19 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИStarbucks ја проширува доставата на кафе во САД

Starbucks ја проширува доставата на кафе во САД

„Starbucks“ планира да ја прошири доставата на кафе во САД со „UberEats“, како дел од својата поголема стратегија за обид да стигне до повеќе клиенти.

Синџирот за кафе, кој се соочува со забавување на протокот на луѓе во своите кафулиња во САД, го откри својот план за раст пред инвеститорите кои се собраа во Њујорк.

„Starbucks“ започна со тестирање на набавките со „UberEats“ во Мајами во септември, и на почетокот на следната година ќе започне да ја нуди истата услуга во скоро во една четвртина од своите 8.000 американски продажни места.

Испораките стануваат извор на дополнителна продажба за многу синџири на ресторани кои се борат со помалата трговијата со луѓе. Голем дел од синџирите тврдат дека снабдувањето ги привлече потрошувачи кои не доаѓаат да јадат.

Сепак, испораката има специфични предизвици, вклучувајќи го и брзиот трансфер на храна во домовите на луѓето додека е се уште топло – нешто што може да биде попроблематично за кафето. Цените на доставите исто така треба да бидат пониски или не за клиенти кои прават мали нарачки.

„Starbucks“ е многу понапреден во Кина, каде што нејзината услуга се прошири на 2.000 продажни места во 30 земји откако синџирот се приклучи на синџирот на снабдување на „Alibaba Group Holding“.

Компанијата вели дека има решено некои од предизвиците со снабдувањето во Кина со специјални контејнери за испорака кои се направени за да се задржи пијалокот топол или студен.

Возачите во Кина ветуваат дека ќе го донесат кафето на „Starbucks“ до 30 минути. Покрај тоа, синџирот создава виртуелна продавница која им овозможува на корисниците да користат само една апликација за да нарачуваат подароци или производи за себе и тие да им бидат доставени.

„Starbucks“ работи повеќе од една година за да ги фокусира своите операции за да може да го зголеми протокот на луѓе во САД и Кина – нејзините два клучни пазари. „Starbucks“ ги затвори своите продавници во трговските центри „Teavana“, ги прераспредели обврските на адвокатите, вклучувајќи ги и клириншките продавници по затворањето, за да можат повеќе да се фокусираат на услугата на купувачите. „Starbucks“, исто така, му се придружи на „Nestlé“ за рекламирање и продавање на повеќе пакувани кафиња во супермаркетите. Производите брендирани од „Starbucks“ се дизајнирани да се користат во машините „Nestlé“ – „Nespresso“ и „Dolce Gusto“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП