26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Tesco“ се подготвува за силна божиќна сезона и покрај пандемијата

„Tesco“ се подготвува за силна божиќна сезона и покрај пандемијата

Ланецот супермаркети „Tesco“ објави раст на профитот во првото полугодие од 28,7%, благодарение на поголемата продажба на храна за време на пандемијата и двојниот скок во онлајн купувањето, објави „MarketWatch“.

Зголемениот број клиенти кои беа затворени дома поради кризата со коронавирусот, а не беа во можност да ги посетуваат своите омилени ресторани, зголемувајќи ја продажбата на намирници во ланците на супермаркети.

Најголемиот супермаркет во Велика Британија, „Tesco“, исто така, забележа промена во навиките за купување – луѓето купуваат повеќе артикли на секое пазарање за да избегнат непотребно повторно излегување од дома.

Новиот извршен директор на компанијата Кен Марфи рече дека растот во првата половина на годината главно се должи на сегментот преку Интернет, кој забележа скок од 69%.

Во исто време, трошоците на синџирот на исхрана за заштита на здравјето на клиентите и вработените во продавниците од ковид-19 е огромна, со тоа што компанијата потрошила 688 милиони долари на опрема за безбедност во првата половина на годината.

„Tesco“, кој вработува 400.000 лица во околу 7.000 продавници, објави профит пред оданочување до 551 милиони фунти на крајот на август, за разлика од 428 милиони фунти во истиот период од минатата година.

„Ова беа навистина силни шест месеци. Навистина сум задоволен од стратегијата и насоката на компанијата“, рече Марфи во едно интервју.

 „Убедени сме дека ќе го имаме најдобриот можен Божиќ во овие околности. Мислам дека оваа година луѓето ќе сакаат да го слават Божиќ. Мислам дека е особено посебно време за семејството и пријателите“, рече тој на прашањето дали Божиќ може да се откаже поради коронавирусот и ограничувањата за собирање голем број луѓе.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП