Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 10,689.14 -2.96%    BGOR 196.00 -2.97%    DLIN 35,143.00 0%    FERS 73,235.00 -3%    GRNT 1,029.70 1.77%    KMB 5,497.72 -1.15%    KVAS 14,400.00 0%    MPT 72,169.12 -2.46%    MTUR 5,300.00 0%    OHB 6,150.00 0%    REPL 77,500.00 2.65%    RMDEN18 98.70 0%    RZUS 83.00 0%    STB 1,152.61 -0.64%    STIL 99.00 -2.09%    TETE 2,341.25 -0.41%    TTK 1,380.00 1.6%    UNI 2,151.02 -1.74%    

Пристигнува „СКОПСКО IPL“ – првото крафт пиво од Пивара Скопје

Време: 13:13

Датум: септември 13, 2019

Категорија: КОМПАНИИ

Пивара Скопје започна со производство на ново пиво – „СКОПСКО IPL, прво од ваков вид на македонскиот пазар. Најновата бренд екстензија на СКОПСКО претставува автентично „крафт“ пиво, што како термин во пивската индустрија се користи за пива со уникатни карактеристики кои се резултат на употребата на квалитетни состојки во производството и голема умешност и искуство на пивските мајстори.

„Раководејќи се од потребите и желбите на нашите потрошувачи, кои секогаш се во центарот на нашето внимание, како и од големото значење на СКОПСКО за домашната пивска индустрија, одлучивме да направиме уште една значајна инвестиција во неговиот развој. Веруваме дека со ова ќе дадеме дополнителен импулс за натамошен развој на домашниот пазар на пиво, што секако ќе има позитивно влијание и за целокупниот развој на македонската економија. На ваков начин, Пивара Скопје уште еднаш ја потврдува својата определба и посветеност кон долгорочен одржлив развој кој ќе ѝ овозможи и понатаму да го дава својот значаен придонес за просперитетот на целата заедница“, изјави генералниот директор на Пивара Скопје, Дан Тимотин.

Новото „СКОПСКО IPL е светло пиво, облагородено со силна арома и угодна горчина кои придонесуваат за неговиот неодолив, богат и лесно препознатлив вкус. Уникатните карактеристики на ова ароматично пиво произлегуваат од четирите видови хмељ, кои потекнуваат од три различни континенти, како и од рачниот „крафт“ процес за негово создавање кој трае две недели подолго од вообичаениот технолошки процес за производство на пиво.

„Во производство на „СКОПСКО IPL се раководевме од рецептот на старите британски морепловци, стар над 400 години, на кој му ги додадовме најсовремените светски пивски трендови и секако нашата експертиза, големата страст и богатото искуство стекнато низ сите овие години на производството на омиленото пиво на многу генерации – СКОПСКО. Уникатниот процес на производство што го применуваме, наречен „dry hopping”, и различните видови висококвалитетен хмељ што ги употребуваме, му даваат на новото Скопско пиво навистина богат  вкус и арома кои доаѓаат до израз откако претходно лесно ќе се протресе шишето“, објаснува Надица Николоска, сениор бренд менаџер во Пивара Скопје.

Со лансирањето на „СКОПСКО IPL, како најнова иновација од областа на „крафт“ начинот на правење на пиво, Пивара Скопје го надополнува широкиот асортиман на пива кои веќе уживаат култен статус меѓу потрошувачите и со тоа дополнително ја зацврстува лидерската позиција на пазарот, која ја одржува веќе 95 години.

Дистрибуцијата на новото „СКОПСКО IPL произведено во Пивара Скопје веќе започнa, со што тоа станува достапно за сите љубители на пивото во земјава, во повратна стаклена амбалажа од 0.33л и лименка од 0.5л, по конкурента цена која одговара на врвниот квалитет на ова уникатно пиво.

 

За повеќе информации посетете ја интернет страницата IPL.mk

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Компанијата Tesla доби лиценца за започнување на производство во Кина

    Компанијата Tesla доби лиценца за започнување на производство во Кина

    Американската компанија Tesla доби дозвола за започнување на производство во Кина, откако Министерството за индустрија и информатичка технологија на земјата ја додаде на списокот на одобрени производители.…

  • Извршниот директор на Microsoft на милионска плата доби покачување од 66 проценти

    Извршниот директор на Microsoft на милионска плата доби покачување од 66 проценти

    Сатја Надела, извршен директор на Microsoft, доби покачување од 66 проценти во изминатата фискална година. Во најновиот финансиски извештај на Microsoft се вели дека Надела добил…

  • А1 Македонија го реализираше првиот повик на 5G технологија

    А1 Македонија го реализираше првиот повик на 5G технологија

    A1 Македонија, како компанија што постојано ги имплементира најсовремените технологии што обезбедуваат највисоко ниво на квалитетот на услугата за своите корисници, со гордост објавува дека…

  • Пиварци и пријателите исчистија неколку километри од кејот на Вардар

    Пиварци и пријателите исчистија неколку километри од кејот на Вардар

    Во најновата еко-акција, што се спроведе во рамки на повеќегодишната платформа „Рециклирате ли!?“, волонтерите на Пивара Скопје исчистија неколку километри од кејот на реката Вардар…

  • A1 за припејд сегментот во мобилната телефонија: 10GB за опуштено сурфање

    A1 за припејд сегментот во мобилната телефонија: 10GB за опуштено сурфање

    А1 Македонија го збогатува своето припејд портфолио во мобилната телефонија и објавува нова, атрактивна понуда со која од денеска, припејд корисници кои ќе активираат нова,…

  • Facebook ќе ја лансира Libra so 21 партнери

    Facebook ќе ја лансира Libra so 21 партнери

    По неодамнешното напуштање на Facebook на некои од неговите најважни партнери, Здружението Libra денес претстави 21 партнер кои се обврзаа да учествуваат во проектот. Имајќи го…

  • Huawei: Расте продажбата и профитот и покрај санкциите на САД

    Huawei: Расте продажбата и профитот и покрај санкциите на САД

    Кинеската технолошка компанија Huawei објави дека за девет месеци од 2019 година, остварила раст на продажбата на паметни телефони и технологија за 24,4 проценти и…

  • Македонска компанија за здрава храна Виталиа, започна соработка со светскиот бренд на кафе – Старбакс

    Македонска компанија за здрава храна Виталиа, започна соработка со светскиот бренд на кафе – Старбакс

    Најпознатата македонска компанија за здрава храна, Виталиа, започна соработка со светскиот бренд на кафе – Старбакс. Посетителите на Старбакс Белград, освен што можат да ги…

  • Дигитализацијата на вашиот бизнис е вистинско „оружје“ во борбата против конкуренцијата

    Дигитализацијата на вашиот бизнис е вистинско „оружје“ во борбата против конкуренцијата

    Развојот на технологијата ги смени нашето секојдневие и начинот на живот, но и начинот на водење бизнис. Се менуваат деловните процеси, структурата и на човечките…

  • Deutsche Bank призна дека во 2002 година ги поткупувала кинеските власти

    Deutsche Bank призна дека во 2002 година ги поткупувала кинеските власти

    Deutsche Bank давала скапи подароци на кинеските власти кога се обидуваше да се наметне како главен играч во финансиската индустрија во Кина, пренесуваат медиумите. Германски…