19 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Sixt“ генерираше загуба и се прошири на американскиот пазар

„Sixt“ генерираше загуба и се прошири на американскиот пазар

Компанијата за изнајмување автомобили „Sixt“ оствари две третини помала продажба во вториот квартал и објави загуба од 118 милиони евра пред даноци и отписи. Компанијата со седиште во Пулах, во близина на Минхен, објави дека важниот аеродромски бизнис сè уште е „значително намален“. „Sixt“ веќе ја намали годишната прогноза на почетокот на август, но со новиот извештај не обезбеди нова.

Членот на одборот Александар Сикст рече дека со намалување на возниот парк и заштедата на материјални и лични трошоци во вториот квартал, компанијата ќе ги намали трошоците за една третина.

Од друга страна, „Sixt“ се стекна со десет места на американски аеродроми во јули со обем на пазарот од 3,4 милијарди долари од конкурентот „Advantage Rent a Car“.

Дополнителни дестинации има во Бостон, Орландо, Денвер, Лас Вегас, Хјустон, Сан Франциско, Мауи и Хонолулу, со друга станица во центарот на Лос Анџелес. Пред договорот, компанијата имаше 75 локации во САД со удел на пазарот од околу 2%.

„Да забележи раст повторно по пандемијата, фокусот ќе биде на интернационализацијата и дигитализацијата на бизнисот. Клучен фактор ќе биде периодот во кој воздушниот сообраќај, што е важен за деловните патници и туристите, ќе продолжи, изјави извршниот директор Ерих Сикст.

Во принцип, берзата добро ја прифати веста, акциите пораснаа за околу 1 процент на 74 евра по акција.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП