„JPMorgan Chase“ се согласи да го купи еден од најголемите независни оператори за лојалност со кредитни картички, обложувајќи се дека туристичката индустрија нагло ќе закрепне откако ќе се смири пандемијата на коронавирусот, дознава „CNBC“.
Банката во понеделникот се согласи да купи технолошки платформи, туристички агенции, картички за подароци и поени од „cxLoyalty Group“, компанија со седиште во Конектикат, според лице директно вклучено во зделката.
„JPMorgan“ зема околу половина од 3.100 вработени во компанијата во трансакцијата и ќе создаде нов бизнис во рамките на одделот за малопродажба за да одговари на Маријана Лејк, менаџер за бизнис со потрошувачки кредити на банката, рече лицето. Трансакцијата ќе се затвори оваа недела, но лицето одби да каже колку платила банката.
„Луѓето ширум светот сакаат повторно да се одморат и да патуваат и се надеваме дека тоа ќе стане реалност за многумина во блиска иднина“, рече Лејк во изјавата за „CNBC“.
„Стекнувањето на компанијата „cxLoyalty“ за патувања и награди ќе им овозможи подобрено искуство на нашите милиони клиенти, откако ќе бидат подготвени, удобни и сигурни во патувањето“, додава таа.
„JPMorgan“ ја користеше „cxLoyalty“ за својата популарна програма за награди со кредитни картички до 2018-та година, кога банката се префрли на користење на „Expediа“. Банката сега ќе се врати на користењето на „cxLoyalty“ како технолошка платформа за поддршка на нејзината програма за патувања, со акцент на давање персонализирани препораки засновани врз историјата на патувања на корисникот.
Компанијата опслужува многу од најголемите издавачи на картички во САД, вклучувајќи ги „Citigroup“, „Capital One“, „U.S. Bancorp“ и „Mastercard“. Вкупно, „cxLoyalty Group“ има 3.000 клиенти и маркетинг партнери кои опслужуваат дури 70 милиони потрошувачи.