Популарниот блогер „Shmee150“ имаше можност да го тестира моделот „Renault Megane RS Trophy-R“ во неговата најмоќна верзија – „Nürburgring Record Pack“. Ова е најбрзиот автомобил со преден погон тестиран на легендарната германска патека, а не само што неговите карактеристики се импресивни, туку и неговата цена – 72.140 британски фунти.
Од своето деби во 1995-та година, хечбекот „Megane“ се етаблираше како семеен автомобил што привлече многу клиенти кои бараат достапен и сигурен модел. Сепак, Французите создадоа и помоќна верзија, која ја доби ознаката „RS Trophy-R“. Во овој случај, сепак, тоа е уште поголема изведба на верзијата на „Nürburgring Record Pack“.
Токму овој автомобил успеа да го тестира „Shmee150“, кој своите впечатоците ги објави на неговиот „YouTube“ канал. Ова е еден од 22-та автомобили за пазарот во Велика Британија од вкупно 500 произведени. Само два од овие 22 хечбеци се опремени со златни „Brembo“ карбонски-керамички сопирачки, што ги прави уште поретки.
Ова е една од причините за нивната висока цена – 72.140 британски фунти, кои мора да се платат за најбрзиот производствен автомобил со погон на предните тркала, кој некогаш возел по патеката „Нирбургринг“ (неговиот рекорд е 7 минути и 40,1 секунда ) За споредба, во Велика Британија за 59.905 фунти можете да го купите сегашниот „BMW M3“, кој се потпира на 3,0-литарскиот мотор со 431 ks.
Под хаубата на францускиот хечбек е 2.0-литарскиот турбо мотор со 300 ks. Додавањето на „Nürburgring Record Pack“ ја намалува тежината за 130 kg, што се постигнува благодарение на карбонските тркала и отстранувањето на задните седишта. Инженерите исто така ја намалија големината на екранот на инфозабавниот систем, а исто така го инсталираа и системот за издувни гасови „Akrapovič“.