24 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗЗошто новата „седмица“ е најважниот модел за „BMW“?

Зошто новата „седмица“ е најважниот модел за „BMW“?

„BMW“ дефинитивно знае како да провоцира со дизајнот на автомобилите и новата „4-Series“, бидејќи „М3“ и „М4“ дефинитивно оставија огромен впечаток со зголемената решетка во форма на „бубрег“. Целта беше дефинитивно да се издвојат автомобилите, но сега дизајнерите на марката имаат потешка задача – новата „7-Series“.

Водечкиот седан на „BMW“ е дизајниран да ги вози патниците од точката А до точката Б со удобност, елеганција и брзина (кога е потребно). Од неговото појавување во 1977-ма година, овој модел постојано бележи успех. Сега, сепак, доаѓа излегувањето на нејзината седма генерација, која веројатно ќе биде најважниот автомобил во историјата на марката.

Ова ќе биде последната генерација на моделот што ќе добие мотор со внатрешно согорување и првата со целосно електричен погон (верзијата „i7“). Неговата премиера ќе се одржи во 2023-та година, бидејќи фотографии од тест прототипови веќе се појавија во разни автомобилски публикации и од нив станаа јасни две работи.

Првата е дека тука е зголемена и решетката на ладилникот, иако не толку како кај „М3“ и „М4“. Се очекува дека ќе биде значително потесен, што доведува до втората карактеристика на дизајнот – фаровите. Инспирирани се од „Rolls-Royce Ghost“ или оригиналната „7-Series“ (Е23) и изгледаат поправоаголно и пониско во распоредот отколку во последните генерации.

Според некои, ваквото решение има за цел повторно да привлече внимание со иновативен и контроверзен дизајн. Од крајот на векот, „BMW“ работи на унифицирање на изгледот на своите автомобили, а само моделите создадени од Крис Бенгел значително се разликуваа од другите. Во последниве години, трендот кон промена јасно се гледа како што започна со новата „1- Series“ (F40) и продолжи со веќе споменатите „4- Series“, „М3“ и „М4“.

Се очекува новата „седмица“ да ја продолжи оваа револуција, поврзувајќи го „BMW“ со новиот стил на дизајн што ќе се користи за идните модели на марката.

Што се однесува до погонските единици, луксузната лимузина ќе добие дизел и хибридни мотори, почнувајќи од околу 250 ks. Компанијата се движи кон електрификација, но во март се обврза да продолжи со развој на мотори со внатрешно согорување, па се очекува да има наследник на верзијата „750i“.

Сепак, поинтересно е што ќе биде со електричниот близнак „i7“, кој исто така веќе се тестира напорно. Јасно е дека како дизајн значително ќе се разликува од претставениот „i4“ и дефинитивно ќе биде што е можно поблизу до стандардната „7-Series“. Во овој случај, идејата е да се прикаже интеграцијата на електричните автомобили во гамата на „BMW“ и да се потенцира фактот дека тие сега се составен дел од големото семејство.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП