30 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИКолапсот на вотката „Absolut“ ги турна надолу резултатите на „Pernod Ricard“

Колапсот на вотката „Absolut“ ги турна надолу резултатите на „Pernod Ricard“

Гигантот за производство на алкохолни пијалоци „Pernod Ricard“ забележа пад од 77% на нето добивката во фискалната 2019-2020 или 329 милиони евра поради девалвација на брендот „Absolut“ вотка поради здравствената криза со ковид-19.

Сепак, оперативниот профит падна помалку од предвидуваниот, додека приходите од продажба за годинава паднаа за 8% и се приближуваат на просечната прогноза на аналитичарите анкетирани од „FactSet“ и „Вloomberg“ за 8,45 милијарди евра.

„Нето добивката на компанијата достигна 329 милиони евра, што е пад од 77% во споредба со фискалната 2018-2019 година поради амортизација на активата од 1 милијарда евра заради ковид-19, претежно брендот „Absolut“ (912 милиони евра) во бруто вредност и 702 милиони евра во нето вредност)“, се вели во соопштението на компанијата.

Колапс на вотката „Absolut“

И покрај приходите од продажба од над 10 милиони евра, прометот на познатата марка вотка падна за 11% во текот на фискалната година.

Главната жртва на пандемијата ковид-19 е продажбата во Азија, особено Кина и Индија, најважните пазари за компанијата по Соединетите држави, кои страдаа од мерките за карантин, како и малопродажбата на пијалоци во објектите за патувања, на прво место се аеродромите кои беа напуштени за време на кризата.

Операциите на француската групација во Азија и остатокот од светот надвор од Северна и Јужна Америка и Европа, исто така, паднаа за 14%, главно како резултат на Кина, Индија и продажбата на патни места со голема основа за споредба, соопшти компанијата.

Од друга страна, стабилните перформанси во САД и домашната продажба на алкохол делумно го надоместија долгорочното затворање на кафулињата, хотелите и рестораните, што беше најчувствително во април, на самиот почеток на четвртиот фискален квартал.

Компанијата нагласува дека нејзината сегашна оперативна добивка е подобра од очекуваната, намалувајќи се за 13,7% по исклучувањето на некои ефекти. Во март, прогнозираше пад на профитот од 20% поради блокадите во голем број земји во светот за да се запре ширењето на ковид-19, по што ја ревидираше својата прогноза во јули и предвиде пад од околу 15%.

Меѓу факторите на одржливост, според извршниот директор на „Pernod Ricard“, Александар Рикар, е стабилноста на синџирот на снабдување – „од дестилерии до места за флаширање и сите единици до продавници“. Според него, ова го објаснува делумниот раст на пазарот во Индија, Јапонија, Германија, Франција и во објектите за патувања.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП