20 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПродажбата на закуски продолжува да ги поддржува резултатите на „PepsiCo“

Продажбата на закуски продолжува да ги поддржува резултатите на „PepsiCo“

„PepsiCo“ објави дека нејзините квартални приходи пораснале за повеќе од 5% откако потрошувачите се свртеле кон повеќе набавки на неговите „Tostitos“ и други производи во нивното портфолио, пишува „CNBC“.

Гигантот за пијалоци и храна, исто така, прогнозираше профит и приход за прв пат откако се откажа од стартот во април, кога блокадата над пандемијата на коронавирусот влијаеше на нејзината продажба.

Акциите на компанијата се зголемија во вредност од 1% пред почетокот на тргувањето.

„Pepsi“ соопшти дека нивната нето добивка за третиот фискален квартал достигна 2,29 милијарди долари или 1,65 американски долари по акција, во споредба со 2,1 милијарди долари или 1,49 долари по акција, една година порано. Компанијата се раздели со 147 милиони долари – трошоци поврзани со пандемијата на коронавируси, вклучувајќи поскапа работна сила и набавка на опрема за лична заштита.

Со исклучок на некои ставки, компанијата заработи 1,66 долари по акција, надминувајќи ја прогнозата од 1,49 долари по акција, според „Refinitiv“.

Нето-продажбата се зголемила за 5,3% до 18,09 милијарди долари, надминувајќи 17,23 милијарди долари. Органските приходи, кои не вклучуваат влијание на девизи, аквизиции и продажба на средства, се зголемиле за 4,2 проценти во текот на кварталот.

Бизнисите на компанијата „Frito-Lay“ и „Quaker Foods“ забележале раст од 6% на органските приходи, иако економиите беа отворени, а потрошувачите беа поудобни да ги напуштат своите домови. „Frito-Lay“ забележа поголема продажба на „Tostitos“, „Cheetos“ и „Doritos“, а понудите за тестенини и сирење од „Quacker Foods“ забележале двоцифрен раст на продажбата.

Главниот финансиски директор Хју Џонстон изјави дека компанијата се бори да ја одржи побарувачката за своите тестенини и сирење „Cheetos“.

Северноамериканската единица за пијалаци забележа 3% раст на продажбата на органски производи во текот на кварталот. Газираната вода „Bubly“, чајот „Lipton“ и лиценцираните производи од „Starbucks“ објавија двоцифрен раст на продажбата. Компанијата тврди дека „Bubly“, „Gatorade Zero“ и „Mountain Zero Sugar“ комбинирале приходи од продажба од 1 милијарда долари од почетокот на годината.

Приходите од меѓународниот бизнис на „Pepsi“ се зголемија за 4%, поддржано од зголемената побарувачка за ужинки. Извршниот директор Рамон Лагуарта изјави дека очекува подолго закрепнување во бизнисот со пијалоци поради враќање на пандемиските мерки. На пример, Шпанија објави дека повторно ќе воведе блокада на Мадрид и околните области поради големото зголемување на бројот на нови случаи со ковид-19.

За остатокот од фискалната година во 2020-та година, „Pepsi“  очекува раст на приходите од 4%, според претходната прогноза, како и основна заработка по акција од 5,50 долари, што е за 38 центи помала од порано.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП