25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Heineken“ ги намали канцелариските трошоци за 20%

„Heineken“ ги намали канцелариските трошоци за 20%

„Heineken“, вториот по големина производител на пиво во светот, планира да ги намали трошоците за вработените за 20 проценти во седиштето и регионалните канцеларии, бидејќи зголемувањето на бројот на заболени со Ковид-19 ги помрачува деловните можности, пишува „Bloomberg“.

Иако продажбата на пиво се намали помалку отколку што очекуваа аналитичарите во третиот квартал, за 1,9 проценти на органска основа од 6,6 проценти со консензус, пандемиската нестабилност отежнува да се направи поконкретна прогноза, соопшти компанијата.

Откако се воздржа од отпуштања за оваа година, „Heineken“ се фокусира кон кратење и повеќе се фокусира на своите канцелариски функции од почетокот на 2021-ва година.

Подобри од очекуваните приходи од продажба се должат на истоимената марка „Heineken“, која е во фокусот на маркетингот на компанијата во последните неколку години и е широко достапна во супермаркетите, додека локалите во некои земји продолжуваат да се соочуваат со ограничувања.

Како резултат на веста од „Heineken“, нејзината цена на акцијата падна за скоро 3% во Амстердам. Од почетокот на годината, акциите на компанијата изгубија 18% од нивната вредност.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП