BMW официјално ја претстави новата генерација на „Series 3“, која го носи индексот „G20“. Автомобилот се разликува од својот претходник со својот нестандарден дизајн, како и по новата платформа.
Основата на новата „тројка“ е „CLAR“ архитектурата што се користи во повеќето модели на баварците со надолжниот распоред на двигателот. За разлика од „петката“ и „седмицата“, каде што предната суспензија е на прените тркала, „McPherson“ се обложува тука. Задната конструкција е иста како и кај претходната „F30“, но е целосно редизајнирана.
Алуминиумот, магнетот и челикот со висока цврстина се користат главно во каросеријата. Главниот приоритет во развојот е да се подобри динамиката, со 55 килограми полесен автомобил и центарот на гравитација намален е за 10 милиметри. Дистрибуцијата на гравитацијата помеѓу двете оски е идеална – 50:50.
Растојанието помеѓу двете оски е зголемено за 41 мм и достигнува 2.851 мм. Во принцип, автомобилот е полош од кога било досега. Неговата должина се зголеми за 85 мм и достигна 4.709 мм. Ширината е 1.827 мм (+16 мм). Аеродинамиката е оптимизирана, со коефициент на влечење од 0,23.
Суспензијата веќе ги вклучува оригиналните хидраулични амортизери, кои ќе се користат и за основните верзии и за модификациите на „M“, кои се помали за 10 мм. Евентуално, ќе биде достапна и суспензијата со електронски контролирани амортизери.
Првично, новата „тројка“ ќе биде достапна со избор од 3 мотори во 5 варијанти на моќност. 2.0-литарските четирицилиндрични бензински мотори на „BMW 320i“ и „330i“ кои развиваат 184 и 258 КС. Верзиите „318d“ и „320d“ се дизел со ист обем од 150 и 190 КС. Единствената верзија со шест цилиндри ќе биде „BMW 330d“, која развива 265 КС.
„320d“ има погон на четири тркала, а остатнатите се на погон на задните тркала. Модификација со 3-цилиндричен мотор, како и „М“-модификации со моќни мотори, ќе бидат претставени во подоцнежна фаза.
Внатре, „тројката“ стана попространа, со зголемено место за рамениците и колената на возачот и придружниците. Внатрешноста е класична за „BMW“, но е во новиот стил, кој дебитираше кај кросоверот „X5“ – изобилство од метални елементи, виртуелен панел и голем таблет за навигацијата, поставен над централните дел на системот за вентилација.
Мултимедијалниот систем од 10,25 инчи беше изграден на платформата „BMW iDrive 7.0“, која дебитираше на новиот „BMW X5“. Може да се контролира со екран на допир, копчиња на воланот и „iDrive“ контролер, и може да се контролира со глас.
Новиот „BMW Series 3“, има широк спектар на електронски асистенти. Меѓу нив се активен крус-контрол со функција „Stop & Go“ (тоа е опција), систем за предупредување за опасност при преминување на лента и движење наназад, а исто така и систем, кој помага при излегувањето на рикверц од паркинг. Постои и систем за одржување на лентата со заштита од страничен удар.
Моделот ќе се произведува во фабриката на „BMW“ во Минхен, а исто така и во заедничкото вложување на „BMW“ и „Brilliance Auto“ во Шенјанг (Кина), но и во новата фабрика на концернот во Сан Луис Потоси (Мексико).