Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 9,076.22 0.34%    AMEH 500.00 -18.7%    CKB 700.00 0%    FERS 80,000.75 0.76%    GRNT 920.00 0.48%    KJUBI 1,598.00 1.01%    KMB 5,495.20 0.32%    MKSD 227.00 2.76%    MPT 62,570.49 1.05%    MTUR 5,450.00 0%    OKTA 5,132.00 -2.99%    PKB 10,000.00 -15.54%    POPK 24.00 -4%    RZIN 101.00 0%    RZLE 19.00 0%    RZLV 82.00 0%    SBT 2,358.00 2.97%    STB 1,011.09 0.98%    STIL 120.23 1.68%    TEL 310.12 0.45%    TETE 2,477.00 3.17%    TKVS 5,369.69 1.31%    TNB 17,155.48 0.36%    TTK 1,302.00 -0.89%    

Тестирање, тестирање, тестирање: Се подготвува следната генерација на Opel Corsa

Време: 12:32

Датум: мај 7, 2019

Категорија: АВТОБИЗ

  • Цели на планот за развој: Продажбата започнува летово, првите испораки наесен
  • Тест центар на поларниот круг, Шведска: Човекот и машината длабоко замрзнати на -30 C
  • Тест центар во Дуденхофен, Германија: Развој на шасијата за балансирано ракување и удобност
  • ЕМС лабораторија во Риселсхајм: Отпорност на електромагнетни бранови

Риселсхајм. Шестата генерација на Opel Corsa се подготвува за промоција оваа есен. Додека новиот модел е создаден со помош на најновите, најбрзи и најефикасни виртуелни методи за развој, инженерите на Opel сега ги земаат вообичаените места за тестирање, усовршување и валидација во реални услови. Од јануари, инженерите на Opel за шасија, мотори, електроника, осветлување и други експерти од Opel ја користат долгата поларна зима во шведска Лапонија за интензивно тестирање на ултра-ниски температури на замрзнати езера и снежни патишта. На друго место, тестните возила моментално минуваат на патеките во тест центарот Дуденхофен, додека лабораториските испитувања, како што е електро-магнетната компатибилност, се случуваат и во објектите во Риселсхајм.

„За време на развојот на следната генерација Corsa, ние ставивме посебно значење за зголемување на ефикасноста“, рече Томас Ванке, главен инженер за глобален развој и ефикасност на возилата, кој по четврти пат работи на новата генерација на Corsa. „Новиот модел е значително полесен, што ја намалува потрошувачката на гориво и исто така го зголемува забавниот фактор. Како и со претходните генерации на кои работев, шасијата што во моментов ја дотеруваме беше развиена на сите видови европски патишта, вклучувајќи го и брзиот германски автобан. Нашата цел е јасно да го понудиме најдоброто на купувачот со оптимална рамнотежа помеѓу безбедноста, удобноста и забавата”.

Клиентите можат да очекуваат многу забавна и ефикасна Corsa. Благодарение на лесниот инженеринг, новата генерација на бестселер што досега е продадена во повеќе од 13,6 милиони примероци досега со пет генерации од 1982 година сега е десет проценти полесен од претходниот модел. Шасијата обезбедува типичен баланс на спорт и удобност на Opel, иако новиот модел е перспективно подинамичен од неговиот претходник. Opel, исто така, ќе ја понуди Corsa за прв пат како електрично возило со батерии, уште од почетокот на продажбата на почетокот на летото.

Зимски испитувања: Висока удобност и безбедност при секави услови

Како што тоа го правеа со децении, инженерите на Opel неколку месеци ja тестираа Corsa во  Лапланд, Шведска околу 40 километри јужно од Арктичкиот круг. Меѓу другото, експерти од одделот за контрола на шасијата ги подесуваат електронски контролираните системи за стабилност, влечење и антиблокирачко сопирање на површини со мал притисок, на температури до -30 ° C. Целта на овие екстремни тестови се: независно од мраз, снег, лапавица или асфалт, системите за контрола секогаш мора да функционираат сигурно. Како и за обезбедување на високо ниво на безбедност, удобност и динамика на возење, инженерите на Opel ја усовршуваат калибрацијата на шасиите до најситните детали: каде започнува забавата за возење и контролата на стабилноста? На Арктичкиот круг, условите за такво фино подесување се посоодветни од било каде. Инженерите затоа постојано го поминуваат специјално подготвениот курс за ракување, континуирано оптимизирање на контролните системи.

Тестирањето со мошне маскирани автомобили во Лапланд започна кратко време после Божиќ на јавни патишта. Од јануари до март, мразот на замрзнатите езера беше околу еден метар дебел, така што на нив можеа да возат тест возилата. Долгите поларни ноќи, исто така, овозможија опсежно тестирање на Adaptive IntelliLux LED® технологијата која, откако беа премиерна прикажани во нивните сегменти со Astra и Insignia, сега ќе биде достапна и за прв пат во класата на Corsa. Климата и околината во северна Шведска овозможија прецизно да ги проценат и оптимизираат автоматските матрични фарови без сјај кои континуирано се прилагодуваат на состојбата во сообраќајот и околината и едноставно “се исклучуваат” кога се приближува кон сообраќај и кога имаат возила пред себе. Изработката на овој систем, кој го минимизира отсјајот додека постојано му обезбедува на возачи  оптимална видливост, сега се достапни во популарниот мал автомобил, како што е Corsa, и претставува уште една демонстрација на демократизацијата на технологијата од Opel.

Тест со голема брзина: Околу овалната патека во тест центарот во Дуденхофен

За време на нивниот ноќен тест на овалната патека во тест центарот Дуденхофен, инженерите на Opel исто така го ценат и високиот резултат на новите фарови на Corsa. Долгите снопови се користеа за да се подготви новата генерација за возење на автопатот, каде што Opel поставува особено високи стандарди за управување и суспензија.

„Ние го ставаме највисокото значење за контрола на шасијата”, рече Ванке. „На пример, секој Opel мора да даде цврсто, прецизно возење на повлажните површини при брзините на автопат. Автомобилот никогаш не смее да се чувствува премногу меко. Новата Corsa импресионира во овој поглед.”

Управувањето со зависност од брзината е подесено за оптимална прецизност, прогресивно зголемување на управувачката сила и добри повратни информации. Амортизерите се дизајнирани да реагираат веднаш до најмала нерамнина на патот или промена на насоката. Тестните возила што се користат за спроведување на сите овие тестови, исто така, мораа да ги исполнат високите стандарди за промена на лентата и стабилност при сопирање. Новата Corsa мора да остане контролирана дури и при брзини поголеми од 140 км/ч. Каросеријата исто така се тестира додека автомобилот се вози со голема брзина на овалната патека – ниту еден дел не смее да трепери или да вибрира, или да предизвика досадни звуци.

По завршувањето на сите тестови за автопат, новата Corsa може да се бања – со возење низ вода, во различни длабочини од минимум 25 см. Иако автомобилот турка голем бран пред себе, водата не е дозволено да влезе во возилото; моторот не смее да “вдишува” вода, електричниот систем и секој дел мора да останат заштитени од бранот вода. Попречниот дел од моторот, иако под висок притисок од водата, не смее да не функционира.

Електронско тестирање: Во кругот на EMC на Риселсхајм

Додека прототипите за развој и предпроизводните возила се движат на крајниот северен дел, во Дуденхофен и на разни тајни места во и надвор од Германија, исто така има тестирања како и во лабораториите во Раселсхајм. Тестовите за Електро-магнетната компатибилност, (ЕМС) на пример, се одвива во текот на развојот на возилото. Тие осигуруваат дека нема нарушувања на различните електронски системи. Во минатото било неопходно да се спречи пукањето на радио кое било предизвикано од алтернаторот, палењето, бришачите или сличните системи. Денес задачата е многу посложена – на крајот на краиштата, новата Opel Corsa е полна со високо напредна електронска опрема. Тие вклучуваат сигурносни уреди како што се ESP, бројни системи за помош како матрични фарови, како и целиот инфозабавен систем.

Во наменски направената комора во EMC лабораторијата во Рiселсхајм, тимот на Opel ja  испитува отпорноста на електронските системи на автомобилот против електромагнетните емисии. Ова може да се спроведува заедно со жици во кабелот или преку воздухот. Пробното возило е изложено на емисии што се пренесуваат преку широк спектар на фреквенции. Посебните амортизери на ѕидовите “ги апсорбираат” пренесените емисии, така што тие не се одразуваат неконтролирано назад во комората. На овој начин инженерите добиваат чисти, сигурни податоци. Автомобилот добива зелено светло само кога сите негови системи го покажаа својот имунитет против електромагнетните емисии. Новата Corsa веќе го помина својот тест; електрониката е оптимално заштитена од нарушувања.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • „Форд“ отпушта 7.000 вработени

    „Форд“ отпушта 7.000 вработени

    Американската автомобилска компанија „Форд“ соопшти дека ќе затвори 7.000 работни места во администрацијата или околу 10 отсто од својата глобална работна сила со фиксни месечни…

  • Opel Grandland X plug-in hybrid со погон на сите тркала

    Opel Grandland X plug-in hybrid со погон на сите тркала

    300 КС и AWD: Новата верзија на Grandland X Hybrid4 е на врвот во понудата на SUV семејството на Opel Четири режими на возење: Целосно…

  • Нов Opel Movano: Висока безбедност и варијабилност, целосно поврзан

    Нов Opel Movano: Висока безбедност и варијабилност, целосно поврзан

    Безбедноста на прво место: предупредување за слепа точка од страна, камера за гледање позади, помош од страничен ветер, предупредување за напуштање на лента н адвижење…

  • Овие се најсигурните автомобили во светот

    Овие се најсигурните автомобили во светот

    Маркетинг компанија J.D. Power ја објави традиционалната годишна анализа на сигурноста на возилата. Мерен е бројот на проблеми кои се појавиле на 100 возила, а…

  • PSA го купува Jaguar Land Rover?

    PSA го купува Jaguar Land Rover?

    Се појавиле документи кои укажува на намерата на француската PSA групација да го купи британскиот Jaguar Land Rover (JLR). Инсајдерите во JLR тврдат дека “работите…

  • Се создава нов автомобилски џин: Reno и официјално понудил спојување со Nissan

    Се создава нов автомобилски џин: Reno и официјално понудил спојување со Nissan

    Француската автомобилска компанија Reno доставила официјална понуда за спојување со долгогодишниот партнер, Nissan Motor. Reno предложил компанијата да се спои по системот холдинг, што на Reno и Nissan…

  • Citroen ја продолжува традицијата на своите големи лимузини 2021

    Citroen ја продолжува традицијата на своите големи лимузини 2021

    Citroen подготвува нов седан кој ќе се најде на врвот на понудата на овој француски производител. Како што дознава Auto Express, Citroen ќе ја продолжи…

  • Mercedes почна со производство на електичен SUV (фото)

    Mercedes почна со производство на електичен SUV (фото)

    Mercedes-Benz започнал со производство на електричен SUV EQC во погон во Бремен и ја отворил можноста за нарачки за автомобилот. EQC 400 4MATIC има автономија…

  • Tesla планира да собере 2 милијарди долари дополнителен капитал

    Tesla планира да собере 2 милијарди долари дополнителен капитал

    Tesla Inc. планира да собере околу 2 милијарди долари преку понуда на акции и хартии, бидејќи Елон Муск ја преценил способноста на лимузината Model 3…

  • Скандалот го чинеше Volkswagen над 30 милијарди евра

    Скандалот го чинеше Volkswagen над 30 милијарди евра

    Трошоци кои ги претрпе “Volkswagen” за аферата во врска со емисијата на штетни гасови надмина 30 милијарди евра, откако групацијата издвоила една милијарда евра за…