Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 9,099.64 -0.2%    GRNT 917.56 -0.21%    KMB 5,421.26 -0.95%    MPT 63,471.43 0.48%    MTUR 5,250.00 -3.67%    RMDEN16 98.50 0%    RMDEN17 98.30 1.34%    STB 1,043.41 -1.58%    TEL 303.00 -2.26%    TNB 17,200.00 0.53%    

Beiersdorf нов партнер на Атлантик Група во Македонија

Време: 15:58

Датум: април 25, 2019

Категорија: КОМПАНИИ

Со Нивеа во дистрибутивното портфолио, Атлантик Група има шест од десетте најдобри регионални брендови

Во средината на март, Атлантик група потпиша договор за соработка за дистрибуција во Македонија со Beiersdorf, глобален козметички производител на брендови за лична нега. Портфолиото на производи кои влегуваат во дистрибутивниот асортиман на Дистрибутивното подрачје Македонија за Атлантик Група, е на водечките позиции во категориите за лична нега –  нега на лице, нега на тело, нега за усни, универзална крем за нега на кожата и козметички производи за мажи. Така, во дистрибутивното портфолио на Атлантик Група на македонскиот пазар ќе бидат додадени уште некои глобално – познати брендови како Nivea, Labello, Hansaplast и Atrix. Вкупната вредност на очекуваната годишна продажба изнесува над 4 милиони евра.

 Продолжува деловната експанзија со реномирани партнери низ целиот регион

“Со новата соработка, Атлантик Група ја потврдува својата стратешка позиција во дистрибуцијата, која подразбира соработка со брендови со највисоки стандарди и јасно маркетиншко позиционирање на пазарот. Со вклучување на брендот Нивеа во дистрибутивното портфолио, Атлантик Група денес има вкупно шест, од десетте најдобри регионални брендови (според Valicon истражувањето). Со посебно задоволство ќе продолжиме да го шириме асортиманот во Македонија, зајакнувајќи ја позицијата на  водечки дистрибутер на пазарот”, вели Перица Вичишки, извршен директор за дистрибуција во Македонија.

Дистрибутивниот бизнис е важен столб во целокупното работење на Атлантик Група и нејзината севкупна стратегија, што се потврдува и со последниот договор за соработка со Beiersdorf. По постигнувањето на одлични резултати со ширењето на работното портфолио со Red Bull во Србија и Mars групата во Хрватска минатата година, новиот договор за дистрибуција на почетокот на 2019 ја потврдува одлучноста на компанијата секојдневно сè повеќе да се развива.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Првата ”жртва” на Huawei: Новиот телефон нема да биде можно да се купи

    Првата ”жртва” на Huawei: Новиот телефон нема да биде можно да се купи

    Судбината на паметниот телефон Honor 20 Pro, кој во вторникот се најави од Honor Huawei, а кој е еден од првиот избор за купувачите со…

  • Bosch казнет со 90 милиони евра поради “дизелгејт”

    Bosch казнет со 90 милиони евра поради “дизелгејт”

    Германското обвинителство соопшти денеска дека компанијата за производство на автомобилски делови и технологија “Robert Bosch” е казнета со 90 милиони евра поради својата улога во…

  • Герешајмер ќе гради фабрика во ТИРЗ Скопје вредна неколку десетици милиони евра

    Герешајмер ќе гради фабрика во ТИРЗ Скопје вредна неколку десетици милиони евра

    Договор за закуп на парцела со површина од 139.640 квадратни метри во ТИРЗ Скопје денеска е потпишан со германската фрмацевтска компанија Герешајмер која во повеќе…

  • Групацијата Volkswagen го намали изборот: Škoda ќе гради нова фабрика во Турција или Бугарија

    Групацијата Volkswagen го намали изборот: Škoda ќе гради нова фабрика во Турција или Бугарија

    Најголемиот чешки производител на автомобили Škoda од Млада Болеслав, својата нова фабрика ќе ја гради во Турција или во Бугарија. Засега не е познато дали…

  • НЛБ Банка – носител на признанието „Компанија ориентирана кон луѓето“

    НЛБ Банка – носител на признанието „Компанија ориентирана кон луѓето“

    Во рамките на овогодинешната 11. Меѓународна конференција за човечки ресурси „HR – the catalyst of transformation“, Македонската Асоцијација за човечки ресурси – МАЧР ја одликуваше…

  • Amazon ги претвора бизнис задачите во видео игри

    Amazon ги претвора бизнис задачите во видео игри

    Работните услови во магацините на Amazon се прилично остри, па компанијата измислила нови тактики за кои се верува дека ќе го олесни животот на вработените. Тие…

  • Huawei најави сопствен оперативен систем на пролет 2020 година

    Huawei најави сопствен оперативен систем на пролет 2020 година

    Кинеската компанија Huawei би можела да претстави сопствен оперативен систем најдоцна на пролет следната година, откако му било оневозможено користење на оперативниот систем на Android,…

  • И Panasonic ја прекинува соработката со Huawei

    И Panasonic ја прекинува соработката со Huawei

    Јапонската компанија „Panasonic“ одлучи да прекине испорака на одредени компоненти за кинескиот производител на телекомуникациска опрема „Huawei“, откако САД воведоа рестрикции за извоз за таа…

  • Avon го лансира Attraction Sensation, првиот мирис кој ги буди 5-те сетила

    Avon го лансира Attraction Sensation, првиот мирис кој ги буди 5-те сетила

    Неодоливиот акорд на кожа е во срцето на Attraction Sensation за НЕА и НЕГО, поврзувајќи ги партнерите со интензивна и стимулирачка моќ која е едноставно…

  • Телеком ја претстави Price Hero, првата корисничка апликација со проширена реалност (Augmented Reality) во Македонија

    Телеком ја претстави Price Hero, првата корисничка апликација со проширена реалност (Augmented Reality) во Македонија

    Price Hero е новата апликација на Македонски Телеком која преку виртуелни и интерактивни информации ќе им помага на корисниците да го изберат својот нов смартфон…