Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 12,344.27 -1.23%    GRNT 990.58 1.14%    INTS 1,000.00 -51.1%    KMB 5,897.84 0.86%    KVAS 16,000.00 0%    LOZP 2,400.00 0%    MPT 68,000.00 1.49%    MTUR 4,550.00 2.25%    PPIV 31,000.00 3.33%    REPL 80,000.00 0%    STIL 60.44 3.18%    TEL 318.56 0.81%    TTK 1,220.00 1.67%    

Вип ја одржа втората годишна конференција „Women in Digital“

Време: 16:05

Датум: март 12, 2019

Категорија: КОМПАНИИ

Еволуцијата на менталниот склоп е клучна за дигитализацијата во бизнисот и општеството

Во организација на телекомуникациската компанија Вип, денеска се одржа втората годишна конференција „Жената во дигиталната ера“ („Women in Digital vol.2“).

Под темата „Дигитална трансформација: Техничка револуција или еволуција на менталниот склоп“ (“Digital transformation: Technical revolution or mindset evolution“), успешни и влијателни претставнички од различни општествени сегменти имаа можност одблиску да ги чујат мислењата на врвни експерти и познавачи од областа за едно од круцијалните прашања во процесот на дигиталната трансформација – неопходната еволуција на менталниот склоп на оние кои се дел од неа.

“Ми претставува особено задоволство што и оваа година конференцијата ‘Жените во дигиталната ераго привлече вниманието на јавноста. Денес дискутираме за едно многу важно прашање за успешноста на целокупниот процес на дигитализацијата, а тоа е човечкиот фактор и неговата способност за промена и еволуција на менталниот склоп кон дигиталното време во кое живееме. Вип посветено и континуирано работи на воведување на нови информатичко-комуникациски технологии и нови начини на работење со кои на корисниците ќе им обезбеди супериорно корисничко искуство, поедноставни, побрзи и персонализирани решенија кои одговараат на нивните потреби. Како дел од А1 Групацијата, уверени сме дека го имаме неопходното знаење и капацитет да создаваме дигитални решенија достапни за сите, а кои ќе овозможат непречен влез во дигиталната ера за сите наши корисници“ –  истакна во своето воведно обраќање извршниот директор на Вип, Мислав Галер.

Да се биде дел од дигиталниот свет, неопходна е средина која обезбедува можности за понатамошен развој, ресурси и технички можности за дигиталното општество континуирано да расте и напредува. Во оваа насока, на настанот се обрати и Министерот за Информатичко општество и администрација во Владата на Република Северна Македонија, Дамјан Манчевски кој истакна:

Обезбедувањето на соодветната инфраструктура, зголемувањето на капацитетите за развој на технолошки напредни решенија и дигитализација на процесите се само дел од заложбите на Владата во насока на понатамошен развој на дигиталното општество. Наш главен приоритет во иднина останува развојот и промоцијата на информатичкото општество, а во тој контекст е и Подготовка на Национален оперативен план за развој на брзи и супер брзи електронски комуникациски мрежи во Република Македонија, со чијашто реализација се надеваме дека за 10 години од сега, ќе бидеме предводник во регионот.

Освен постоењето на соодветната инфраструктура и технологијата како особено значајни параметри во процесот на дигиталната трансформација,  на другата страна на равенството се наоѓа и човечкиот фактор и начинот на кој луѓето им пристапуваат на бизнис предизвиците и како тие доаѓаат до соодветните решенија.

„Целосна посветеност кон исполнување на носечката порака на нашиот бренд – го обликуваме искуството кое ВИЕ сакате да го живеете, како и ставање на корисничките потреби во центарот на вниманието во целокупното деловно работење, е тоа што ја прави А1 Телеком Австрија Групацијата една од водечките конвергентни оператори во ЦИЕ и двигател на дигиталната трансформација. Корисниците сè повеќе се дигитализираат, па ако сакаме да бидеме поблиску до нив, неопходно е да се трансформираме. Постојано мораме да ги прошируваме нашите технички способности и да бидеме иновативни, но што е најважно, мораме да го подготвиме нашиот тим за дигиталната ера. Токму тоа е нашата формула за успешна дигитална трансформација.“, истакна Ева Зетнер, Директорка на човечки ресурси на A1 групацијата.

Во рамки на конференцијата се одржа и панел-дискусија на која своите ставови на темата ги изложија истакнати успешни жени од бизнисот и академската заедница. На ова тема говореа: Проф. Др. Ана Мадевска Богданова, редовен професор на ФИНКИ, УКИМ; Нина Ангеловска, Претседател на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија и Извршен директор и ко-основач на Групер; Љупка Ѓоргиевска, Директорка на Сектор за развој на понуда и маркетинг во НЛБ Банка АД Скопје и Христина Џамбазовска Анастасов, Директорка на сектор за управување со деловни операции во Кроација Осигурување Живот

Во контекст на темата и развојот на технологијата на иднината, беше организирана и презентација на проектите од областа на напредни дигитални технологии подготвени од страна на студентите и академскиот кадар на ФИНКИ, каде присутните имаа можност одблиску да се запознаат со решенијата развиени од страна на младите умови.

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Авио-гигантот отпушта 12.000 работници во САД

    Авио-гигантот отпушта 12.000 работници во САД

    Американската компанија Boeing има намера во наредните недели да отпушти околу 12.000 работници во Соединетите држави, објави BBC. Компанијата објави дека оваа недела ќе информира за…

  • Компанијата Apple повторно отвора околу 100 свои продавници во САД

    Компанијата Apple повторно отвора околу 100 свои продавници во САД

    Компанијата Apple најави отворање на околу 100 свои продавници во САД, објави Reuters. По прогласувањето на пандемија од коронавирус, раководството на Apple нареди затворање на…

  • Почнува официјалната продажба на The Frame и The Serif телевизорите во Македонија

    Почнува официјалната продажба на The Frame и The Serif телевизорите во Македонија

    Компанијата Samsung Electronics Co., Ltd. го најави започнувањето на официјалната продажба на домашниот пазар на новите модели од својата Lifestyle линија на телевизори за 2020…

  • Adria Airways продава се, дури и профили на социјалните мрежи

    Adria Airways продава се, дури и профили на социјалните мрежи

    Официјалните профили на социјалните медиуми на Adria Airways на Facebook, Twitter и LinkedIn се објавени на продажба како дел од стечајната постапка на пропаднатата авиокомпанија. Заинтересираните купувачи имаат…

  • ЈП Водовод и канализација – Скопје овозможува пристап до своите услуги преку мобилната апликација

    ЈП Водовод и канализација – Скопје овозможува пристап до своите услуги преку мобилната апликација

    ЈП Водовод и канализација – Скопје е секогаш во служба на своите корисници и граѓаните на градот Скопје. Следејќи ги трендовите на дигитализација, ЈП Водовод…

  • Како до дополнителна заработка од дома во услови на намалена вработеност?

    Како до дополнителна заработка од дома во услови на намалена вработеност?

    Вклучете се во Lyconet мрежата и заработувајте брзо и лесно од удобноста на вашиот дом Моменталната ситуација со пандемијата и порастот на невработеноста, дополнително ги…

  • Mobile – Ново постпејд портфолио на Македонски Телеком

    Mobile – Ново постпејд портфолио на Македонски Телеком

    15 GB мобилен интернет и дополнителни придобивки по избор секој месец Во овие времиња, многу работи се променија, а многумина препознаа можност да научат нешто…

  • Nestle во Кина инвестира 102 милиони долари во производство на вегетаријанска храна

    Nestle во Кина инвестира 102 милиони долари во производство на вегетаријанска храна

    Швајцарски Nestle договори соработува со економскo-технолошката развојна зона Тијанџин (TEDA) за изградба на фабрика со годишен капацитет на производство од 8 илјади тони. Првата фабрика на…

  • Акциите на Amazon и Facebook ги срушија сопствените рекорди

    Акциите на Amazon и Facebook ги срушија сопствените рекорди

    Вредноста на акциите на американските технолошки компании Amazon и Facebook ги срушија сопствените рекорди. Акциите на Amazon пораснаа за два проценти откако технолошкиот гигант повторно ги…

  • Приходите на Xiaomi во првиот квартал пораснале за 13,6 проценти

    Приходите на Xiaomi во првиот квартал пораснале за 13,6 проценти

    Пандемијата од COVID-19 не влијаеше негативно на приходите на кинеските технолошки компании, па така и Xiaomi забележа раст на приходите кој се искачи на 7…