26 април, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАПаѓаат рекорди во износите потрошени на мобилни апликации

Паѓаат рекорди во износите потрошени на мобилни апликации

Аналитичарите од компанијата „App Annie“, специјализирана за следење на пазарот на мобилни апликации, објавија извештај за третиот квартал од оваа година во кој се зборува за зголеменото трошење на мобилни апликации – секако поради пандемијата на коронавирусот. Трендовите забележани во првата половина од годината, кога карантините во светот принудија многумина да се префрлат на работа од дома, продолжија во периодот од јули до септември.

Според анализата, корисниците во овие три месеци преземале вкупно дури 33 милијарди нови мобилни апликации на своите уреди, за што досега потрошиле рекордни 28 милијарди долари за еден квартал досега. Овој квартал на тој начин забележа зголемување на приходите за 20% во споредба со истиот квартал од минатата година.

Месечното време поминато пред мобилните екрани, исто така, продолжи да расте. Во изминатите три месеци, тоа изнесувало вкупно околу 180 милијарди часа месечно, што е пораст од 25% во споредба со податоците од минатата година.

Разлики помеѓу „Android“ и „iOS“

Кога податоците се споделуваат преку мобилни платформи, може да се види дека „Play Store“ на „Google“ забележал 10% зголемување на преземањата на апликациите за мобилни телефони. Тоа претставува скоро 25 од 33 милијарди нови преземања. Другите нешто помалку од 9 милијарди апликации биле преземени од „App Store“ на „Apple“, што забележа малку поголемо зголемување на бројот на преземања, односно 20%.

Ако ги погледнеме приходите, ситуацијата е обратна. Продавницата за апликации на „Google“ заработила 10 милијарди долари (пораст од 35%), додека „Apple“ заработиле повеќе, дури 18 милијарди долари, но со малку побавен раст, што беше 20% повеќе во споредба со истиот период во 2019-та година.

Разликите помеѓу главните оперативни системи се видливи и во видот на апликациите што се преземаат од нив. На „Play Store“, игрите сочинуваат 45% од преземањата, во споредба со само 30% од игрите што корисниците ги бараат во „App Store“.

„TikTok“ е сè уште број 1

„TikTok“ е сè уште на првото место од најбараните апликации, по што следат „Facebook“ и „WhatsApp“. Апликацијата за видео конференции „Zoom“ падна од второто на четвртото место. Ако погледнете податоци за активни корисници, „Facebook“ е сè уште недопирлив. Нивните апликации на „Facebook“, „WhatsApp“, „Messenger“ и „Instagram“ ги држат првите четири места, а по нив следат „Amazon“, „Twitter“, „Netflix“, „Spotify“, и секако, „TikTok“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП