26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИНајголемиот производител на свинско месо дополнително ги ограничува емисиите

Најголемиот производител на свинско месо дополнително ги ограничува емисиите

„Smithfield Foods Inc.“, најголемиот светски производител на свинско месо, вети дека ќе ги намали емисиите на стакленички гасови од сопствените операции на нула, но не успеа да постигне амбициозни цели за своите синџири на снабдување, пренесува „Bloomberg“.

Иако компанијата со седиште во Смитфилд стана првата компанија во индустријата што јавно објави слична цел за сопствено работење, ветувањето е помалку амбициозно од она што се гледа во другите индустрии. Планот на „Unilever NV“ вклучува нула и на сопствените емисии на компанијата и на нејзините добавувачи. Целта на „Microsoft Corp.“ е да стане јаглерод-негативна компанија.

Планот на производителот на свинско месо вклучува само емисии поврзани со неговите средства во САД.

Месната индустрија е под притисок на инвеститорите и трговците да ги намалат емисиите, но многу членови на индустријата се борат да го сторат тоа бидејќи купуваат животни од фарми од трети земји.

Целта на „Smithfield“ веројатно ќе има поголемо влијание врз индустријата, бидејќи компанијата контролира околу 50% од производството на свинско месо.

„Ние сакаме да ја водиме индустријата во овој поглед; никој не го прави тоа во таков обем“, рече Кен Саливан, претседател и извршен директор на „Smithfield“.

Во 2019-та година, јаглеродниот отпечаток на производителот на свинско месо изнесува околу 1,6 милиони метрички тони за сопствено работење во САД и во странство, кои спаѓаат во опсегот 1 и 2 – вклучувајќи ги и емисиите од користените возила и користената електрична енергија произведена за операции. Оваа бројка не го вклучува мнозинството од вкупните емисии, кои се однесуваат на таканаречениот опсег 3, кој вклучува емисии од животни, како и од добиточна храна и од фармите со кои работи „Smithfield“.

Новата цел на компанијата, објавена во четвртокот, се фокусира на нула на околу 18% од вкупните емисии, според Стјуарт Леит, главниот директор за одржливост на „Smithfield“.

За да ја постигне својата цел, компанијата ќе користи техники како што се намалување на километражата, зафаќање на метан од фарми за свињи и оптимизација на употребата на ѓубрива и производство на добиточна храна.

Производителите на месо, исто така, се соочуваат со зголемена конкуренција поради зголемената популарност на алтернативите на растенијата, што некои потрошувачи ги претпочитаат од чисто еколошка гледна точка. Според некои показатели, земјоделството пријавува повеќе глобални емисии на стакленички гасови отколку транспорт, делумно како резултат на добитокот.

Конкурентите на „Smithfield“, „Tyson Foods Inc.“ и „Cargill Inc.“ ветија дека ќе ги намалат своите емисии за 30%, вклучително и оние во опсегот 3, до 2030-та година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП