Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 12,322.35 0.93%    KMB 6,202.99 -0.46%    MPT 64,939.86 -0.09%    OHB 4,650.00 1.09%    RZLV 38.00 -5%    RZUS 55.70 9.22%    SBT 2,707.00 6.12%    TEL 318.00 2.91%    TNB 17,400.00 0.29%    ZPKO 2,270.00 0%    

Светска премиера на новиот, електричен Porsche Taycan!

Време: 11:38

Датум: септември 5, 2019

Категорија: АВТОБИЗ

Чист дизајн со препознатлив Porsche ДНК

Porsche го претстави својот прв, целосно електричен спортски автомобил пред јавноста со спектакуларна светска премиера што се одржува истовремено на три континенти. „Taycan го поврзува нашето минато со иднината. Ја носи напредната приказна за успехот на нашиот бренд – бренд кој ги фасцинира и воодушевува луѓето низ целиот свет за повеќе од 70 години“, рече Оливер Блум, претседател на Извршниот одбор на Porsche AG , кој ја отвори светската премиера во Берлин: „Овој ден означува почеток на нова ера“.

Спортскиот седан со четири врати претставува уникатно возило, кој нуди типични перформанси за едно Porsche и поврзување со секојдневна употребливост. Во исто време, високо напредните методи на производство и карактеристиките на Taycan поставуваат нови стандарди во областа на одржливоста и дигитализацијата. „Ветивме вистинско Porsche во времето на електромобилноста – фасцинантен спортски автомобил што не само што возбудува во однос на својата технологија и возна динамика, туку и предизвикува страст кај луѓето ширум светот, исто како што тоа го правеа нејзините легендарни претходници. Сега го испорачуваме ова ветување “, потенцира Мајкл Штајнер, член на Извршниот одбор на Porsche AG за истражување и развој.

Првите модели во новата серија се Taycan Turbo S и Taycan Turbo. Тие се најсовремените модели на Porsche E-Performance и се меѓу најмоќните модели што производителот на спортски автомобили моментно ги има во својот асортиман на производи. Помалку моќни варијанти на овие возила со погон на сите тркала ќе следат оваа година. Првиот дериват што ќе се додаде ќе биде Taycan Cross Turismo на крајот на следната година.
До 2022 година, Porsche ќе инвестира повеќе од шест милијарди евра во електромобилност.

Перформанси сплотени со ефикасност

Предводникот, Taycan Turbo S може да генерира моќност до 560 kW (761 КС) во комбинација со контролата на лансирање (Launch Control), а Taycan Turbo испорачува до 500 kW (680 КС). Taycan Turbo S забрзува од нула до 100 км/ч за 2,8 секунди, додека Taycan Turbo го комплетира овој спринт за 3,2 секунди. Turbo S има опсег до 412 километри, а Turbo располага со опсег до 450 километри. Најголемата брзина и кај двата модела со погон на сите тркала е 260 км на час.


Taycan е првото возило со системски напон од 800 волти наместо вообичаените 400 волти за електрични автомобили. Ова е посебна предност за возачите на Taycan на патот: за нешто повеќе од пет минути, батеријата може да се наполни со употреба на директен полнач (DC) од мрежата за напојување со голема моќност за опсег до 100 километри. Времето на полнење од 5 пет до 80 проценти SoC (состојба на полнење) е 22,5 минути со полнење во идеални услови, а максималната моќност за полнење е 270 kW. Целокупниот капацитет на батеријата Performance Battery Plus е 93,4 kWh. Возачите на Taycan, исто така можат удобно да ги полнат своите автомобили на стандардните домашни приклучоци..

Чист дизајн со препознатлив Porsche ДНК

Со својот чист дизајн, Taycan го сигнализира почетокот на новата ера. Во исто време, ја задржува непогрешливата ДНК за дизајн на Porsche. Од предната страна изгледа особено широко и рамно со високо контурирани крилја. Силуетата ја обликува спортската кровна линија која се наклонува надолу кон задниот дел. Карактеристични се и високо-извајаните странични делови. Тенка кабина, привлечениот заден С-столб и изразените раменици на крилјата резултираат во остра нагласена задница, типична за Porsche. Исто така, постојат иновативни елементи како што е логото Porsche со стакло-ефект, кој е интегриран во светлосната лента од задниот дел.


Коефициентот за воздушен отпор изнесува 0,22, благодарение на аеродинамично оптимизираната основна форма која дава значаен придонес за ниската потрошувачка на енергија и со тоа и долгиот досег.

Уникатен дизајн на внатрешноста

Кокпитот сигнализира почеток на нова ера со својата јасна структура и целосно нова архитектура. Слободниот, превиткан кластер на инструменти претставува највисока точка на контролната табла. Ова става јасен фокус на инструментите кон возачот. Централен, 10,9-инчен дисплеј за инфозабава и дополнителен патнички дисплеј се комбинирани за да формираат интегриран стаклен опсег во црниот панел. Сите кориснички интерфејси се целосно ново дизајнирани за Taycan. Бројот на класични хардверски контроли како прекинувачи и копчиња е значително намален. Наместо тоа, контролата е интелигентна и интуитивна – користејќи ја операцијата на допир или функцијата на гласовна контрола, која одговара на командата „Еј Порше“.

Со Taycan, Porsche за прв пат нуди ентериер комплетно без употреба на материјали од животинско потекло. Ентериери направени од иновативни рециклирани материјали го потенцираат одржливиот концепт на електричниот спортски автомобил. Дополнителниот простор за патниците е добиен од вдлабнатините на батеријата во задниот дел од возилото – обезбедете удобност при седење во задниот дел и задржете ја ниската точка на тежиште на возилото типично за спортски автомобили. Достапни се два багажни простори: предниот простор има капацитет од 81 литар и задниот 366 литри.

Иновативен погон со двобрзински менувач

Taycan Turbo S и Taycan Turbo имаат две исклучително ефикасни електрични мотори, еден на предната оска и еден на задната оска, со што автомобилот добива погон на сите тркала. И опсегот и постојаната моќност на погонот имаат корист од високата ефикасност на трајно синхронизираните машини. Електричната машина, менувачот и инверторот се комбинираат во компактен погон. Модулите имаат најголема на моќност по диспозиција (kW на литар простор) од сите електрични погони на пазарот денес. Посебна карактеристика на електричните мотори е намотувањето на калените на статорот. Оваа технологија овозможува да се вметне повеќе бакар во статорот, со што се зголемува моќноста и вртежниот момент додека се одржува истиот волумен на компонентата. Двостепениот менувач инсталиран на задната оска е иновација развиена од Porsche. Првата брзина му дава на Taycan уште поголемо забрзување од место, додека втората брзина со долг сооднос на менувачот обезбедува висока ефикасност и подеднакво големи резерви на моќност. Ова важи и при многу големи брзини.

Централно поврзана шасија

Porsche користи централно мрежно контролен систем на шасијата во Taycan. Контролата на шасијата со интегрален Porsche 4D систем ги анализира и синхронизира сите системи на шасијата во реално време. Иновативните системи за шасија вклучуваат адаптибилна воздушна суспензија со трикоморна технологија, вклучувајќи електронска контрола на амортизерите PASM (Porsche Active Suspension Management), како и системот за контрола на шасијата Porsche Dynamic Chassis Sport (PDCC Sport), вклучувајќи електро-механичка стабилизација и Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Контролата на погонот на сите тркала со два електрични мотори и системот за закрепнување се уникатни. До 265 kW, потенцијалната моќ за рекуперација е значително поголема од онаа на конкурентите. Тестовите покажаа дека приближно 90% од секојдневното сопирање го вршат само електричните мотори – без да се активираат сопирачките на тркалата.

Профилот на различните режими на возење во основа ја следи истата филозофија како и во другите серии на модели Porsche. Ова е дополнето со специјални поставки кои овозможуваат оптимална употреба на чисто електричен погон. Достапни се четири режими на возење: „Range“, „Normal“, „Sport“ и „Sport Plus“. Покрај тоа, индивидуалните системи можат да се конфигурираат во режимот „Individual“.

Светска премиера на три континенти во исто време

Светската премиера на Porsche Taycan се одржа истовремено во Северна Америка, Кина и Европа. Најважните продажни пазари на новиот електричен спортски автомобил се на овие три континенти. Локациите на настанот се исто така синоним за три начини на одржливо управување со енергијата: Нијагарините водопади на границата меѓу американската држава Њу Јорк и канадската провинција Онтарио ја претставуваат хидроенергијата, соларна фарма во Нојхарденберг во близина на Берлин која претставува соларна енергија и фарма на ветерници на островот Пингтан, околу 150 километри од кинескиот град Фужоу во провинцијата Фуџијан што претставува моќта на ветерот. Овие природни сили ги перцепираме со сите наши сетила на ист начин како што доживуваме импресивно напојување на првиот електричен спортски автомобил од Porsche. Овој еднократен настан беше емитуван низ целиот свет преку преносот во живо на NewsTV.porsche.com.

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • „Cadillac“ го претстави првиот електричен „SUV“ (ФОТО/ВИДЕО)

    „Cadillac“ го претстави првиот електричен „SUV“ (ФОТО/ВИДЕО)

    Американскиот производител на луксузни автомобили објави фотографии од концептот „Lyriq“, како најава на идниот сериски „SUV“ модел на електрична енергија. Кога пред десетина години „Tesla“…

  • Ова досега не сте го виделе: Вака изгледа внатрешноста на гумата додека возите автомобил(видео)

    Ова досега не сте го виделе: Вака изгледа внатрешноста на гумата додека возите автомобил(видео)

    Јутјубер од каналот „Warped Perception“ вели дека добил барање од гледачите да сними како изгледа внатрешноста на гумата во текот на возењето, и веднаш му…

  • Полска се буди: Пристигнуваат два модерни електрични автомобили (ФОТО/ВИДЕО)

    Полска се буди: Пристигнуваат два модерни електрични автомобили (ФОТО/ВИДЕО)

    Иако Полска е голем производител на автомобили, станува збор за фабрики на странски компании, па веста дека во оваа земја ќе се произведуваат возила од…

  • Tоп 10: „Golf“ потворно најпродаван, „Clio“ му „дише во врат“

    Tоп 10: „Golf“ потворно најпродаван, „Clio“ му „дише во врат“

    Откако во еден момент францускиот модел беше најбаран во Европа, „VW Golf“ на крајот на првата половина од 2020-та сепак ја дочека на првото место.…

  • Најсилниот „Mustang“ доби повеќе моќ

    Најсилниот „Mustang“ доби повеќе моќ

    Компанијата „Shelby American“ го најави претставувањето на пакет модификации за најмоќната верзија на „Ford Mustang – Shelby GT500“. Благодарение на нив, V8 моторот на спортското…

  • Веќе 230.000 луѓе го имаат нарачано новиот „Ford Bronco“

    Веќе 230.000 луѓе го имаат нарачано новиот „Ford Bronco“

    Неодмана претставениот „Ford Bronco“ го привлече вниманието на голем број луѓе, а тоа го потврдија и од компанијата со тоа што веќе имаат 230.000 нарачки…

  • „Audi: Секој нов „RS“ модел ќе биде електрифициран

    „Audi: Секој нов „RS“ модел ќе биде електрифициран

    Според зборовите на Ролф Михл, директорот за маркетинг и шеф на продажба во „Audi“, сите идни „RS“ модели ќе бидат електрифицирани. Михл во интервју за…

  • „Sony“ тестира електричен автомобил (ВИДЕО)

    „Sony“ тестира електричен автомобил (ВИДЕО)

    Компанијата „Sony“ многумина изненади на годинешниот „CES“ претставувајќи прототип на електричен автомобил. „Sony“ претходно имаше направено прототип со цел да ја покаже својата технологија во…

  • „Mercedes“ го подобри „AMG GT“ кој сега има 530 „коња“ (ФОТО)

    „Mercedes“ го подобри „AMG GT“ кој сега има 530 „коња“ (ФОТО)

    Откако ја претстави екстремната „Black Series“ верзија, „Mercedes“ направи подобрувања и на основната верзија на својот суперспортски автомобил. Основната верзија „Mercedes-AMG GT“, ако за модел…

  • Volkswagen во минус 800 милиони евра во првата половина од годината

    Volkswagen во минус 800 милиони евра во првата половина од годината

    Германскиот Volkswagen (VW) објави денеска дека во првата половина на 2020 година забележал оперативна загуба од 800 милиони евра (940 милиони американски долари) поради големиот пад…