Новогодишните реклами се во голема мера во тек, а судејќи според коментарите, многумина ја нарекоа оваа една од најдобрите реклами оваа година. Двеминутната реклама ја следи приказна за возрасен човек кој е изолиран поради пандемијата, започнува да вежба самостојно.
Човекот е изложен на тежок физички напор со кревање на тег во раката. Тој е мотивиран од урамена фотографија што публиката не може да ја види до крајот на рекламата.
Причината зошто е фокусиран на тежината е желбата да ја поткрене својата внука за да постави украс на новогодишната елка.
Рекламата на германската фармацевтска компанија „Док Морис“ стана вирална, а истата беше прегледана повеќе од половина милион пати на Youtube.
Коментарите се претежно позитивни, а некои гласеа вака:
„Јас не плачам, ти плачеш“, „Убаво и освежувачко“, „Сите новогодишни реклами сега можат да си одат дома“.