27 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Mondelez“ ја купува „Chipita“ за 2 милијарди долари

„Mondelez“ ја купува „Chipita“ за 2 милијарди долари

„Mondelez International Inc.“, производителот на спакувана храна позната по брендот „Oreo“, ќе ја купи европската компанија „Chipita SA“ за 2 милијарди долари, наведува „Bloomberg“.

„Chipita“ забележа приход од скоро 580 милиони долари во 2020-та година и ужива докажана историја на постојан раст на своето портфолио на брендови за кроасани и слатки, се вели во изјавата на „Mondelez“. Грчкиот производител на кроасани „Chipicao“ вработува 5.100 луѓе во 13 фабрики. Неговите производи се испраќаат во над 50 земји.

„Mondelez“ ќе ја финансира аквизицијата со комбинација на нов долг и готовина. Компанијата очекува откупот да има непосреден ефект врз растот на профитот.

Договорот го зголеми присуството на „Mondelez“ на пазарот за закуски за време на пандемијата што ја зголеми побарувачката за пакувани производи. Компанијата исто така рече дека значително ќе го зголеми присуството на пазарот во Централна и Источна Европа.

Продажбата на „Mondelez“ порасна во 2020-та година по години негативен или стагнантен раст, а компанијата сега бара нови извори на приход. Во март, таа објави дека ја купува британската компанија за спортска храна „Grenade“ за 200 милиони фунти (283 милиони американски долари). Минатата година се согласи да го купи канадскиот производител на брауни „Give & Go Prepared Foods Corp“ за 1,2 милијарди долари.

Акциите на „Mondelez“ паднаа малку за 0,2% на последното берзанско тргување во Њујорк. Сепак, до вторникот тие забележаа раст од 9% од почетокот на годината.

Во последниве години, водечките компании во прехранбената индустрија купуваа помали конкуренти, притоа откажувајќи се од не-основните средства. „Unilever“ го продаде својот маргарин и ширеше деловни активности во 2018-та година, а потоа купи мали како „Tazo“, „Sundial Brands“, „Carver Korea“, како и брендот за здрава храна „Graze“, холандски производител на замена за месо „Vegetarian Butcher“ и романски производител на сладолед. Најголемата светска компанија за храна, „Nestle SA“, исто така го продаде својот оддел за кондиторски производи во САД во обид да се фокусира на поздрави производи. Компанијата исто така го проширува бизнисот со кафе.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП