24 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Nestle“ ја зголеми својата прогноза за продажба на органски производи во 2020-та

„Nestle“ ја зголеми својата прогноза за продажба на органски производи во 2020-та

„Nestle“ ја зголеми прогнозата за раст на органската продажба на околу 3% до 2020-та година, откако објави подобар од очекуваниот пораст од 4,9% за третиот квартал, поттикнат од силната побарувачка на храна за домашни миленици и здравствени производи.

Најголемата светска групација за храна ја надмина пандемијата со Ковид-19 поуспешно од некои од нејзините конкуренти, благодарение на широкото портфолио на храна за домашни миленици и здрави производи, што го неутрализира намалувањето на продажбата на храна во рестораните и кафулињата.

Побарувачката за домашно подготвена храна и пијалоци, познатите брендови и здравствени придобивки останаа силни за време на пандемијата, додека продажбата на производи наменети за домашна потрошувачка се намали во третиот квартал, соопшти производителот на кафето „Nescafe“ и чоколадото „KitKat“.

За првите девет месеци од годинава, продажбата на органски производи на „Nestle“ пораснале за 3,5%, во споредба со просечниот раст на аналитичарите од 2,8%.

Продажбата во САД објави најсилна стапка на раст во деветмесечниот период, додека во Азија растот бил помал.

Продажбата во швајцарски франци падна за 9,4 проценти, на 61,9 милијарди швајцарски франци (68,33 милијарди американски долари) погодени од продажбата на „Nestle Skin Health“ и бизнисот со сладолед во САД.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП