности како Аријана Гранде и Карди Б.

Но, присилното затворање на продавниците заради пандемијата и неуспехот да се искористи напливот на побарувачка за спортска облека драстично ги намали приходите во 2020-та година. Во третиот квартал, приходите на „Reebok“ се намалија за 7% од претходната година и пад на продажбата на „Adidas“ за 2%.

Од „Adidas“ велат дека ќе се фокусираат на напорите за зајакнување на сопствената марка на глобалниот пазар на спортски производи.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП