25 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИЕден недостаток го зацврсти извештајот на Alphabet

Еден недостаток го зацврсти извештајот на Alphabet

Доходот од интернет рекламирање ги полни касите на матичната компанија на „Google“. Во изминатото тромесечје компанијата мајка „Alphabet“ генерираше профит од 8,95 милијарди долари. Во истиот период од минатата година, даночната реформа во САД и причини на компанијата од „Mountain View“, Калифорнија, загуба од 3 милијарди долари.

Иако профитот е повисок од очекувањата на аналитичарите, инвеститорите првично се фокусираа на зголемените трошоци. Тие скокнаа за 26% на годишно ниво до 31,07 милијарди долари.

Меѓу другото, за време на новогодишниoт или божиќниот квартал „Alphabet“ трошела повеќе пари за проширување на својата мрежа на центри за податоци, маркетинг, нови недвижнини и привлекувањето на таленти за просперитетиот бизнис во облачните услуги. Но сега инвеститорите се загрижени дека „Alphabet“ повеќе не ги контролира трошоците. Акциите се намалија за повеќе од два проценти во резервната сесија. Сепак, тие се зголемија за речиси 17% во текот на изминатите шест недели. Од почетокот на годината растот на нивната цена е за 9,2 отсто.

Капиталните трошоци на „Google“ од четвртиот квартал скокнаа за 80 отсто на годишно ниво до 6,85 милијарди долари. Оперативната профитна маргина на компанијата, внимателно следена мерка на профитабилност, е 21%, намалена од 24%.

„Alphabet“ се потпира на рекламниот бизнис за да го одржи растот на приходите и профитот преку развивање на нови понуди, како што се „cloud services“ и сопствен хардвер. Поголемите поделби за растот на компанијата, вклучувајќи го и „YouTube“, се помалку профитабилни од оригиналната услуга за десктоп пребарување на „Google“.

„Капиталните трошоци се зголемуваат со големо темпо и главниот двигател продолжуваат да се инвестициите во техничка инфраструктура за поддршка на растот“, изјави главниот финансиски директор на „Alphabet“, Рут Порат во интервју за „Bloomberg“. „Тоа ги означува центрите за податоци и машини. Ова се одразува и на нашата перспектива за глобален раст во рекламирањето, пребарувањето, „YouTube“ и облачните услуги“, додава Порат.

Трошоците, исто така, скокнаа поради вработување таленти, особено за облачниот бизнис, додаде таа за време на конференцискиот повик со аналитичарите.

На крајот на 2018-та година, „Alphabet“ имаше 98.771 вработени, што е за 23% повеќе од претходната година. Порат вели дека растот на вработените треба да биде одложен во 2019-та година.

Приходот на најголемиот пребарувач во светот се зголеми за 22% годишно на 39,3 милијарди долари од октомври до декември. Повеќе од 80% од приходите се од рекламниот бизнис.

Уште во октомври „Alphabet“ изрази скептицизам во однос на остатокот од годината, со оправдување за тоа со сериозните инвестиции и беспомошната конкуренција.

Американската компанија веќе не е единствено пребарувач, а исто така се манифестира и како финансиски инвеститор, производител на таблетите со брендот „Surface“, звучници и смартфони, а под брендот „Waymo“ и развивач на автомобили со само-управување, како и снабдувач на облачни услуги.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП