Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 12,497.54 0.01%    GRNT 979.40 -0.16%    KMB 5,847.27 -1.04%    M080834D 100.00 0%    MPT 67,000.00 -0.18%    MTUR 4,450.00 0%    REPL 80,000.00 -2.44%    RZLE 13.00 0%    SBT 2,850.00 -4.94%    STB 1,149.39 1.46%    STIL 58.58 -7.02%    TEL 316.00 -0.94%    TNB 16,300.00 0.93%    TTK 1,200.00 -0.41%    UNI 2,080.25 2.93%    

Визијата станува реалност – Светска премиера на Volkswagen ID.3

Време: 10:45

Датум: септември 16, 2019

Категорија: АВТОБИЗ

Volkswagen го претставија пионерскиот ID.3 на Меѓународниот Автомобилски Саем (ИАА) во Франкфурт. Ова возило е симбол на новата ера за Volkswagen. ID.3 ја проширува понудата на Volkswagen како прв модел на комплетно новата генерација на електрични возила – со нула емисии, извонредна ефикасност и целосна поврзаност. Во исто време, ID.3 го отсликува ребрендирањето на Volkswagen, а исто така е и првиот модел со новото лого на Volkswagen.

„ID.3 е сеопфатен автомобил, погоден за секојдневна употреба. Тој е компактен, а како таков, нуди карактеристики на маневрирање на мал автомобил со внатрешен простор на средно возило. Тој комбинира возбудлив дизајн со иновативна технологија и значителен досег“, истакнува Силке Багшик, раководител на продажба и маркетинг за ID. семејството, вечерта пред ИАА.

ID.3 од Volkswagen отвора нова ера на мобилноста. Ова е прв модел од ID серијата на возила која се карактеризира со 0 емисии на штетни гасови, импресивна динамика на возење што е карактеристична за електричните автомобили и целосна поврзаност. Како и сите идни ID модели, ID.3 се заснова на новата модуларна матрица за електричен погон (MEB), која е дизајнирана за електричен погонски систем без компромис.

ID.3 го користи новиот дизајнерски јазик, што го прави веднаш препознатлив како возило со нулта емисии. Наменето за електричната иднина, носи ново ниво за квалитет на дизајн во категоријата на компактни возила. „Со ID.3, Volkswagen се движи кон иднината“, објаснува Клаус Бишоф, шеф на дизајн на брендот Volkswagen, и во продолжение потенцира: „Природниот стил и апсолутно интуитивно искуство за возачот демонстрираат нов, електричен начин на размислување.“

Внатрешноста е исто така револуционерна. Долгото меѓуоскино растојание на MEB платформата, во комбинација со многу кратки преклопувања, резултира со просторен ентериер на возилото. ID.3 поставува нови стандарди во компактната класа. Дигиталните, целосно ново дизајнирани елементи и контроли на дисплејот обезбедуваат дека секој возач интуитивно ќе го најде својот пат во ID.3. Покрај дисплејот во кокпитот, ново развиениот, централно позициониран, десет-инчен дисплеј на допир им ги дава на возачите сите клучни информации.

Сите контроли – вклучително и оние на електрично прилагодливиот мултифункционален управувач – се управуваат со употреба на функции на допир. Само електричните прозорци и светлата за предупредување за опасност сè уште работат со тактилни прекинувачи. Ова е дополнето со интелигентна контрола со природен говор. Благодарение на App Connect, ID.3 може да се поврзе со вашиот паметен телефон за неколку секунди.

При лансирањето, ID.3 ќе биде достапен со три опции за големина на батеријата. Основната варијанта има корисна енергетска вредност од 45 kWh и овозможува електричен досег до 330 километри (според WLTP). Потоа следува варијанта на батеријата со 58 kW, што му овозможува на ID.3 да постигне досег до 420 км (според WLTP). Енергетската содржина на најголемата батерија е 77 kWh, а нејзиниот електричен досег е до 550 километри (според WLTP). Благодарение на неговата можност за брзо полнење, можно е да се наполни ID.3 за досег од околу 290 километри (WLTP) во рок од 30 минути, користејќи излез за полнење од 100 kW.

Самите батерии се интегрирани во подвозјето. Ова позиционирање има позитивен ефект врз динамиката на возењето, бидејќи го поместува центарот на гравитација значително пониско. ID.3 се карактеризира и со оптимална дистрибуција на тежина помеѓу предната и задната оска.

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Новата Mokka: Opel се фокусира на плочките со имињата на моделите

    Новата Mokka: Opel се фокусира на плочките со имињата на моделите

    Главна работа кај Mokka: табличката со името сега е централно лоцирана на задниот дел Јасно читлив: Буквите на Opel се модернизирани за подобар дигитален дисплеј…

  • Тестирање: Новата Opel Mokka на патот кон подготвеност за производство

    Тестирање: Новата Opel Mokka на патот кон подготвеност за производство

    Инженерите на Opel ја завршуваат следната генерација на Mokka Новата Opel Mokka е до 120 килограми полесна од претходниот модел Шасијата и системите за помош…

  • Продажбата на автомобили во Европа во март падна за 76 проценти

    Продажбата на автомобили во Европа во март падна за 76 проценти

    Продажбата на автомобили во Европа драстично паднала во април, бидејќи ограничувањата поради коронавирус во регионот ги затворија авто салоните и го стопираа производството и продажбата,…

  • 70 години историја – способноста на SEAT да се реинвентира

    70 години историја – способноста на SEAT да се реинвентира

    Пред седумдесет години, SEAT започна возбудливо патување. На 9 мај 1950 година основана е компанијата што ја стави Шпанија на тркала и ја демократизира мобилноста.…

  • Lamborghini го претстави Huracan Evo RWD Spyder (видео)

    Lamborghini го претстави Huracan Evo RWD Spyder (видео)

    Lamborghini Huracan EVO Spyder е автомобил кој нема да ве остави рамнодушни. Lamborghini, во јануари го претстави Huracan EVO и таа верзија имаше само погон…

  • Добивката на BMW излета, но коронавирусот ќе го уништи работењето

    Добивката на BMW излета, но коронавирусот ќе го уништи работењето

    BMW во средата извести за зголемување на добивката од 133 проценти во првиот квартал, поради непостоењето на еднократен ефект во претходниот период, но влијанието на…

  • Volkswagen го одложи отворањето на погонот во Америка

    Volkswagen го одложи отворањето на погонот во Америка

    Германскиот производител на автомобили Volkswagen денес објави дека на неодредено време го одложува продолжувањето на производството во својата фабрика во САД, каде работата требаше да започне…

  • Новиот Opel Vivaro-e: „E“ за испорака без емисии

    Новиот Opel Vivaro-e: „E“ за испорака без емисии

    За „последен километар“ и повеќе: електричен опсег до 230 или 330 километри (WLTP1) Моќен: електромотор од 100 kW (136 КС) со вртежен момент од 260Nm…

  • Автомобилската индустрија во Европа од денес повторно во функција

    Автомобилската индустрија во Европа од денес повторно во функција

    Volkswagen од денес повторно ќе го покрене производството во својата фабрика во Волфсбург, Германија, како последен од флотата на европски производители на автомобили кои ќе…

  • Новата Opel Mokka веќе ја возеше Јирген Клоп

    Новата Opel Mokka веќе ја возеше Јирген Клоп

    Успешниот тренер ентузијастички за првото тест возење: „Супер ауто!“ Амбасадорот на брендот ветува: „Многу ќе се забавувате“ Втора генерација на Mokka: Започна фазата на тестирање…