Google наскоро ќе го објави освежениот News tab, кој дава приоритет на реклами а не на насловни вести. Компанијата во твит објави и преглед на редизајнираниот дел за вести на десктоп верзијата на нејзиниот прелистувач, кој на корисниците ќе им биде достапен во наредните недели.
Засега е рано да се дискутира за тоа што ќе постигне редизајнираниот News tab, но очигледно е дека во прашање е чекор во сосема поинаква насока. Примерот од твитот потсетува на формат од главната Google страница или Google news искуствa на мобилните уреди.
Приказните сега се групирани во една картичка, а секоја приказна има нејзината картичка. Присутни се и помалку линкови по страници, а индивидуалните приказни се поизразени. Видлив е повеќе бел/празен простор, но читателите ќе можат да видат повеќе прикази на секоја приказна.
Според наводите на Google, ажурираниот News tab јасно ќе ги организира статиите.