Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 10,797.55 -0.38%    GRNT 1,026.84 -2.51%    KMB 5,605.21 -0.09%    MPT 71,273.31 -3.55%    RMDEN18 98.70 -0.15%    RZUS 83.00 -7.78%    SBT 2,500.00 -1.34%    STB 1,158.97 -2.6%    STIL 100.67 1.08%    TEL 300.00 -1.31%    TTK 1,431.43 2.46%    UNI 2,277.50 1.22%    

Амбасадорката на САД се вклучи во проектот на Пивара Скопје за доедукација на младите за нивно полесно вработување

Време: 12:04

Датум: септември 19, 2019

Категорија: КОМПАНИИ

Во рамки на својата прва посета на Пивара Скопје, амбасадорката на САД, Кејт Мари Брнз се запозна со процесот и долгата традиција на производство на пиво, а беше и во обиколка на постројката која два пати го доби признанието дека ги произведува најдобрите Coca-Cola пијалаци на светот. На средбата со генералниот директор на Пивара Скопје, Дан Тимотин, амбасадорката се запозна и со тековните активности и вложувања на компанијата кои треба да го обезбедат нејзиниот натамошен одржлив развој, како и со реализацијата на проектите кои придонесуваат за просперитетот на заедницата, како што е програмата за бесплатни обуки за млади „Вештини за успех“, која веќе четврта година ја спроведува Пивара Скопје.

Генералниот директор на Пивара Скопје и амбасадорката на САД го посетија Едукативниот центар на компанијата каде се сретнаа со учесниците на 39-та сесија од обуките од програмата „Вештини за успех“. При тоа, амбасадорка на САД, со учесниците на обуката ги сподели своите лични искуства и совети со што придонесе тие да ги збогатат своите знаења и вештини кои треба да им овозможат полесно да најдат работа или да отпочнат сопствен бизнис, што е главната цел на овие обуки.

„Од почетокот на оваа година до сега 934 млади поминаа низ овие обуки, со што вкупниот број на учесници во оваа програма, што ја започнавме во 2016-та година, надмина 2600. Особено сме горди и нѐ радува што дури 36% од младите кои досега ги поминаа обуките во рамките на оваа наша програма многу брзо го пронајдоа посакуваното работно место. Сметам дека треба да бидеме задоволни од ваквиот резултат, како и од фактот дека секојдневно се зголемува бројот на млади лица кои сакаат да учествуваат во програмата. Сето ова нѝ влева дополнителна енергија, заедно со нашите партнери, да продолжиме да вложуваме во развојот на младите и преку тоа да придонесеме за зголемување на вработувањето и развојот на претприемништвото во земјата“, изјави генералниот директор на Пивара Скопје, Дан Тимотин.

Со обуките што ги спроведува Пивара Скопје, кои се бесплатни за сите учесници, младите добиваат можност да ги усовршат своите комуникациски вештини, да научат како да водат преговори, да креираат развојни планови и да управуваат со проекти, како и ефективно да управуваат со времето и ресурсите, а стекнуваат и знаења од областа на деловното работење, финансиите и продажбата. Обуките ги водат професионални обучувачи, а како ментори, на волонтерска основа, учествуваат и членови на лидерскиот тим и менаџери во Пивара Скопје. Реализацијата на овој проект е поддржана од Министерството за труд и социјална политика и од Агенцијата за вработување, особено во одредување на кандидатите на кои најмногу им се потребни ваков вид обуки, при што предност имаат младите од социјално ранливите категории.

Амбасадорката на САД, Кејт Мари Брнз рече дека е импресионирана од покажаниот интерес на учесниците во обуките за проширување на нивните практични вештини и знаења, како и од посветеноста на вработените и менаџментот на Пивара Скопје за креирањето на оваа корисна програма. Таа истакна дека ова е одличен пример како бизнисот, преку партнерство со јавниот сектор, може да даде вистински придонес во создавањето дополнителни можности и перспективи за младите. Амбасадорката упати пофалби за одличните резултати што се постигнати досега со оваа програма истакнувајќи дека дека таа заслужува поддршка од целата заедница.

