16 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Nestle“ работи на нова стратегија со повеќе корисни производи

„Nestle“ работи на нова стратегија со повеќе корисни производи

„Nestle“ соопшти дека работи на ажурирање на стратегијата за храната и здравјето, откако „Фајненшл тајмс“ напиша дека внатрешен документ на компанијата опишал голем дел од нејзината храна и пијалоци како нездрава.

Тимот на весникот тврди дека на почетокот на оваа година можеше да прегледа внатрешна презентација за „Nestle“, разменета меѓу високи менаџери, во која се вели дека над 60% од популарната храна и пијалоци во портфолиото на компанијата не се сметаат за здрави според „познатата дефиниција за здравје“.

Медиумите тврдат дека проценката опфаќа скоро половина од вкупното портфолио на „Nestle“ затоа што категориите како медицинска храна, храна за домашни миленици, кафе и адаптирано млеко не се вклучени во анализата.

Аналитичарот на „Kepler Cheuvreux“, Џон Кокс, вели дека вклучувањето на овие категории значително ќе го намали процентот на оние кои потенцијално се сметаат за нездрави.

„Со оглед на бизнисот со печива, сладолед и пица во групацијата, вистинските податоци за неа врз основа на прогнозите за 2021-ва година ќе бидат 28%, што е тешко изненадување“, рече тој. Според него, истекувањето на информации може да доведе до промени во портфолиото на производи и особено да се излезе од бизнисот со традиционални слатки.

Во изјавата, „Nestle“ рече дека работи на голем проект за ажурирање на својата стратегија за исхрана и здравје и го разгледува целото свое портфолио за да се осигура дека производите помагаат во задоволување на нутритивните потреби на луѓето.

Компанијата тврди дека ги намалила шеќерот и солта во своите производи за околу 14-15% во текот на изминатите седум години и ќе продолжи да ги прави своите производи поздрави.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП