25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Panasonic“ го продаде својот удел во „Tesla“ со профит од 3 милијарди...

„Panasonic“ го продаде својот удел во „Tesla“ со профит од 3 милијарди евра

Јапонската индустриска групација „Panasonic“ го продаде својот удел во производителот на електрични автомобили „Tesla“ за еквивалент на околу 3 милијарди евра. Во 2010-та година, „Panasonic“ купи 1,4 милиони акции на „Tesla“ за околу 25 милиони евра. Сега јапонската компанија очигледно сака да ја намали зависноста од „Tesla“, најважниот клиент во одделот за батерии на „Panasonic“.

Продажбата е дел од прегледот на политиката за меѓу-учество на „Panasonic“ во согласност со упатствата за кодексот за корпоративно управување и нема да влијае на односот или партнерството на компанијата со „Tesla“, изјави портпарол на групацијата, истакнувајќи дека „Panasonic“ го известил „Tesla“ за зделката. Приходите ќе бидат искористени за инвестирање во иден раст, соопшти јапонската корпорација.

„Nikkei“ прв ја објави веста, велејќи дека „Panasonic“ ќе ги искористи средствата за да плати за купување на компанијата која се занимава со развој на софтвер за вештачка интелигенција „Blue Yonder“, проценета на 7 милијарди долари

Под раководство на новиот претседател и извршен директор Јуки Кусуми, „Panasonic“ започна двегодишна мисија да произведува повеќе батерии за „Tesla“ и да инвестира милијарди долари во нови области за раст, правејќи ја компанијата поефикасна.

Подобрата ефикасност во производството ќе ја зголеми способноста на „Panasonic“ да генерира приходи, ослободувајќи стотици милијарди јени за да поттикне нови иницијативи, вклучувајќи спојувања и превземања, изјави Кусуми, кој официјално ја презеде 103-годишната јапонска компанија.

Овој погон за насочување на работењето е една од причините што „Panasonic“ одлучи да го купи „Blue Yonder“ на почетокот на оваа година. Со софтверот на компанијата од Аризона и сопствената технологија за сензори, „Panasonic“ може да ги анализира перформансите на постројките за неефикасност, како на пример кога работниците ќе останат без работата меѓу задачите, рече Кусуми.

„Tesla“ смета дека „Panasonic“ е неговиот најстар снабдувач на батерии. Двете компании инвестирале милијарди долари во фабрика за батерии во Невада. Односите беа напнати на моменти, па „Panasonic“ се соочуваше со чести, а понекогаш и јавни забелешки на извршниот директор на „Tesla“, Илон Маск, кој повика на побрзо производство на батерии.

„Panasonic“, исто така, има партнерство со батерии со „Toyota Motor Corp.“. Глобалниот пазар за електрични батерии се очекува да достигне 35,4 милијарди долари во 2023-та година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП