Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 9,096.52 0.13%    GRNT 870.00 0.16%    KKGO 6,150.00 0%    KMB 5,359.17 0.22%    MKSD 216.00 2.86%    MPOL 350.00 0%    MPT 61,500.41 -0.1%    NEME 1,250.00 0%    RMDEN17 98.70 0%    RMDEN18 98.64 -0.05%    SBT 2,253.00 -0.01%    SPAZ 18,525.00 0%    STB 1,100.00 0.53%    TEL 290.00 0%    TNB 15,949.95 0%    TTK 1,314.43 0.91%    

Тестирање, тестирање, тестирање: Се подготвува следната генерација на Opel Corsa

Време: 12:32

Датум: мај 7, 2019

Категорија: АВТОБИЗ

  • Цели на планот за развој: Продажбата започнува летово, првите испораки наесен
  • Тест центар на поларниот круг, Шведска: Човекот и машината длабоко замрзнати на -30 C
  • Тест центар во Дуденхофен, Германија: Развој на шасијата за балансирано ракување и удобност
  • ЕМС лабораторија во Риселсхајм: Отпорност на електромагнетни бранови

Риселсхајм. Шестата генерација на Opel Corsa се подготвува за промоција оваа есен. Додека новиот модел е создаден со помош на најновите, најбрзи и најефикасни виртуелни методи за развој, инженерите на Opel сега ги земаат вообичаените места за тестирање, усовршување и валидација во реални услови. Од јануари, инженерите на Opel за шасија, мотори, електроника, осветлување и други експерти од Opel ја користат долгата поларна зима во шведска Лапонија за интензивно тестирање на ултра-ниски температури на замрзнати езера и снежни патишта. На друго место, тестните возила моментално минуваат на патеките во тест центарот Дуденхофен, додека лабораториските испитувања, како што е електро-магнетната компатибилност, се случуваат и во објектите во Риселсхајм.

„За време на развојот на следната генерација Corsa, ние ставивме посебно значење за зголемување на ефикасноста“, рече Томас Ванке, главен инженер за глобален развој и ефикасност на возилата, кој по четврти пат работи на новата генерација на Corsa. „Новиот модел е значително полесен, што ја намалува потрошувачката на гориво и исто така го зголемува забавниот фактор. Како и со претходните генерации на кои работев, шасијата што во моментов ја дотеруваме беше развиена на сите видови европски патишта, вклучувајќи го и брзиот германски автобан. Нашата цел е јасно да го понудиме најдоброто на купувачот со оптимална рамнотежа помеѓу безбедноста, удобноста и забавата”.

Клиентите можат да очекуваат многу забавна и ефикасна Corsa. Благодарение на лесниот инженеринг, новата генерација на бестселер што досега е продадена во повеќе од 13,6 милиони примероци досега со пет генерации од 1982 година сега е десет проценти полесен од претходниот модел. Шасијата обезбедува типичен баланс на спорт и удобност на Opel, иако новиот модел е перспективно подинамичен од неговиот претходник. Opel, исто така, ќе ја понуди Corsa за прв пат како електрично возило со батерии, уште од почетокот на продажбата на почетокот на летото.

Зимски испитувања: Висока удобност и безбедност при секави услови

Како што тоа го правеа со децении, инженерите на Opel неколку месеци ja тестираа Corsa во  Лапланд, Шведска околу 40 километри јужно од Арктичкиот круг. Меѓу другото, експерти од одделот за контрола на шасијата ги подесуваат електронски контролираните системи за стабилност, влечење и антиблокирачко сопирање на површини со мал притисок, на температури до -30 ° C. Целта на овие екстремни тестови се: независно од мраз, снег, лапавица или асфалт, системите за контрола секогаш мора да функционираат сигурно. Како и за обезбедување на високо ниво на безбедност, удобност и динамика на возење, инженерите на Opel ја усовршуваат калибрацијата на шасиите до најситните детали: каде започнува забавата за возење и контролата на стабилноста? На Арктичкиот круг, условите за такво фино подесување се посоодветни од било каде. Инженерите затоа постојано го поминуваат специјално подготвениот курс за ракување, континуирано оптимизирање на контролните системи.

Тестирањето со мошне маскирани автомобили во Лапланд започна кратко време после Божиќ на јавни патишта. Од јануари до март, мразот на замрзнатите езера беше околу еден метар дебел, така што на нив можеа да возат тест возилата. Долгите поларни ноќи, исто така, овозможија опсежно тестирање на Adaptive IntelliLux LED® технологијата која, откако беа премиерна прикажани во нивните сегменти со Astra и Insignia, сега ќе биде достапна и за прв пат во класата на Corsa. Климата и околината во северна Шведска овозможија прецизно да ги проценат и оптимизираат автоматските матрични фарови без сјај кои континуирано се прилагодуваат на состојбата во сообраќајот и околината и едноставно “се исклучуваат” кога се приближува кон сообраќај и кога имаат возила пред себе. Изработката на овој систем, кој го минимизира отсјајот додека постојано му обезбедува на возачи  оптимална видливост, сега се достапни во популарниот мал автомобил, како што е Corsa, и претставува уште една демонстрација на демократизацијата на технологијата од Opel.

Тест со голема брзина: Околу овалната патека во тест центарот во Дуденхофен

За време на нивниот ноќен тест на овалната патека во тест центарот Дуденхофен, инженерите на Opel исто така го ценат и високиот резултат на новите фарови на Corsa. Долгите снопови се користеа за да се подготви новата генерација за возење на автопатот, каде што Opel поставува особено високи стандарди за управување и суспензија.

„Ние го ставаме највисокото значење за контрола на шасијата”, рече Ванке. „На пример, секој Opel мора да даде цврсто, прецизно возење на повлажните површини при брзините на автопат. Автомобилот никогаш не смее да се чувствува премногу меко. Новата Corsa импресионира во овој поглед.”

Управувањето со зависност од брзината е подесено за оптимална прецизност, прогресивно зголемување на управувачката сила и добри повратни информации. Амортизерите се дизајнирани да реагираат веднаш до најмала нерамнина на патот или промена на насоката. Тестните возила што се користат за спроведување на сите овие тестови, исто така, мораа да ги исполнат високите стандарди за промена на лентата и стабилност при сопирање. Новата Corsa мора да остане контролирана дури и при брзини поголеми од 140 км/ч. Каросеријата исто така се тестира додека автомобилот се вози со голема брзина на овалната патека – ниту еден дел не смее да трепери или да вибрира, или да предизвика досадни звуци.

По завршувањето на сите тестови за автопат, новата Corsa може да се бања – со возење низ вода, во различни длабочини од минимум 25 см. Иако автомобилот турка голем бран пред себе, водата не е дозволено да влезе во возилото; моторот не смее да “вдишува” вода, електричниот систем и секој дел мора да останат заштитени од бранот вода. Попречниот дел од моторот, иако под висок притисок од водата, не смее да не функционира.

Електронско тестирање: Во кругот на EMC на Риселсхајм

Додека прототипите за развој и предпроизводните возила се движат на крајниот северен дел, во Дуденхофен и на разни тајни места во и надвор од Германија, исто така има тестирања како и во лабораториите во Раселсхајм. Тестовите за Електро-магнетната компатибилност, (ЕМС) на пример, се одвива во текот на развојот на возилото. Тие осигуруваат дека нема нарушувања на различните електронски системи. Во минатото било неопходно да се спречи пукањето на радио кое било предизвикано од алтернаторот, палењето, бришачите или сличните системи. Денес задачата е многу посложена – на крајот на краиштата, новата Opel Corsa е полна со високо напредна електронска опрема. Тие вклучуваат сигурносни уреди како што се ESP, бројни системи за помош како матрични фарови, како и целиот инфозабавен систем.

