Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 9,096.52 0.13%    GRNT 870.00 0.16%    KKGO 6,150.00 0%    KMB 5,359.17 0.22%    MKSD 216.00 2.86%    MPOL 350.00 0%    MPT 61,500.41 -0.1%    NEME 1,250.00 0%    RMDEN17 98.70 0%    RMDEN18 98.64 -0.05%    SBT 2,253.00 -0.01%    SPAZ 18,525.00 0%    STB 1,100.00 0.53%    TEL 290.00 0%    TNB 15,949.95 0%    TTK 1,314.43 0.91%    

СКОПСКО – 95 години креатор на домашната пивска култура

Време: 15:37

Датум: март 13, 2019

Категорија: КОМПАНИИ

Пивара Скопје лансираше нова комуникациска платформа со која започнува одбележувањето на 95- годишнината на носечкиот бренд во своето пивско портфолио. Со неа, СКОПСКО потсетува на својата автентична вредност која ја поседува уште од 1924 година – да биде еден вид специјална нитка која ги поврзува луѓето.

„СКОПСКО поседува особина да им помага на луѓето полесно да ги надминат разликите, да го пронајдат она што ги спојува и да креираат заеднички моменти на среќа и радост. Сметавме дека 95-годишнината е одлична можност одново да го истакнеме ваквиот уникатен карактер на СКОПСКО и неговата моќ да го поттикне заеднитвото и да ги потсети луѓето на најдоброто што го нуди животот“, објаснува Надица Николоска, бренд-менаџерка во Пивара Скопје.

Носечки елемент на новата комуникациска платформа е видео спотот кој на емотивен начин ја пренесува пораката за СКОПСКО како социјално врзивно ткиво кое продолжува да повикува на заедништво. Видео спотот го илустрира СКОПСКО како извор на инспирација на многу генерации, поkopsттикнувач на оптимизмот и креатор на заеднички доживувања што го слават животот. Спотот се снимаше на локации во Скопје и Битола и е во домашна продукција.

„Да се создаде и развие идентитет на производ како СКОПСКО и тој да израсне до ниво на бренд-икона неопходни се обемни и континуирани вложувања во најсовремена технологија, како и големо знаење, вештини, креативност и многу љубов на генерации луѓе во Пивара Скопје кои со децении посветено работат да го одржат високиот и постојан квалитет, уникатен вкус, изглед и свежина на СКОПСКО. Истовремено, одржувањето на лидерската позиција, покрај почитување на трацицијата, се темели и на постојани иновации во согласност со глобалните трендови и вкусовите на потрошувачите. На овој начин СКОПСКО успева да ја одржи високата доверба што ја има кај потрошувачите и во заедницата“, вели Ламбро Патче, менаџер за односи со јавност и комуникации во Пивара Скопје.

СКОПСКО е без сомнение еден од најсилните македонски брендови. Преку континуираните вложувања и новините што ги воведе на пазарот во изминатите 95 години, СКОПСКО значајно придонесе за развојот на пивската култура и на домашната пивска индустрија во целина. Во изминатите неколку години, предводничката улога на СКОПСКО на домашниот пазар беше потврдена со појавувањето на неколку бренд-екстензии, како што се: СКОПСКО Радлер, СКОПКО Цреша, СКОПСКО Темно, СKОПСКО Smooth и СКОПСКО Нефилтрирано. Дополнително, за високата репутација што ја има СКОПСКО придонесува и поддршката што брендот со децении ја обезбедува за развојот на спотот, културата, уметноста и останатите значајни општествени сегменти.

Видео спотот за СКОПСКО 95 години е достапен на следниот линк: https://youtu.be/J4H4XE1nn6Q

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Германска онлајн банка N26 ја зголеми вредноста на 3,5 милијарди долари

    Германска онлајн банка N26 ја зголеми вредноста на 3,5 милијарди долари

    N26, германска онлајн банка, ја зголеми вредноста на уште 170 милиони долари од постојните инвеститори, со што се зголеми вредноста на 3,5 милијарди долари –…

  • Vip го отвори реновираниот продажен салон во Штип

    Vip го отвори реновираниот продажен салон во Штип

    Уреден по најнови светски трендови и највисоки стандарди кои се во согласност со А1 Телеком Групацијата, Vip официјално го отвори реновираниот продажен салон во Штип…

  • ЕУ го казни Qualcomm поради предаторски цени

    ЕУ го казни Qualcomm поради предаторски цени

    Европската комисија објави дека го казнува американскиот производител на чипови Qualcomm со 242 милиони евра, односно 1,27 проценти од прометот на компанијата во 2018 година. ЕК…

  • Познатата модна куќа подготвува пресврт: Нема повеќе трендовска облека, ќе прави облека која трае

    Познатата модна куќа подготвува пресврт: Нема повеќе трендовска облека, ќе прави облека која трае

    Шпанскиот бренд Zara зад којa стои еден од најбогатите луѓе во светот, милијардерот Амансио Ортега, подготвува пресврт кој би требало да го направи одржлив. Како…

  • ВИП со раст на профитот од 9,4 отсто

    ВИП со раст на профитот од 9,4 отсто

    А1 Телеком Австрија соопшти дека нејзиниот македонски огранок оне.Вип во првата половина од 2019 година остварил профит пред исплата на камати, даноци и амортизација (ЕБИТДА)…

  • KFC го отвори својот прв „Drive Thru“ ресторан во Македонија

    KFC го отвори својот прв „Drive Thru“ ресторан во Македонија

    Еден од најголемите ланци на ресторани, KFC, на 18.07.2019 (четврток) во рамките на свеченото отвoрање на POINT Retail Park во Скопје го отвори својот прв…

  • Nestle прави ново црно чоколадо кое ќе донесе револуција во прехранбената индустрија

    Nestle прави ново црно чоколадо кое ќе донесе револуција во прехранбената индустрија

    Компанијата Nestle пронајде начин да направи чоколадо без додавање на шекер, потпирајќи се единствено на остатоците од билката какао за да го заслади темното чоколадо,…

  • Amazon под лупа на ЕК: Соработуваат во антимонополски истраги

    Amazon под лупа на ЕК: Соработуваат во антимонополски истраги

    Компанијата Amazon тврди дека “во целост” ќе соработува со Европската комисија, која започна анти-монополска истрага за работењето на гигантот за електронска трговија. Во соопштението Amazon додава дека…

  • Vodafone ја започна првата 5G мрежа во Германија

    Vodafone ја започна првата 5G мрежа во Германија

    Телекомуникацискиот оператор Vodafone ја започна во вторникот првата комерцијална 5G мобилна мрежа во Германија. Мрежата има 25 предаватели во Дизелдорф, Келн, Дортмунд и некои други градови,…

  • IKEA затвара фабрика во САД поради превисоки трошоци

    IKEA затвара фабрика во САД поради превисоки трошоци

    Шведскиот синџир продавници за мебел IKEA планира до крајот на годината да ја затвори единствената фабрика во САД, укинувајќи така 300 работни места, бидејќи е…