Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 8,443.97 0.16%    GRNT 820.00 -0.76%    KMB 5,651.33 -0.38%    MPT 51,900.00 0.78%    MTUR 5,030.00 0%    REPL 76,000.00 0%    STB 1,179.00 -0.08%    TEL 300.28 -0.46%    TKVS 5,400.11 0.85%    UNI 2,303.56 0.14%    

СКОПСКО – 95 години креатор на домашната пивска култура

Време: 15:37

Датум: март 13, 2019

Категорија: КОМПАНИИ

Пивара Скопје лансираше нова комуникациска платформа со која започнува одбележувањето на 95- годишнината на носечкиот бренд во своето пивско портфолио. Со неа, СКОПСКО потсетува на својата автентична вредност која ја поседува уште од 1924 година – да биде еден вид специјална нитка која ги поврзува луѓето.

„СКОПСКО поседува особина да им помага на луѓето полесно да ги надминат разликите, да го пронајдат она што ги спојува и да креираат заеднички моменти на среќа и радост. Сметавме дека 95-годишнината е одлична можност одново да го истакнеме ваквиот уникатен карактер на СКОПСКО и неговата моќ да го поттикне заеднитвото и да ги потсети луѓето на најдоброто што го нуди животот“, објаснува Надица Николоска, бренд-менаџерка во Пивара Скопје.

Носечки елемент на новата комуникациска платформа е видео спотот кој на емотивен начин ја пренесува пораката за СКОПСКО како социјално врзивно ткиво кое продолжува да повикува на заедништво. Видео спотот го илустрира СКОПСКО како извор на инспирација на многу генерации, поkopsттикнувач на оптимизмот и креатор на заеднички доживувања што го слават животот. Спотот се снимаше на локации во Скопје и Битола и е во домашна продукција.

„Да се создаде и развие идентитет на производ како СКОПСКО и тој да израсне до ниво на бренд-икона неопходни се обемни и континуирани вложувања во најсовремена технологија, како и големо знаење, вештини, креативност и многу љубов на генерации луѓе во Пивара Скопје кои со децении посветено работат да го одржат високиот и постојан квалитет, уникатен вкус, изглед и свежина на СКОПСКО. Истовремено, одржувањето на лидерската позиција, покрај почитување на трацицијата, се темели и на постојани иновации во согласност со глобалните трендови и вкусовите на потрошувачите. На овој начин СКОПСКО успева да ја одржи високата доверба што ја има кај потрошувачите и во заедницата“, вели Ламбро Патче, менаџер за односи со јавност и комуникации во Пивара Скопје.

СКОПСКО е без сомнение еден од најсилните македонски брендови. Преку континуираните вложувања и новините што ги воведе на пазарот во изминатите 95 години, СКОПСКО значајно придонесе за развојот на пивската култура и на домашната пивска индустрија во целина. Во изминатите неколку години, предводничката улога на СКОПСКО на домашниот пазар беше потврдена со појавувањето на неколку бренд-екстензии, како што се: СКОПСКО Радлер, СКОПКО Цреша, СКОПСКО Темно, СKОПСКО Smooth и СКОПСКО Нефилтрирано. Дополнително, за високата репутација што ја има СКОПСКО придонесува и поддршката што брендот со децении ја обезбедува за развојот на спотот, културата, уметноста и останатите значајни општествени сегменти.

Видео спотот за СКОПСКО 95 години е достапен на следниот линк: https://youtu.be/J4H4XE1nn6Q

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Макпетрол АД добитник на три признанија во рамките на 6-от Регионален самит на претприемачи од Централна и Југоисточна Европа (РСП) „300 БЕСТ“

    Макпетрол АД добитник на три признанија во рамките на 6-от Регионален самит на претприемачи од Централна и Југоисточна Европа (РСП) „300 БЕСТ“

    Макпетрол АД како компанија, повеќе од 70 години вложува во својот развој и капацитети и притоа гради континуирана политика на општествена одговорна компанија, доби три…

  • На доручек во пекара Бакал. За поинакво гастрономско искуство!

    На доручек во пекара Бакал. За поинакво гастрономско искуство!

    Препознатлива на гастрономската мапа во Скопје, омилена за многу посетители, позната по своите инвентивни и специфични вкусови, пекарата Бакал, нуди солени и благи производи на…

  • Nokia е под истрага: Се сомничи дека праќала податоци на Кина

    Nokia е под истрага: Се сомничи дека праќала податоци на Кина

    Финските власти објавија дека отпочнале истрага против Nokia поради можниот неовластен пренос на личните податоци на корисниците во Кина. Мобилните телефони на Nokia се произведени…

  • Прекрасно е да си дома!

    Прекрасно е да си дома!

    Купувањето сопствен дом, а дотолку повеќе ако е прв, можеби е една од најголемите финансиски одлуки што некогаш ќе ги направите. Тоа може да биде…

  • Каролина Гочева како модна инспирација за MANGO жената

    Каролина Гочева како модна инспирација за MANGO жената

    Каролина Гочева станува дел од семејството на  MANGO Македонија за 2019-та година. Кампањата на шпанскиот бренд Mango за оваа сезона е наречена “New Voices” и…

  • Сега може да го посетите Саемот за Мебел од удобноста на вашиот дом или каде и да сте

    Сега може да го посетите Саемот за Мебел од удобноста на вашиот дом или каде и да сте

    Компанијата која е позната како двигател на е-трговијата во земјава и креатор на интересни онлајн маркетинг кампањи, Grouper.mk, го најавува Онлајн Саемот на Мебел кој…

  • Сирењата на Млекара Здравје Радово нудат најдобра вредност за дадените пари, сметаат потрошувачите во Македонија

    Сирењата на Млекара Здравје Радово нудат најдобра вредност за дадените пари, сметаат потрошувачите во Македонија

    Според мислењето на потрошувачите во Македонија, сирењата на Млекара Здравје Радово се едни од производите кои нудат најголема вредност за дадените пари, покажа истражувањето на…

  • ЕУ го казни „Google“ со 1,49 милијарди евра

    ЕУ го казни „Google“ со 1,49 милијарди евра

    Антимонополското регулаторно тело на ЕУ го казни „Гугл“ со 1,49 милијарди евра поради „злоупотреба на доминантната позиција во онлајн огласувањето“. „Гугл“ е казнет по жалбата…

  • Disney го презема FOX!

    Disney го презема FOX!

    По едногодишниот процес на преземање, конечно беше објавено дека Disney го презеmа FOX. Сега Симпсонови, Аватар, Дедпул и суперхероите на Х-Мен официјално се дел од…

  • „Градски паркинг“ лани заработил над 2,4 милиони евра

    „Градски паркинг“ лани заработил над 2,4 милиони евра

    Минатата година Јавното претпријатие „Градски паркинг“ заработило над 2,4 милиони евра или точно 147.115.268 денари, што е за 11.686.703 денари повеќе во однос на 2017…