Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 12,322.35 0.93%    KMB 6,202.99 -0.46%    MPT 64,939.86 -0.09%    OHB 4,650.00 1.09%    RZLV 38.00 -5%    RZUS 55.70 9.22%    SBT 2,707.00 6.12%    TEL 318.00 2.91%    TNB 17,400.00 0.29%    ZPKO 2,270.00 0%    

„Виталиа“ на егзотичните плажи на Барбадос

Време: 12:54

Датум: јули 3, 2020

Категорија: КОМПАНИИ

Барбадос е на повеќе од 8.000 километри воздушно растојание од седиштето на „Виталиа“, но како резултат на стратегијата за постојано освојување нови пазари, од јули жителите на оваа островската држава ќе можат да уживаат во производите на реномираната македонска компанија. Со ова, познатиот бренд сега ќе биде присутен на речиси 60 интернационални локации, меѓу кои се Европската Унија, Америка, Австралија, Азија, Блискиот исток, Русија, Бразил, Сејшели, Маурициус и Либан.

Македонскиот пазар е нашата основа, од каде што почна успешната приказна на „Виталиа“, но имајќи предвид дека водечка цел ни е растот и развојот, тоа може да се постигне само доколку непрекинато се воведуваат иновации и се проширува листата на пазари на кои што сме активни. Еден од нашите најсилни мотиви е здравата храна што ние ја произведуваме да биде присутна во што поголем број земји, односно извозот е нашата главна ориентација. Токму поради тоа редовно и успешно се презентираме на меѓународни саеми, каде што потенцијалните клиенти веднаш забележуваат дека нашата палета има извонреден квалитет, врвен дизајн и е во чекор со сѐ што во оваа индустрија се случува на глобално ниво – велат од компанијата.

Начинот на исхрана на жителите на Барбадос е комбинација од свежите намирници од овошје, зеленчук и морски плодови, зајакната со ароматични билки и зачини кои создаваат специфичен и препознатлив вкус. Со повеќе од 300 производи поделени во над 10 категории, „Виталиа“ одлично ќе се вклопи во шареноликата кујна и животниот стил на граѓаните на оваа островска земја. За почеток, на егзотичните плажи на Атлантскиот Океан ќе бидат достапни мусли, крекери, овесни колачи, мусли во пакување за носење и овесни каши, со план оваа листа да се зголемува.

– Присуството и на овој пазар е потврда за инспирацијата во нашата работа, а тоа е да креираме што поголем број здрави и вкусни продукти и тие да станат дел од животот на луѓето, притоа, секогаш имајќи предвид дека секој човек е препознатлив на свој начин. „Виталиа“ особено внимава на индивидуалните потреби на потрошувачите и како и на пазарите на кои што досега извезуваме, убедени сме дека и во Барбадос нашите производи ќе станат дел од секојдневното мени на жителите на оваа прекрасна земја – истакнуваат од „Виталиа“.

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • НЛБ Банка прокнижи добивка од 705 милиони денари за периодот јануари-јуни 2020

    НЛБ Банка прокнижи добивка од 705 милиони денари за периодот јануари-јуни 2020

    НЛБ Банка АД Скопје за периодот јануари-јуни 2020 година оствари нето добивка во износ од 705.377 илјади МКД, што претставува намалување за 26,8% во однос…

  • „Hilton“ објави загуба од 430 милиони евра и очекува долго закрепнување

    „Hilton“ објави загуба од 430 милиони евра и очекува долго закрепнување

    Американската хотелска групација „Hilton“ предупреди дека има „долг пат“ да се опорави, откако ги објави еден од најлошите квартали во историјата, бидејќи пандемијата ја турна…

  • Telekom MK апликацијата постојано станува подобра

    Telekom MK апликацијата постојано станува подобра

    Нови функционалности: продолжување договор и промена на тарифен модел Промотивна понуда само преку Telekom МК: 2.000 денари дополнителен попуст за смартфон со продолжување договор и…

  • Богатството на Цукерберг се искачи на 100 милијарди долари

    Богатството на Цукерберг се искачи на 100 милијарди долари

    Богатството на основачот на Фејсбук, Марк Цукерберг достигна 100 милијарди долари, откако социјалната мрежа започна со нова услуга на куси видеа, пренесе Би-би-си. Компанијата пред…

  • ИутеКредит и Нептун со ново иновативно решение за онлајн шопинг

    ИутеКредит и Нептун со ново иновативно решение за онлајн шопинг

    Насочени кон комплетна дигитализација на финасиските услуги и константно изнаоѓање на иновативни решенија кои ќе го поедностават начинот на купување онлајн, ИутеКредит Македонија во партнерство…

  • Македонски Телеком со зголемени приходи и раст во интернет и ТВ сегментот во првите шест месеци од 2020 година

    Македонски Телеком со зголемени приходи и раст во интернет и ТВ сегментот во првите шест месеци од 2020 година

    Македонски Телеком во првите шест месеци од 2020 година бележи добри резултати наспроти сите предизвици на работењето што ги наметна ковид-19 пандемијата. Продолжува трендот на…

  • Најбогатиот човек на светот продаде акции за над 3 милијарди долари

    Најбогатиот човек на светот продаде акции за над 3 милијарди долари

    Основачот и извршен директор на „Amazon“, Џеф Безос, продаде акции во вредност од 3,1 милијарди долари само оваа недела, покажуваат податоците на американската Комисијата за…

  • Пандемијата доведе до скок од 428% во профитот на „Nintendo“

    Пандемијата доведе до скок од 428% во профитот на „Nintendo“

    Јапонската компанија „Nintendo“ објави скок на профитот од 428% за својот прв фискален квартал, поддржан од континуираната побарувачка за конзолата „Switch“ и хит играта „Animal…

  • А1 Македонија продолжува со подароци за своите корисници

    А1 Македонија продолжува со подароци за своите корисници

    Бенефити од користење на услугата Е-сметка и можност за подарок електричен велосипед Денеска заврши првиот од трите циклуси на извлекувања за седум електрични велосипеди, односно…

  • Втората по големина германска банка се движи кон годишна загуба

    Втората по големина германска банка се движи кон годишна загуба

    Пандемијата со коронавирусот најверојатно ќе ја втурне во криза и „Commerzbank“ во зоната на загуба. Во презентирањето на своите резултати за вториот квартал, банката предупреди…