Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 12,344.27 -1.23%    GRNT 990.58 1.14%    INTS 1,000.00 -51.1%    KMB 5,897.84 0.86%    KVAS 16,000.00 0%    LOZP 2,400.00 0%    MPT 68,000.00 1.49%    MTUR 4,550.00 2.25%    PPIV 31,000.00 3.33%    REPL 80,000.00 0%    STIL 60.44 3.18%    TEL 318.56 0.81%    TTK 1,220.00 1.67%    

СКОПСКО – 95 години креатор на домашната пивска култура

Време: 15:37

Датум: март 13, 2019

Категорија: КОМПАНИИ

Пивара Скопје лансираше нова комуникациска платформа со која започнува одбележувањето на 95- годишнината на носечкиот бренд во своето пивско портфолио. Со неа, СКОПСКО потсетува на својата автентична вредност која ја поседува уште од 1924 година – да биде еден вид специјална нитка која ги поврзува луѓето.

„СКОПСКО поседува особина да им помага на луѓето полесно да ги надминат разликите, да го пронајдат она што ги спојува и да креираат заеднички моменти на среќа и радост. Сметавме дека 95-годишнината е одлична можност одново да го истакнеме ваквиот уникатен карактер на СКОПСКО и неговата моќ да го поттикне заеднитвото и да ги потсети луѓето на најдоброто што го нуди животот“, објаснува Надица Николоска, бренд-менаџерка во Пивара Скопје.

Носечки елемент на новата комуникациска платформа е видео спотот кој на емотивен начин ја пренесува пораката за СКОПСКО како социјално врзивно ткиво кое продолжува да повикува на заедништво. Видео спотот го илустрира СКОПСКО како извор на инспирација на многу генерации, поkopsттикнувач на оптимизмот и креатор на заеднички доживувања што го слават животот. Спотот се снимаше на локации во Скопје и Битола и е во домашна продукција.

„Да се создаде и развие идентитет на производ како СКОПСКО и тој да израсне до ниво на бренд-икона неопходни се обемни и континуирани вложувања во најсовремена технологија, како и големо знаење, вештини, креативност и многу љубов на генерации луѓе во Пивара Скопје кои со децении посветено работат да го одржат високиот и постојан квалитет, уникатен вкус, изглед и свежина на СКОПСКО. Истовремено, одржувањето на лидерската позиција, покрај почитување на трацицијата, се темели и на постојани иновации во согласност со глобалните трендови и вкусовите на потрошувачите. На овој начин СКОПСКО успева да ја одржи високата доверба што ја има кај потрошувачите и во заедницата“, вели Ламбро Патче, менаџер за односи со јавност и комуникации во Пивара Скопје.

СКОПСКО е без сомнение еден од најсилните македонски брендови. Преку континуираните вложувања и новините што ги воведе на пазарот во изминатите 95 години, СКОПСКО значајно придонесе за развојот на пивската култура и на домашната пивска индустрија во целина. Во изминатите неколку години, предводничката улога на СКОПСКО на домашниот пазар беше потврдена со појавувањето на неколку бренд-екстензии, како што се: СКОПСКО Радлер, СКОПКО Цреша, СКОПСКО Темно, СKОПСКО Smooth и СКОПСКО Нефилтрирано. Дополнително, за високата репутација што ја има СКОПСКО придонесува и поддршката што брендот со децении ја обезбедува за развојот на спотот, културата, уметноста и останатите значајни општествени сегменти.

Видео спотот за СКОПСКО 95 години е достапен на следниот линк: https://youtu.be/J4H4XE1nn6Q

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Авио-гигантот отпушта 12.000 работници во САД

    Авио-гигантот отпушта 12.000 работници во САД

    Американската компанија Boeing има намера во наредните недели да отпушти околу 12.000 работници во Соединетите држави, објави BBC. Компанијата објави дека оваа недела ќе информира за…

  • Компанијата Apple повторно отвора околу 100 свои продавници во САД

    Компанијата Apple повторно отвора околу 100 свои продавници во САД

    Компанијата Apple најави отворање на околу 100 свои продавници во САД, објави Reuters. По прогласувањето на пандемија од коронавирус, раководството на Apple нареди затворање на…

  • Почнува официјалната продажба на The Frame и The Serif телевизорите во Македонија

    Почнува официјалната продажба на The Frame и The Serif телевизорите во Македонија

    Компанијата Samsung Electronics Co., Ltd. го најави започнувањето на официјалната продажба на домашниот пазар на новите модели од својата Lifestyle линија на телевизори за 2020…

  • Adria Airways продава се, дури и профили на социјалните мрежи

    Adria Airways продава се, дури и профили на социјалните мрежи

    Официјалните профили на социјалните медиуми на Adria Airways на Facebook, Twitter и LinkedIn се објавени на продажба како дел од стечајната постапка на пропаднатата авиокомпанија. Заинтересираните купувачи имаат…

  • ЈП Водовод и канализација – Скопје овозможува пристап до своите услуги преку мобилната апликација

    ЈП Водовод и канализација – Скопје овозможува пристап до своите услуги преку мобилната апликација

    ЈП Водовод и канализација – Скопје е секогаш во служба на своите корисници и граѓаните на градот Скопје. Следејќи ги трендовите на дигитализација, ЈП Водовод…

  • Како до дополнителна заработка од дома во услови на намалена вработеност?

    Како до дополнителна заработка од дома во услови на намалена вработеност?

    Вклучете се во Lyconet мрежата и заработувајте брзо и лесно од удобноста на вашиот дом Моменталната ситуација со пандемијата и порастот на невработеноста, дополнително ги…

  • Mobile – Ново постпејд портфолио на Македонски Телеком

    Mobile – Ново постпејд портфолио на Македонски Телеком

    15 GB мобилен интернет и дополнителни придобивки по избор секој месец Во овие времиња, многу работи се променија, а многумина препознаа можност да научат нешто…

  • Nestle во Кина инвестира 102 милиони долари во производство на вегетаријанска храна

    Nestle во Кина инвестира 102 милиони долари во производство на вегетаријанска храна

    Швајцарски Nestle договори соработува со економскo-технолошката развојна зона Тијанџин (TEDA) за изградба на фабрика со годишен капацитет на производство од 8 илјади тони. Првата фабрика на…

  • Акциите на Amazon и Facebook ги срушија сопствените рекорди

    Акциите на Amazon и Facebook ги срушија сопствените рекорди

    Вредноста на акциите на американските технолошки компании Amazon и Facebook ги срушија сопствените рекорди. Акциите на Amazon пораснаа за два проценти откако технолошкиот гигант повторно ги…

  • Приходите на Xiaomi во првиот квартал пораснале за 13,6 проценти

    Приходите на Xiaomi во првиот квартал пораснале за 13,6 проценти

    Пандемијата од COVID-19 не влијаеше негативно на приходите на кинеските технолошки компании, па така и Xiaomi забележа раст на приходите кој се искачи на 7…