Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 12,322.35 0.93%    KMB 6,202.99 -0.46%    MPT 64,939.86 -0.09%    OHB 4,650.00 1.09%    RZLV 38.00 -5%    RZUS 55.70 9.22%    SBT 2,707.00 6.12%    TEL 318.00 2.91%    TNB 17,400.00 0.29%    ZPKO 2,270.00 0%    

Пивара Скопје освои највисоки награди од Министерството за економија за проектите за едукација на младите и за етичко управување

Време: 15:34

Датум: декември 2, 2019

Категорија: КОМПАНИИ

Пивара Скопје освои значајни награди за најдобри општествено одговорни практики што ги доделуваат Министерството за економија и Националното координативно тело за општествена одговорност. Во категоријата „Вложување во заедницата“ Пивара Скопје ја освои највисоката награда – Статуетка за најдобра општествено одговорна практика за 2019-та година, за реализација на долгорочниот проект за бесплатни обуки за млади „Вештини за успех“, додека во категоријата „Етичко управување“ за проектот „Обуки за вработените за етичко управување“, компанијата е наградена со Плакета. Компанијата доби признание и за третиот проект со кој аплицираше за годинешните награди за најдобри општествено одговорни практики, и тоа за реализацијата на проектот за унапредување на благостојбата на вработените во рамки на Програмата за обликување на компаниската култура на Пивара Скопје.

„Исклучително сме среќни и горди на овие значајни награди што ги доживуваме како верификација на постојаните, долгорочни вложувања и напори на нашата компанија и на сите нејзини вработени, во остварување на целите за одржлив развој и за просперитетот на заедницата на која и припаѓаме. Сите наши општествено одговорни активности и платформи се спроведуваат континуирано во текот на целокупното  работење на Пивара Скопје и тоа во многу различни области, како што се: едукацијата и развојот на младите, обезбедување чиста животна средина и заштита на водните ресурси, унапредување на здравјето и безбедноста, на умерената и одговорна консумација, афирмирањето на полова рамноправност, промоцијата на етичките стандарди во бизнисот и други области кои имаат навистина големо значење за општествениот развој и квалитетот на животот на целата заедница“, изјави Ламбро Патче, менаџер за односи со јавност и комуникации во Пивара Скопје, заблагодарувајќи се за наградите.

Во изминатите четири години од реализацијата на Проектот за бесплатни обуки за  млади „Вештини за успех“, за кој Пивара Скопје ја доби Статуетката за најдобра општествено одговорна практика, над 2800 млади лица од земјава имаа можност да ги унапредат своите вештини и знаења што ќе им овозможат полесно вработување или отпочнување сопствен бизнис. Како еден од показателите за успехот во реализацијата на овие обуки говори и податокот дека 36% од учесниците во обуките успеале да најдат работа во текот на првата година откако ја посетиле обуката.

„Резултатите и вложувањата што ги правиме во голем број области каде што делуваме не би биле возможни без огромната поддршка и лидерството од групациите Coca-Cola HBC и HEINEKEN каде припаѓа нашата компанија, како и соработката и пaртнерскиот однос на голем број институции, граѓански организации и соработници, а посебно на вработените и членовите на менџерскиот тим на Пивара Скопје кои секогаш се подготвени на волонтерска основа да се вклучат и да го дадат својот личен придонес во креирањето и реализацијата на активностите“, потенцираше Патче.

Општествената одговорност и одржливиот развој се интегриран дел од целокупното работење на Пивара Скопје. Заложбите на компанијата и нејзиниот пристап кон купувачите, потрошувачите, вработените, добавувачите, заедницата и останатите засегнати страни, се јасно дефинирани и опишани во сите стратешки документи и компаниски политики. За  исполнување на целите за одржлив развој, компанијата утврдува свои индикатори и таргети, кои се во корелација со целите на корпорациите Coca-Cola HBC и HEINEKEN, како и со глобалните цели за одржливост на Обединетите Нации.

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • „Goldman Sachs“ ја намали својата квартална добивка за 85%, како резултат на трошоците од „1MDB“

    „Goldman Sachs“ ја намали својата квартална добивка за 85%, како резултат на трошоците од „1MDB“

    „Goldman Sachs“ ги зголеми своите резерви за уште 2,01 милијарди долари, откако постигна договор со малезиските власти во врска со истрагите за улогата на банката…

  • „T-Mobile“ го замени „АТ&Т“ и стана втор по големина телеком во САД

    „T-Mobile“ го замени „АТ&Т“ и стана втор по големина телеком во САД

    „T-Mobile“ привлече повеќе месечни претплатници отколку што се очекуваше во вториот квартал и најави дека е пред својот конкурент „АТ&Т“, а со тоа стана втор…

  • Македонијатурист А.Д прокнижи загуби во првите шест месеци од 2020 година

    Македонијатурист А.Д прокнижи загуби во првите шест месеци од 2020 година

    Друштвото во првите шест месеци од 2020 година од својата основна дејност- хотелски и ресторански услуги  како и од други споредни дејности оствари  негативен финансиски…

  • НЛБ Банка прокнижи добивка од 705 милиони денари за периодот јануари-јуни 2020

    НЛБ Банка прокнижи добивка од 705 милиони денари за периодот јануари-јуни 2020

    НЛБ Банка АД Скопје за периодот јануари-јуни 2020 година оствари нето добивка во износ од 705.377 илјади МКД, што претставува намалување за 26,8% во однос…

  • „Hilton“ објави загуба од 430 милиони евра и очекува долго закрепнување

    „Hilton“ објави загуба од 430 милиони евра и очекува долго закрепнување

    Американската хотелска групација „Hilton“ предупреди дека има „долг пат“ да се опорави, откако ги објави еден од најлошите квартали во историјата, бидејќи пандемијата ја турна…

  • „Lufthansa“ губи по 450.000 евра на час и планира драстични отпуштања

    „Lufthansa“ губи по 450.000 евра на час и планира драстични отпуштања

    Некогаш најголемата авиокомпанија по приходи во Европа, „Deutsche Lufthansa AG“ предупреди дека присилните отпуштања во Германија се повеќе од веројатни поради бавниот напредок на преговорите…

  • Telekom MK апликацијата постојано станува подобра

    Telekom MK апликацијата постојано станува подобра

    Нови функционалности: продолжување договор и промена на тарифен модел Промотивна понуда само преку Telekom МК: 2.000 денари дополнителен попуст за смартфон со продолжување договор и…

  • Богатството на Цукерберг се искачи на 100 милијарди долари

    Богатството на Цукерберг се искачи на 100 милијарди долари

    Богатството на основачот на Фејсбук, Марк Цукерберг достигна 100 милијарди долари, откако социјалната мрежа започна со нова услуга на куси видеа, пренесе Би-би-си. Компанијата пред…

  • ИутеКредит и Нептун со ново иновативно решение за онлајн шопинг

    ИутеКредит и Нептун со ново иновативно решение за онлајн шопинг

    Насочени кон комплетна дигитализација на финасиските услуги и константно изнаоѓање на иновативни решенија кои ќе го поедностават начинот на купување онлајн, ИутеКредит Македонија во партнерство…

  • Македонски Телеком со зголемени приходи и раст во интернет и ТВ сегментот во првите шест месеци од 2020 година

    Македонски Телеком со зголемени приходи и раст во интернет и ТВ сегментот во првите шест месеци од 2020 година

    Македонски Телеком во првите шест месеци од 2020 година бележи добри резултати наспроти сите предизвици на работењето што ги наметна ковид-19 пандемијата. Продолжува трендот на…