Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 9,117.59 -0.18%    BESK 9,682.00 3%    CBNGA31 3,145.00 0%    GRNT 919.51 0.49%    KMB 5,473.29 0.17%    MPOL 377.00 -3.33%    MPT 63,165.11 0.43%    OKTA 4,802.00 -3.96%    RMDEN16 98.50 0.01%    RZLV 82.00 0%    STB 1,060.19 4.73%    STIL 119.38 -0.71%    TNB 17,109.09 0.64%    UNI 2,288.40 1.16%    ZILU 245.00 -2.51%    

СКОПСКО – 95 години креатор на домашната пивска култура

Време: 15:37

Датум: март 13, 2019

Категорија: КОМПАНИИ

Пивара Скопје лансираше нова комуникациска платформа со која започнува одбележувањето на 95- годишнината на носечкиот бренд во своето пивско портфолио. Со неа, СКОПСКО потсетува на својата автентична вредност која ја поседува уште од 1924 година – да биде еден вид специјална нитка која ги поврзува луѓето.

„СКОПСКО поседува особина да им помага на луѓето полесно да ги надминат разликите, да го пронајдат она што ги спојува и да креираат заеднички моменти на среќа и радост. Сметавме дека 95-годишнината е одлична можност одново да го истакнеме ваквиот уникатен карактер на СКОПСКО и неговата моќ да го поттикне заеднитвото и да ги потсети луѓето на најдоброто што го нуди животот“, објаснува Надица Николоска, бренд-менаџерка во Пивара Скопје.

Носечки елемент на новата комуникациска платформа е видео спотот кој на емотивен начин ја пренесува пораката за СКОПСКО како социјално врзивно ткиво кое продолжува да повикува на заедништво. Видео спотот го илустрира СКОПСКО како извор на инспирација на многу генерации, поkopsттикнувач на оптимизмот и креатор на заеднички доживувања што го слават животот. Спотот се снимаше на локации во Скопје и Битола и е во домашна продукција.

„Да се создаде и развие идентитет на производ како СКОПСКО и тој да израсне до ниво на бренд-икона неопходни се обемни и континуирани вложувања во најсовремена технологија, како и големо знаење, вештини, креативност и многу љубов на генерации луѓе во Пивара Скопје кои со децении посветено работат да го одржат високиот и постојан квалитет, уникатен вкус, изглед и свежина на СКОПСКО. Истовремено, одржувањето на лидерската позиција, покрај почитување на трацицијата, се темели и на постојани иновации во согласност со глобалните трендови и вкусовите на потрошувачите. На овој начин СКОПСКО успева да ја одржи високата доверба што ја има кај потрошувачите и во заедницата“, вели Ламбро Патче, менаџер за односи со јавност и комуникации во Пивара Скопје.

СКОПСКО е без сомнение еден од најсилните македонски брендови. Преку континуираните вложувања и новините што ги воведе на пазарот во изминатите 95 години, СКОПСКО значајно придонесе за развојот на пивската култура и на домашната пивска индустрија во целина. Во изминатите неколку години, предводничката улога на СКОПСКО на домашниот пазар беше потврдена со појавувањето на неколку бренд-екстензии, како што се: СКОПСКО Радлер, СКОПКО Цреша, СКОПСКО Темно, СKОПСКО Smooth и СКОПСКО Нефилтрирано. Дополнително, за високата репутација што ја има СКОПСКО придонесува и поддршката што брендот со децении ја обезбедува за развојот на спотот, културата, уметноста и останатите значајни општествени сегменти.

Видео спотот за СКОПСКО 95 години е достапен на следниот линк: https://youtu.be/J4H4XE1nn6Q

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Првата ”жртва” на Huawei: Новиот телефон нема да биде можно да се купи

    Првата ”жртва” на Huawei: Новиот телефон нема да биде можно да се купи

    Судбината на паметниот телефон Honor 20 Pro, кој во вторникот се најави од Honor Huawei, а кој е еден од првиот изборза купувачите со плитки…

  • Bosch казнет со 90 милиони евра поради “дизелгејт”

    Bosch казнет со 90 милиони евра поради “дизелгејт”

    Германското обвинителство соопшти денеска дека компанијата за производство на автомобилски делови и технологија “Robert Bosch” е казнета со 90 милиони евра поради својата улога во…

  • Герешајмер ќе гради фабрика во ТИРЗ Скопје вредна неколку десетици милиони евра

    Герешајмер ќе гради фабрика во ТИРЗ Скопје вредна неколку десетици милиони евра

    Договор за закуп на парцела со површина од 139.640 квадратни метри во ТИРЗ Скопје денеска е потпишан со германската фрмацевтска компанија Герешајмер која во повеќе…

  • Групацијата Volkswagen го намали изборот: Škoda ќе гради нова фабрика во Турција или Бугарија

    Групацијата Volkswagen го намали изборот: Škoda ќе гради нова фабрика во Турција или Бугарија

    Најголемиот чешки производител на автомобили Škoda од Млада Болеслав, својата нова фабрика ќе ја гради во Турција или во Бугарија. Засега не е познато дали…

  • НЛБ Банка – носител на признанието „Компанија ориентирана кон луѓето“

    НЛБ Банка – носител на признанието „Компанија ориентирана кон луѓето“

    Во рамките на овогодинешната 11. Меѓународна конференција за човечки ресурси „HR – the catalyst of transformation“, Македонската Асоцијација за човечки ресурси – МАЧР ја одликуваше…

  • Amazon ги претвора бизнис задачите во видео игри

    Amazon ги претвора бизнис задачите во видео игри

    Работните услови во магацините на Amazon се прилично остри, па компанијата измислила нови тактики за кои се верува дека ќе го олесни животот на вработените. Тие…

  • Huawei најави сопствен оперативен систем на пролет 2020 година

    Huawei најави сопствен оперативен систем на пролет 2020 година

    Кинеската компанија Huawei би можела да претстави сопствен оперативен систем најдоцна на пролет следната година, откако му било оневозможено користење на оперативниот систем на Android,…

  • И Panasonic ја прекинува соработката со Huawei

    И Panasonic ја прекинува соработката со Huawei

    Јапонската компанија „Panasonic“ одлучи да прекине испорака на одредени компоненти за кинескиот производител на телекомуникациска опрема „Huawei“, откако САД воведоа рестрикции за извоз за таа…

  • Avon го лансира Attraction Sensation, првиот мирис кој ги буди 5-те сетила

    Avon го лансира Attraction Sensation, првиот мирис кој ги буди 5-те сетила

    Неодоливиот акорд на кожа е во срцето на Attraction Sensation за НЕА и НЕГО, поврзувајќи ги партнерите со интензивна и стимулирачка моќ која е едноставно…

  • Телеком ја претстави Price Hero, првата корисничка апликација со проширена реалност (Augmented Reality) во Македонија

    Телеком ја претстави Price Hero, првата корисничка апликација со проширена реалност (Augmented Reality) во Македонија

    Price Hero е новата апликација на Македонски Телеком која преку виртуелни и интерактивни информации ќе им помага на корисниците да го изберат својот нов смартфон…