За да се овозможи што поголем број млади да ги поминат обуките, Пивара Скопје организираше и обуки во Велес, Куманово, Гостивар, Кочани и Кавадарци, како и на Универзитетот на Југоисточна Европа во Тетово. Посебни сесии беа организирани во општината Шуто Оризари, наменети за младите од ромската заедница, како и за младите во СОС Детско село. Минатата година беше лансирана и дигиталната платформа која на сите заинтересирани млади лица им овозможува да ја поминат целокупната обука по електронски пат.

За досегашните резултати во споведувањето на програмата „Вештини за успех“, Пивара Скопје има добиено повеќе признанија, меѓу кои и специјално признание од Претседателот на државата. Партнер на Пивара Скопје во реализацијата на овој проект е компанијата за деловна едукација „Мотива“.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Дигитализацијата на вашиот бизнис е вистинско „оружје“ во борбата против конкуренцијата

    Дигитализацијата на вашиот бизнис е вистинско „оружје“ во борбата против конкуренцијата

    Развојот на технологијата ги смени нашето секојдневие и начинот на живот, но и начинот на водење бизнис. Се менуваат деловните процеси, структурата и на човечките…

  • Deutsche Bank призна дека во 2002 година ги поткупувала кинеските власти

    Deutsche Bank призна дека во 2002 година ги поткупувала кинеските власти

    Deutsche Bank давала скапи подароци на кинеските власти кога се обидуваше да се наметне како главен играч во финансиската индустрија во Кина, пренесуваат медиумите. Германски…

  • А1 Македонија – домаќин на А1 Дигитална конференција 2019!

    А1 Македонија – домаќин на А1 Дигитална конференција 2019!

    На тема „Дигитализирај го твојот бизнис: Обликувај ја иднината! Европските искуства во Македонија“, денес А1 Македонија беше домаќин на А1 Дигитална конференција 2019, на која…

  • Компанија за мобилно банкарство го тужи Facebook поради кражба на логото

    Компанија за мобилно банкарство го тужи Facebook поради кражба на логото

    Откако Ebay, Visa и Mastercard ја повлекоа поддршката за Libra, Facebook се соочува со уште еден предизвик во врска со оваа криптовалута. Current, компанија за мобилно банкарство…

  • МИ-ДА Гранд Моторс на нова, модерна локација и со нова понуда

    МИ-ДА Гранд Моторс на нова, модерна локација и со нова понуда

    Новиот дом на Ford Македонија по премиум стандарди Овластениот импортер и сервисер на возилата од марката на Ford, МИ-ДА Гранд Моторс, започна со работа на…

  • Top 10 премиум проекти на Лимак!

    Top 10 премиум проекти на Лимак!

    Една од најголемите градежни компании во светот Лимак, го гради во Скопје мултифункционалниот комплекс Diamond of Skopje. Слободно можеме да кажеме дека во нашата историја…

  • Сите канцеларии на Thomas Cook ги купува неговиот најголем ривал

    Сите канцеларии на Thomas Cook ги купува неговиот најголем ривал

    Сите 555 канцеларии на туристичката агенција Thomas Cook се префрлаат во рацете на ривалот Hays Travel. Со овој потег ќе бидат спасени 2.500 работни места. Независната туристичка…

  • Нов пропуст: Twitter ги користел телефонските броеви на корисниците за рекламни цели

    Нов пропуст: Twitter ги користел телефонските броеви на корисниците за рекламни цели

    Twitter им се извини на корисниците бидејќи „ненамерно“ ги користел во маркетинг цели телефонските броеви и електронските адреси кои се запишани поради заштитa на акаунтите.…

  • А1 Македонија ја одбележува Светската недела за грижа на корисниците

    А1 Македонија ја одбележува Светската недела за грижа на корисниците

    Како компанија водена од премисата што поблиску до своите корисници кои секогаш се во фокусот на вниманието, А1 Македонија jа одбележува Светската недела за грижа…

  • Еуростандард Банка ја воведува првата припејд подарок-картичка на нашиот пазар

    Еуростандард Банка ја воведува првата припејд подарок-картичка на нашиот пазар

    За прв пат во земјата, Еуростандард Банка АД Скопје воведува нова Mastercard PrePaid подарок-картичка која со своите карактеристики и можности е уникатна и единствена картичка…