Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 9,048.87 -0.01%    GRNT 850.00 0%    KMB 5,332.15 0.03%    MPT 61,869.20 -0.21%    MTUR 5,300.00 0%    OHB 6,088.00 -0.03%    PROD 1,600.00 0%    RMDEN17 98.70 0.1%    RMDEN18 98.70 0%    RZEK 30.00 0%    STIL 100.00 -2.9%    TETE 2,312.00 4.71%    TNB 15,950.00 0%    TTK 1,302.61 -2.79%    UNI 2,100.00 -0.03%    

Гладни за секоја кривина: Претставени новиот Porsche 718 Spyder и 718 GT4

Време: 14:37

Датум: јуни 18, 2019

Категорија: АВТОБИЗ

Семејството 718 ги поздравува новите членови: со новиот 718 Spyder и 718 Cayman GT4, Porsche воведува два посебно емотивни и моќни модели подготвени да го превземат врвот. Нивниот чист карактер ќе им се допадне на ентузијастите на спортски автомобили кои уживаат во ненадминато задоволство при возењето и го ценат високото ниво на агилност и речиси интимна близина до центарот на моќта. Совршено избалансиран концепт со мотор во средината го нуди сето ова. За првпат, 718 Spyder и 718 Cayman GT4 ја делат техничката основа. Ова го вклучува ново развиениот четирилитарски шестцилиндричен атмосферен мотор, заедно со шестстепен мануелен менувач. Моторот на Боксер-генерацијата генерира 309 kW (420 КС) во двата модели.

Симфонија на вртежи од емотивниот атмосферен мотор

Во срцето на двата модели е новиот четирилитарски шестцилиндричен боксер мотор. Атмосферниот мотор е базиран на истото моторно семејство како и турбо моторите во сегашната серија на 911 Carrera. Новиот мотор со висок вртежен момент генерира 309 kW (420 КС) , или 35 КС повеќе отколку во претходните модели на GT4.

Третата генерација на Spyder има дури 45 КС повеќе. Тој испорачува максимален вртежен момент од 420 nm метри, помеѓу 5.000 и 6.800 вртежи во минута. Спортските автомобили со рачен менувач можат да ја скршат бариерата од 300 km/h: 718 Spyder има максимална брзина од 301 km/h, додека 718 Cayman GT4 може да достигне 304 km/h. Двата модели забрзуваат до 100 km/h за 4,4 секунди. Фасцинантен карактер на овој природно аспириран мотор е комбинацијата на модерен систем за контрола на емисиите на филтерот за честички со линеарна испорака на енергија и непосреден одговор на GT моторот. Има максимална брзина од 8.000 вртежи. Неспоредливиот звук на боксер останува неспоредлив. Новите додатоци вклучуваат технички моменти, како што е адаптивната контрола на цилиндрите. Во возење со делумно оптоварување, моторот привремено го прекинува процесот на вбризгување во една од двата цилиндрични банки, со што се намалува потрошувачката на гориво.

Пиезо инјекторите се користат за директно вбризгување на горивото за првпат во моторот со висок вртежен момент. Тие го делат секој процес на инјектирање до пет индивидуални инјекции. Ова го поддржува процесот на согорување кој е комплетен, а со тоа и емисиите на штетни гасови ниски. Променливиот всисен систем со две резонантни вентили обезбедува оптимална размена на гасови во цилиндрите.

Аеродинамична ефикасност: поголема сила, исто воздушен отпор

 

Меѓу впечатливите карактеристики на 718 Cayman GT4 е сеопфатно подобрениот концепт на аеродинамиката. Таа произведува до 50 проценти повеќе „downforce“, без да има негативно влијание на воздушниот отпор. Аеродинамиката на двата модели има огромна корист од ново-дизајнираниот заден пригушувач со лак со една комора: тој создава простор во задниот дел за функционален дифузер, што придодава 30 проценти „downforce“ на задната оска на 718 Cayman GT4. Фиксираното задно крило исто така бележи голема ефикасност: произведува околу 20 проценти повеќе „downforce“ во споредба со неговиот претходник. Ова одговара на дополнителен притисок од дванаесет килограми на 200 km/h. Предниот дел, кој е оптимизиран во стилот на GT, го одржува аеродинамичното балансирање со големиот преден спојлер и т.н. воздушни завеси.

Porsche 718 Spyder: спортски кабриолет со ултра-лесен кров

Новиот 718 Spyder е чиста машина за задоволство при возењето кој може да се справи со најголемите брзини. Тој ја продолжува историјата на таквите познати Roadsters како Porsche 550 Spyder и 718 RS 60 Spyder. Отворени или затворени, тој возбудува со волшебната силуета. Покривот е погоден за секојдневна употреба и може да се намести во неколку чекори. За разлика од GT4, 718 Spyder има заден спојлер кој се крева автоматски со брзина од 120 km/h. Благодарение на функционалниот дифузер, тој е првиот модел во семејството Boxster кој генерира аеродинамична сила на задната оска.

GT шасија со високи перформанси: оптимизирана за најдобра динамика

За прв пат досега, 718 Spyder ја користи GT шасијата со високи перформанси на 718 Cayman GT4. Со својата супериорна динамика во свиоци, тој обезбедува емотивно искуство во возењето. Неговите понатамошни рафинирани лесни предни и задни оски ги користат тркачките технологии. Системот за амортизација со Porsche Active Suspension Management со ниска суспензија од 30 mm го намалува центарот на тежиштето и го подобрува потенцијалот на страничната динамика. Тој е специјално дизајниран за употреба на тркачката патека и ги прави јасните карактеристики на 718 Cayman GT4 поостри. 718 Spyder исто така има корист од овој дизајн.

Управувањето со стабилноста на Porsche (PSM) функционира со уште поголема чувствителност и прецизност, но може и опција да се деактивира во два чекора. Porsche Torque Vectoring (PTV) со механичен заден диференцијал дополнително ја подобрува надолжната и страничната динамика, како и перформансите и уживањето во возењето. GT4, исто така, доаѓа со опција за Clubsport пакет. Ова ги вклучува задните челични рол барови, рачен апарат за гаснење на пожар и појас за врзување со шест точки на страната на возачот.

Тракција: моќни сопирачки, гуми со ултра-високи перформанси

Системот на сопирачки со високи перформанси во 718 Spyder и 718 Cayman GT4 обезбедува постојано сопирање кое е погодно за возење на патеката благодарение на големите сопирачки. Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) исто така е достапна како опција. Една нова функција е дека 718 Spyder сега е достапен со гуми со ултра-високи перформанси (UHP) специјално адаптирани од Porsche. Тие се дел од целокупниот пакет кој го прави доминантен 718 Cayman GT4 на Nürburgring „Nordschleife“: времето на неговиот круг на 20,6 километри долгата патека е за повеќе од десет секунди побрзо од неговиот претходник.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • BMW M1 не доби зелено светло, но за утеха пристигнува новиот M2

    BMW M1 не доби зелено светло, но за утеха пристигнува новиот M2

    BMW M135i ќе остане и понатаму најсилната верзија на Серија 1. Иако новиот BMW Серија 1 има потенцијал за моќна “hoit hatch” M верзија, германскиот…

  • Volkswagen избра: Турција ја ”победи” Србија и Бугарија

    Volkswagen избра: Турција ја ”победи” Србија и Бугарија

    Надзорниот одбор на Volkswagen објави дека избрал локација за фабрика во близина на западниот крајбрежен град Измир. Очигледно, во новата фабрика во Турција ќе прават Škoda…

  • Штo е тоа ”големо” што го подготвил Hyundai за Европа?

    Штo е тоа ”големо” што го подготвил Hyundai за Европа?

    Јужнoкорејскиот Hyundai објави “голем напад” на европскиот пазар со нов модел. Hyundai за септемврискиот саем на автомобили во Франкфурт најави модел кој ќе донесе најдобра…

  • Легендарната “буба” стигна на крајот од патот

    Легендарната “буба” стигна на крајот од патот

    Германскиот производител на автомобили Фолксваген оваа недела го завршува производството на својот последен модел на популарната “буба” во фабриката Пуебла во Мексико. АП вели дека…

  • Електричниот Porsche дебитираше на Goodwood (видео)

    Електричниот Porsche дебитираше на Goodwood (видео)

    Дискретно “маскиран” Porsche Taycan се појави минатиов викенд прв пат пред публиката на манифестацијата “Goodwood Festival of Speed” во Англија. Во пресрет на долго очекуваната светска премиера…

  • До 19 проценти пониски CO2: најефикасната Astra досега

    До 19 проценти пониски CO2: најефикасната Astra досега

    * Мотори од новата генерација: за минимална потрошувачка и ниски емисии * Нов стандард за емисии: сите мотори веќе ги исполнуваат Еуро 6d барањата *…

  • Официјална промоција на новата ŠKODA SCALA(фото)

    Официјална промоција на новата ŠKODA SCALA(фото)

    Храброста нѐ движи напред! Пред македонските новинари во салонот на ŠKODA, денес официјално беше претставен новиот член на семејството на ŠKODA – новата SCALA. Овој…

  • Половина од продадените автомобили во Норвешка се електрични

    Половина од продадените автомобили во Норвешка се електрични

    Норвешка е прва во светот по бројот на продадени електрични возила – дури 48,4 проценти од сите нови автомобили продадени во првата половина од оваа…

  • Иако уште не постои пикапот на Tesla, тој е повеќе баран од ”моќниот” F-150

    Иако уште не постои пикапот на Tesla, тој е повеќе баран од ”моќниот” F-150

    Иако уште не е претставен, идниот пикап на Tesla, моментално привлекува поголемо внимание на јавноста од владеачката класа Ford F-150. Порталот AutoWise користи географски податоци од…

  • Спортска, стилска, економична: Новата Opel Corsa може да се нарача од 1 јули во Германија

    Спортска, стилска, економична: Новата Opel Corsa може да се нарача од 1 јули во Германија

    Од 13.990 евра: шестата генерација на Opel Corsa, исто така и со дизелски и бензински мотори Забавна за возење: напредни мотори, ниска положба за седење,…