Дигиталната картичка за купување Payoneer Mastercard го олеснува начинот на кој малите и средните компании ја користат својата заработка за да инвестираат во раст на бизнисот и им носи вредност на дигиталните пазари и платформи.
Payoneer Inc., глобална платформа за поддршка на плаќање и трговија што помага да растат милиони дигитални фирми ширум светот, склучи партнерство со Mastercard. Првиот резултат на оваа соработка е дигиталната картичка за купување Payoneer Mastercard, специјално прилагодена за мали и средни бизниси (MSP), трговци на Интернет и хонорарци од целиот свет, а Payoneer и Mastercard тесно ќе соработуваат за подобро да ги задоволат потребите на пазарот B2B.
Партнерството дојде непосредно откако Payoneer објави дека станува јавно акционерско друштво преку трансакција со компанија за преземање на специјална намена, со што вредноста на Payoneer достигна околу 3,3 милијарди долари. Mastercard ќе му овозможи на Payoneer пристап до нови иновативни производи и придобивки за подобро задоволување на потребите на клиентите, додека Mastercard ќе го искористи глобалното присуство на Payoneer во сегментот B2B и ќе добие пристап до екосистемот на компанијата од над 5 милиони компании.
Благодарение на картичката за дигитално плаќање Payoneer Mastercard, компаниите што добиваат плаќања преку Payoneer ќе имаат корист од следниве поволности:
- моментален пристап до средствата кои можат да ги инвестираат во нивниот раст преку дигитални платформи за рекламирање како што се Фејсбук и Гугл,
- купување од каде било во светот каде што се користи Mastercard и можност за поврзување на картичката со мобилни паричници,
- пристап до повеќе картички, што го олеснува управувањето со трошоците за компаниите на платформите, онлајн продавниците и линиите на производи,
- пристап до виртуелни картички, што им овозможува на MSP да изберат како да плаќаат и добиваат плаќања, бидејќи побарувачката за дигитални плаќања продолжува да расте.
„Ова партнерство со MasterCard е голем чекор со кој нашите клиенти имаат уште еден лесен начин да пристапат и да ги потрошат своите средства од продажбата на пазарот и трговијата со B2B“, рече Чарлс Розенблат, стратешки директор на „Payoneer“.
„Со воведувањето на картичката за дигитално купување Payoneer Mastercard, нашите клиенти низ целиот свет можат да плаќаат за рекламирање преку Интернет и други дигитални услуги и да имаат уште еден начин да им плаќаат на добавувачите. Ние сме исклучително задоволни што сме партнер на Mastercard бидејќи ја прошируваме нашата глобална понуда, нудејќи им на пазарите и малите и средни претпријатија најдобро можно решение“.
„Ние сме исклучително фокусирани на овозможување побрзи, поедноставни и побезбедни дигитални плаќања како одговор на растечките потреби на компаниите и клиентите“, рече Шери Хамонд, извршен потпретседател за дигитални партнерства на „Mastercard“.
„Со нетрпение очекуваме да работиме тесно со Payoneer во клучниот сегмент на MSP преку комбинација на неговото значително присуство и јачината на мрежата на Mastercard.”
Корисниците кои веќе имаат картички Payoneer, сепак ќе имаат непречен пристап до нивните постојни картички. Дигиталните картички за купување ќе бидат генерално достапни во втората половина на 2021 година.
За повеќе информации во врска со картичката Payoneer Mastercard, посетете ја: https://explore.payoneer.com/en/solution/digital-purchasing-mastercard/