Во наменски направената комора во EMC лабораторијата во Рiселсхајм, тимот на Opel ja  испитува отпорноста на електронските системи на автомобилот против електромагнетните емисии. Ова може да се спроведува заедно со жици во кабелот или преку воздухот. Пробното возило е изложено на емисии што се пренесуваат преку широк спектар на фреквенции. Посебните амортизери на ѕидовите “ги апсорбираат” пренесените емисии, така што тие не се одразуваат неконтролирано назад во комората. На овој начин инженерите добиваат чисти, сигурни податоци. Автомобилот добива зелено светло само кога сите негови системи го покажаа својот имунитет против електромагнетните емисии. Новата Corsa веќе го помина својот тест; електрониката е оптимално заштитена од нарушувања.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Mazda 2 ”освежена” после пет години, Европејците не добиваат дизел

    Mazda 2 ”освежена” после пет години, Европејците не добиваат дизел

    Четвртата генерација Mazda 2 на пазарот е веќе пет години, но дури сега доби “освежување”. Промените во изгледот се суптилни, што и не е лоша…

  • Германски, возбудлив, прифатлив: Видео серија за 120 години на иконите на Opel(фото+видео)

    Германски, возбудлив, прифатлив: Видео серија за 120 години на иконите на Opel(фото+видео)

    Историја низ видеа: Opel ги слави најфасцинантните модели со три видео клипови Агилност и динамика: Од 1899 со моделот Lutzmann до денешната Insignia Играта со…

  • Renault со кинеска компанија го шири производството на електрични автомобили

    Renault со кинеска компанија го шири производството на електрични автомобили

    Француски Renault формирал заедничко вложување со кинески Jiangling Motors Corporation Group (JMCG) за производство на електрични автомобили наменети за пазарот во Кина. Француската компанија соопшти дека…

  • Медиуми: Volkswagen се уште не одлучил каде да изгради фабрика

    Медиуми: Volkswagen се уште не одлучил каде да изгради фабрика

    Автомобилскиот гигант Volkswagen сè уште не одлучил каде ќе гради нова фабрика, направен e краток избор, а конечната одлука ќе биде донесена врз основа на…

  • BMW M1 не доби зелено светло, но за утеха пристигнува новиот M2

    BMW M1 не доби зелено светло, но за утеха пристигнува новиот M2

    BMW M135i ќе остане и понатаму најсилната верзија на Серија 1. Иако новиот BMW Серија 1 има потенцијал за моќна “hoit hatch” M верзија, германскиот…

  • Volkswagen избра: Турција ја ”победи” Србија и Бугарија

    Volkswagen избра: Турција ја ”победи” Србија и Бугарија

    Надзорниот одбор на Volkswagen објави дека избрал локација за фабрика во близина на западниот крајбрежен град Измир. Очигледно, во новата фабрика во Турција ќе прават Škoda…

  • Штo е тоа ”големо” што го подготвил Hyundai за Европа?

    Штo е тоа ”големо” што го подготвил Hyundai за Европа?

    Јужнoкорејскиот Hyundai објави “голем напад” на европскиот пазар со нов модел. Hyundai за септемврискиот саем на автомобили во Франкфурт најави модел кој ќе донесе најдобра…

  • Легендарната “буба” стигна на крајот од патот

    Легендарната “буба” стигна на крајот од патот

    Германскиот производител на автомобили Фолксваген оваа недела го завршува производството на својот последен модел на популарната “буба” во фабриката Пуебла во Мексико. АП вели дека…

  • Електричниот Porsche дебитираше на Goodwood (видео)

    Електричниот Porsche дебитираше на Goodwood (видео)

    Дискретно “маскиран” Porsche Taycan се појави минатиов викенд прв пат пред публиката на манифестацијата “Goodwood Festival of Speed” во Англија. Во пресрет на долго очекуваната светска премиера…

  • До 19 проценти пониски CO2: најефикасната Astra досега

    До 19 проценти пониски CO2: најефикасната Astra досега

    * Мотори од новата генерација: за минимална потрошувачка и ниски емисии * Нов стандард за емисии: сите мотори веќе ги исполнуваат Еуро 6d барањата *…