Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 10,275.91 1.05%    ELEKTKU1 25.00 0%    ERMT 177.00 -10.15%    GRNT 943.18 0.04%    KMB 5,565.98 0.33%    MTUR 5,250.10 -0.94%    OKTA 4,507.62 -0.05%    PKB 11,800.00 7.27%    RMDEN17 99.00 1.02%    RMDEN18 98.60 -0.1%    RZLIPTE1 25.00 0%    RZUG 12.00 0%    STB 1,201.67 0.14%    TTK 1,448.32 -2.14%    

Гладни за секоја кривина: Претставени новиот Porsche 718 Spyder и 718 GT4

Време: 14:37

Датум: јуни 18, 2019

Категорија: АВТОБИЗ

Семејството 718 ги поздравува новите членови: со новиот 718 Spyder и 718 Cayman GT4, Porsche воведува два посебно емотивни и моќни модели подготвени да го превземат врвот. Нивниот чист карактер ќе им се допадне на ентузијастите на спортски автомобили кои уживаат во ненадминато задоволство при возењето и го ценат високото ниво на агилност и речиси интимна близина до центарот на моќта. Совршено избалансиран концепт со мотор во средината го нуди сето ова. За првпат, 718 Spyder и 718 Cayman GT4 ја делат техничката основа. Ова го вклучува ново развиениот четирилитарски шестцилиндричен атмосферен мотор, заедно со шестстепен мануелен менувач. Моторот на Боксер-генерацијата генерира 309 kW (420 КС) во двата модели.

Симфонија на вртежи од емотивниот атмосферен мотор

Во срцето на двата модели е новиот четирилитарски шестцилиндричен боксер мотор. Атмосферниот мотор е базиран на истото моторно семејство како и турбо моторите во сегашната серија на 911 Carrera. Новиот мотор со висок вртежен момент генерира 309 kW (420 КС) , или 35 КС повеќе отколку во претходните модели на GT4.

Третата генерација на Spyder има дури 45 КС повеќе. Тој испорачува максимален вртежен момент од 420 nm метри, помеѓу 5.000 и 6.800 вртежи во минута. Спортските автомобили со рачен менувач можат да ја скршат бариерата од 300 km/h: 718 Spyder има максимална брзина од 301 km/h, додека 718 Cayman GT4 може да достигне 304 km/h. Двата модели забрзуваат до 100 km/h за 4,4 секунди. Фасцинантен карактер на овој природно аспириран мотор е комбинацијата на модерен систем за контрола на емисиите на филтерот за честички со линеарна испорака на енергија и непосреден одговор на GT моторот. Има максимална брзина од 8.000 вртежи. Неспоредливиот звук на боксер останува неспоредлив. Новите додатоци вклучуваат технички моменти, како што е адаптивната контрола на цилиндрите. Во возење со делумно оптоварување, моторот привремено го прекинува процесот на вбризгување во една од двата цилиндрични банки, со што се намалува потрошувачката на гориво.

Пиезо инјекторите се користат за директно вбризгување на горивото за првпат во моторот со висок вртежен момент. Тие го делат секој процес на инјектирање до пет индивидуални инјекции. Ова го поддржува процесот на согорување кој е комплетен, а со тоа и емисиите на штетни гасови ниски. Променливиот всисен систем со две резонантни вентили обезбедува оптимална размена на гасови во цилиндрите.

Аеродинамична ефикасност: поголема сила, исто воздушен отпор

 

Меѓу впечатливите карактеристики на 718 Cayman GT4 е сеопфатно подобрениот концепт на аеродинамиката. Таа произведува до 50 проценти повеќе „downforce“, без да има негативно влијание на воздушниот отпор. Аеродинамиката на двата модели има огромна корист од ново-дизајнираниот заден пригушувач со лак со една комора: тој создава простор во задниот дел за функционален дифузер, што придодава 30 проценти „downforce“ на задната оска на 718 Cayman GT4. Фиксираното задно крило исто така бележи голема ефикасност: произведува околу 20 проценти повеќе „downforce“ во споредба со неговиот претходник. Ова одговара на дополнителен притисок од дванаесет килограми на 200 km/h. Предниот дел, кој е оптимизиран во стилот на GT, го одржува аеродинамичното балансирање со големиот преден спојлер и т.н. воздушни завеси.

Porsche 718 Spyder: спортски кабриолет со ултра-лесен кров

Новиот 718 Spyder е чиста машина за задоволство при возењето кој може да се справи со најголемите брзини. Тој ја продолжува историјата на таквите познати Roadsters како Porsche 550 Spyder и 718 RS 60 Spyder. Отворени или затворени, тој возбудува со волшебната силуета. Покривот е погоден за секојдневна употреба и може да се намести во неколку чекори. За разлика од GT4, 718 Spyder има заден спојлер кој се крева автоматски со брзина од 120 km/h. Благодарение на функционалниот дифузер, тој е првиот модел во семејството Boxster кој генерира аеродинамична сила на задната оска.

GT шасија со високи перформанси: оптимизирана за најдобра динамика

За прв пат досега, 718 Spyder ја користи GT шасијата со високи перформанси на 718 Cayman GT4. Со својата супериорна динамика во свиоци, тој обезбедува емотивно искуство во возењето. Неговите понатамошни рафинирани лесни предни и задни оски ги користат тркачките технологии. Системот за амортизација со Porsche Active Suspension Management со ниска суспензија од 30 mm го намалува центарот на тежиштето и го подобрува потенцијалот на страничната динамика. Тој е специјално дизајниран за употреба на тркачката патека и ги прави јасните карактеристики на 718 Cayman GT4 поостри. 718 Spyder исто така има корист од овој дизајн.

Управувањето со стабилноста на Porsche (PSM) функционира со уште поголема чувствителност и прецизност, но може и опција да се деактивира во два чекора. Porsche Torque Vectoring (PTV) со механичен заден диференцијал дополнително ја подобрува надолжната и страничната динамика, како и перформансите и уживањето во возењето. GT4, исто така, доаѓа со опција за Clubsport пакет. Ова ги вклучува задните челични рол барови, рачен апарат за гаснење на пожар и појас за врзување со шест точки на страната на возачот.

Тракција: моќни сопирачки, гуми со ултра-високи перформанси

Системот на сопирачки со високи перформанси во 718 Spyder и 718 Cayman GT4 обезбедува постојано сопирање кое е погодно за возење на патеката благодарение на големите сопирачки. Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) исто така е достапна како опција. Една нова функција е дека 718 Spyder сега е достапен со гуми со ултра-високи перформанси (UHP) специјално адаптирани од Porsche. Тие се дел од целокупниот пакет кој го прави доминантен 718 Cayman GT4 на Nürburgring „Nordschleife“: времето на неговиот круг на 20,6 километри долгата патека е за повеќе од десет секунди побрзо од неговиот претходник.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Hyundai и Rimac работат на проект суперавтомобил

    Hyundai и Rimac работат на проект суперавтомобил

    Овој мај Hyundai и Kia станаа, со околу 80 милиони евра, едни од главните инвеститори во Rimac Automobili и еден од сопствениците на оваа компанија. Соработката за…

  • Визијата станува реалност – Светска премиера на Volkswagen ID.3

    Визијата станува реалност – Светска премиера на Volkswagen ID.3

    Volkswagen го претставија пионерскиот ID.3 на Меѓународниот Автомобилски Саем (ИАА) во Франкфурт. Ова возило е симбол на новата ера за Volkswagen. ID.3 ја проширува понудата…

  • Меркел на саемот на автомобили: Инвестирајте во електрични автомобили

    Меркел на саемот на автомобили: Инвестирајте во електрични автомобили

    Германската канцеларка Ангела Меркел, отворајќи го во четвртокот Меѓународниот автомобилски саем во Франкфурт, ги повика производителите на автомобили повеќе да инвестираат во електрични возила. ,,Високата…

  • Volkswagen спорниот програм го вградил и во новите автомобили?

    Volkswagen спорниот програм го вградил и во новите автомобили?

    Јавниот сервис SWR во четвртокот утврди дека автомобилскиот гигант Volkswagen спорниот програм за манипулирање со вредноста на издувните гасови наводно го вградувал и во моторите…

  • Германскиот авто гигант најави промена: Омилениот градски автомобил се префрла на електричен погон

    Германскиот авто гигант најави промена: Омилениот градски автомобил се префрла на електричен погон

    Старите мотори со внатрешно согорување ќе завршат во музејот, објави производителот. Производителот на автомобили Daimler најави дека неговиот градски автомобил Smart, со новиот модел ќе биде…

  • Светска премиера на Opel на IAA 2019: Новата Аstra, новата Corsa, Corsa-e, Corsa-e Rally и Grandland X Plug-In Hybrid

    Светска премиера на Opel на IAA 2019: Новата Аstra, новата Corsa, Corsa-e, Corsa-e Rally и Grandland X Plug-In Hybrid

    Успешна приказна, шести дел: За првпат нова целосно електрична Corsa Новa Corsa-e Rally: Opel е првиот производител што претстави е-рели автомобилот 300 КС и AWD:…

  • Поставени темелите на новиот Yaris

    Поставени темелите на новиот Yaris

    Toyota ја претстави нова механичка платформа која ќе ја користи следната генерација Yaris. Платформата на Toyota TGNA во моментов е најзастапената база во опсегот на…

  • Светска премиера на новиот, електричен Porsche Taycan!

    Светска премиера на новиот, електричен Porsche Taycan!

    Чист дизајн со препознатлив Porsche ДНК Porsche го претстави својот прв, целосно електричен спортски автомобил пред јавноста со спектакуларна светска премиера што се одржува истовремено…

  • Новата Opel Astra ќе има премиера на престојниот саем на автомобили во Франкфурт

    Новата Opel Astra ќе има премиера на престојниот саем на автомобили во Франкфурт

    До 21 отсто понизок СО2: Најефикасна Astra на сите времиња Риселхајм. Новата Opel Astra ќе ја има светската премиера на меѓународниот автомобилски саем IAA во…

  • Porsche се обиде да забрза до 145 км на час и да застане на палуба на носач на авиони (видео)

    Porsche се обиде да забрза до 145 км на час и да застане на палуба на носач на авиони (видео)

    Oд премиерата на електричниот Porsche Taycana не дели уште еден ден, а германскиот производител во пресрет на дебито на својот прв електричен модел одлучи да…