26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„LVMH“ закрепнува благодарение на побарувачката на чанти

„LVMH“ закрепнува благодарение на побарувачката на чанти

Сопственикот на „Louis Vuitton“ ужива во неочекуваното враќање на апетитот кај потрошувачите за фустани и чанти, што ја поддржа нејзината продажба за третиот квартал, пишува „Bloomberg“.

Органските приходи на „LVMH“ за мода и производи од кожа скокнаа за 12% во третиот квартал. Најголемата светска компанија за луксузни стоки тврди дека има голема продажба на производи како што се чантите на „Christian Dior“ над 3.000 долари. Аналитичарите очекуваа пад од 0,9%.

Акциите на компанијата се зголемија за 7,3% денес во Париз, тргувајќи на највисоко ниво од јануари. Скокот се должи на објавувањето на финансиските извештаи доцна во четвртокот.

Некои потрошувачи се желни да трошат и покрај тешката економска состојба. Презентацијата на „LVMH“ покажува како нејзините водечки брендови му помагаат да ги надмине лошите економски последици од пандемијата, откако ги блокираше земјите и патниците во карантин ја испрати луксузната стока во длабока криза.

Кина е предводник на заздравувањето откако во голема мера се избори со вирусот, а богатите кинески потрошувачи бараат утеха во купувањето, со оглед на ограничувањата на меѓународните патувања. Луксузни компании, вклучувајќи ги „LVMH“, „Kering“ и „Estee Lauder“, објавија просечен двоцифрен раст на дигиталната продажба во Кина во вториот квартал, додека безцаринските продавници во Хаинан забележаа скок од продажбата од 167% за време на националниот празник во октомври, што траеше една недела.

Добриот извештај на „LVMH“ – првиот од големата европска компанија за луксузни производи со податоци за третиот квартал, е добра вест за другите во овој сектор, вели аналитичарот на „Sanford C. Bernstein“, Лука Солка.

„Очекувавме повеќе играчи да го следат овој пат, особено „Hermes““, рече тој.

Минатиот месец, „LVMH“ ги изненади инвеститорите кога објави дека планираат да се повлечат од зделката за купување на „Tiffany & Co.“ за 16 милијарди долари.

Поделбите за „LVMH“ покажаа мешани резултати за последниот извештаен период. Единицата за вино и алкохолни пијалоци, која ги вклучува „Hennessy Cognac“ и „Moet & Chandon Champagne“, исто така се претстави подобро од очекуваното. Неговите органски приходи паднаа за 3%, што е под половина од предвидените од аналитичарите.

Сепак, некои единици се претставија полошо. Единицата за селективна трговија на мало, која вклучува бесцарински продавници „DFS“ и продавниците за козметика „Sephora“, забележаа пад на органските приходи од 29% во услови на опаѓање на меѓународниот туризам.

Побарувачката во Кина се очекува да продолжи да расте и во втората половина од годината, а годишната продажба на луксузни добра во азиската земја се очекува да порасне за околу 30% во оваа година, се вели во септемврискиот извештај на „Boston Consulting Group“.

Вкупните приходи на „LVMH“ се намалија за 7% на органска основа, достигнувајќи 11,96 милијарди евра (14 милијарди долари). Аналитичарите очекуваа пад од 12%. Постигнување на раст на приходите за четвртиот квартал е можно по успехот на одделот за мода и кожни производи, вели аналитичарката на „Bloomberg Intelligence“, Дебора Ајткен.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП