3 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗОфицијална премиера на новата генерација на B-Class (фото+видео)

Официјална премиера на новата генерација на B-Class (фото+видео)

Германскиот производител „Mercedes-Benz“ го искористи Парискиот саем за автомобили за да ја претстави третата генерација на „B-Class“. Автомобилот доаѓа со пет мотори, од кои три се дизел. Продажбата започнува во декември и првите единици ќе бидат доставени до купувачите во февруари 2019-та година.

Дизајнот на моделот е многу посмел од кога било досега, давајќи му на моделот динамичен изглед. Кровната линија е помала и бандажите се поголеми – од 16 до 19 инчи (втората генерација имаше само 15 инчи). Коефициентот на отпор е еден од најдобрите во класата – 0.24 (на старата „B-Class“ тој беше 0.25).

Возачкото седиште е 9 сантиметри повисоко од „А-Class“, но безбедносниот ремен е спуштен и со тоа го зголемува чувството за простор. Опсегот на подесување на седиштата е поголем и вкупната широчина на кабината е 33 mm подолга.

Новата „B-Class“ добила мултимедијален екран – исто како и „А-Class“. Основната единица вклучува два екрани со дијаметар од 7 инчи, кои може да се заменат заедно или одделно со 10,25-инчни дисплеи. Правиот е чувствителен на допир, но поудобно е да се користи црниот „тачпад“ со мат површина.

Повеќето функции може да се прилагодуваат со помош на копчињата чувствителни на допир на воланот. Приказот за проекција на предното стакало, кој е идентичен со големината на „A-Class“ – 24×8 cm, е достапен со дополнителни трошоци.

Обемот на багажникот е сочуван, а некои модификации се уште помали. Неговиот минимален волумен е 455 литри (488 во сегашната генерација) кога задните седишта се движат напред. Ако во овој случај потпирачите бидат изведени, а седиштето е поместено напред, во багажникот може да се вклопат 705 литри (досега обемот во оваа ситуација беше 666 литри). При навалување на задните седишта капацитето на багажникот е 1.540.

Новата „B-Class“ го доби мултимедијалниот „MBUX“ систем кој може да ги научи и запомни опциите на возачот. Тој одговара на зборовите „Hey, Mercedes”, разбирањето на прашањата и командите во формуларот за поднесување. Системот може да побара маста за одмор или оброци со ажурирање на интернет. Тој открива бесплатни места за паркирање и го предупредува сопственикот ако некој се обиде да го украде или да го подигне автомобилот.

Исто така има и полуавтоматски погонски систем – исто како и „S-Class“. Радарите и камерите му овозможуваат на возилото да се движи независно во својата лента и да се престројува, со што ја одржува брзината во колоната, целосно ќе застане и потоа ќе продолжи со движењето.

Кај „B-Class“ дебитираше нов 2,0-литарски дизел мотор „OM 654“, кој одговара на стандардот „Euro 6d“, кој ќе стапи на сила во 2020-та година. Моќноста на моторот е 150 и 190 КС, а во најмоќната верзија троши едвај 4,5 л/100 км. Оваа единица работи во комбинација со 8-брзински автоматски менувач.

Помалиот дизел е 1,5-литарски кој развива 116 КС и има 7-брзински автоматски менувач. Исто така достапен е 1,33-литарскиот бензински мотор со 136 и 163 КС. Во подоцнежна фаза ќе бидат достапни и верзии со погон на четири тркала.

Во сите варијанти, предната суспензија е „McPherson“, додека задниот дел зависи од моторот. Во послабите верзии, тоа е торзија, а во послабите верзии – на четири тркала. Ќе биде понудена удобна опција, како и спортски, адаптивни амортизери, чиј режим ќе се прилагоди преку изборниот „Drive Select“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП