26 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИMarks & Spencer со повторен пад на продажбата

Marks & Spencer со повторен пад на продажбата

Британскиот синџир на продавници „Marks & Spencer“ мина низ новиот квартал со пад во основните продажби, како кај храната, така и кај облеката. Ова го истакнува долгиот и неизвесен пат на закрепнување пред компанијата, соопштува „Ројтерс“.

135-годишниот синџир денеска објави дека споредливите продажби на облека и стока за дома се намалија за 2,4% во 13-те недели до 29-ти декември – третиот фискален квартал. За споредба, просечната прогноза за аналитичарите беше намалена за 1,6%. Падот во вториот квартал беше, исто така, 1,6%.

Споредливите продажби на храна се намалиле за 2,1% во однос прогноза за намалување од 2,5% и пад од 2,7% во претходниот квартал.

„Marks & Spencer“, која со години се бори со конкуренцијата од рестораните за брза храна, онлајн продавниците и дискаунтерите, изјави дека насоките и за годината остануваат без промена.

„Во позадина на изгледите за веќе објавени тешки пазарни услови на претставување, нас ни останува стабилен период“, изјави главниот извршен директор Стив Роу.

По околу една деценија на неуспешни планови за реструктуирање „M & S“ сега цели да постигне одржлив, профитабилен раст во рок од три до пет години, со затворање на продавници, преоформајќи ги бизнисите со храна и облека, намалувајќи ги трошоците и инвестирајќи во технологии.

Компанијата во ноември предупреди дека наскоро продажбата тешко дека ќе се подобри.

Пред податоците од четвртокот просечната прогноза на аналитичарите беше „M & S“ да забележи профит пред даноците и еднократните ефекти од 523 милиони фунти. Во годината до крајот на март во однос на 580,9 милиони фунти за 2017-18-та година. Ова ќе биде трета година по ред на пад, а прогнозите се и четвртата – 2019-20  да биде таква.

Акциите на „M & S“, кои поевтинија со 12% во минатата година, ја затворија вчерашната трговија по цена од 277,7 пени што ја проценува компанијата на околу 4,5 милијарди фунти.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП