Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Промовирана новата мобилна апликација на Рамсторe

Време: 15:38

Датум: септември 14, 2018

Категорија: КОМПАНИИ

Денес,  официјално беше промовирана новата мобилна апликација на Рамсторe која е веќе во функција и достапна за нивните потрошувачи.

Присутните посетители и новинари ја имаа ексклузивната можност да ја испробаат апликацијата и сите можности кои истата ги нуди, а реакциите беа видливо позитивни. Мобилната апликација која сите граѓани веќе можат да ја симнат преку App Store (за корисниците на iPhone) и Google Plаy (за корисниците на Android) е навистина функционална и едноставна за користење, а потрошувачите ќе имаат јасен преглед на понудите во Рамсторе Супермаркетите и олеснето шопинг искуство прилагодено на нивните индивидуални потреби, рече Горан Џугоманов, ИТ Менаџер на Рамсторе Македонија.

Исто така тој додаде дека, со едноставно најавување преку Рамсторе Клуб картичката, корисниците имаат можност да бидат известени за актуелните кориснички кампањи, да ги споредат трошењата и заштедите, како и да имаат увид во деталите од  поените кои ги имаат на Клуб картичката. Ова се погодностите кои Рамсторе мобилната апликација ги нуди:

Мои поени и попусти  (Вклучително и преглед на последниот датум за употреба на поени)

  • Вкупен Попуст
  • Искористен Бонус
  • Мои поени – Мои преостанати поени
  • Мои заштеди – Мои трошења

Историја на купување:

  • Дистибуција на трошоци
  • Историја на пазарување

Известувања

  • Известувања за промоции, попусти итн.

Најблизок Рамсторе

  • Адреса на маркети; Телефонски број од секој маркет
  • Прикажување на мапа и одредување на оддалеченост од најблискиот Рамсторе Супермаркет

На лансирањето на апликацијата се обрати и генералниот директор на Рамсторе Македонија Ајхан Узун, еден од главните иницијатори за реализација на овој проект:

„Како Рамсторе, се стремиме да бидеме онаму каде што се нашите клиенти и потенцијални клиенти, а нашиот иновативен и лидерски идентитет благодарение на кој во голема мера се издвојуваме од нашите конкуренти, придонесе за зацврстување на покривот на нашата корпоративна маркетинг кампања во Македонија која ја сочинуваат Рамсторе Клуб картичката и апликацијата денар поен.

Нашата програма за лојалност Рамсторе клуб картичка,  продолжува да биде еден чекор понапред од имитациите преку својата пријателска ориентираност кон потрошувачите, благодарение на својот слоган  “проста математика”  при употреба и при трошење, што претставува индикатор за нашата водечка положба во малопродажниот сектор на Македонија.

Оваа лидерска позиција ја унапредивме со воведувањето на новата Рамсторе мобилна апликација која веќе е ставена во употреба и е презентирана на потрошувачите.

За нас, нашите потрошувачи се секогаш на прво место и се радувам што отсега можеме да им пружиме уште подобро искуство при купувањето, но и да им помогнеме организирано да заштедат а истовремено да ги добијат најквалитетните производи кои ги нудат Рамстор Супермаркетите. Топло ја препорачувам на сите наши верни потрошувачи.“

Во малопродажниот сектор на Македонија, Рамсторе Супермаркетите се присутни подолго од 13 години и за целиот овој период фокусот секогаш е насочен кон надминување на потребите и очекувањата на клиентите,  и затоа секогаш ги нуди најдобрите и најповолните услуги. Накратко, целта на Рамсторе е да биде најдобриот малопродажен ланец на маркети во Македонија и чекори со сигурни чекори кон оваа цел.

Во однос на инвестицискиот план со новоотворените 6 маркети минатата година инвестирани се 1 милион евра и 100 нови вработувања, со што се продолжува поддршката и вербата во македонската економија. Двоцифренот раст во последните 3 години ќе продолжи и во наредниот период како и следењето на новите можности за набавки во секторот, а воедно ќе продолжат и инвестициите со цел клиентите на Рамсторе да го добијат најдоброто.

Она што е важно е дека главниот фокус на компанијата во последните 3 години, односно ВИЗИЈАТА на Рамсторе е да биде малопродажна компанија која има за цел да оствари профитабилен раст превземајќи активности чувтствителни кон општеството и околината, преку својот пристап кој ја опфаќа целата нација и дава придонес кон своите соработници и државната економија, а во насока на оваа МИСИЈА се стреми да овозможи  уникатно искуство за купување преку спојување на ценовната структура која се заснона на придонесувањето кон семејниот буџет со разновидноста на производите и квалитетната услуга.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Цукерберг останува на чело на „Фејсбук“

    Цукерберг останува на чело на „Фејсбук“

    Основачот на „Фејсбук“, Марк Цукерберг, во интервју за Си-ен-ен изјави дека нема да ја напушти својата функција и дека ќе остане на чело на компанијата.…

  • „Југохром“ ќе постави филтри со кредит од МБПР

    „Југохром“ ќе постави филтри со кредит од МБПР

    Владата на седница вчера ја задолжи Македонската банка за поддршка на развојот (МБПР) да склучи договор за кредит од 92.242.500 денари со комбинатот „Југохром“ од…

  • „Икеа“ укинува 7.500 работни места низ светот

    „Икеа“ укинува 7.500 работни места низ светот

    Шведската компанија за опремување на домот „Икеа“ соопшти дека укинува 7.500 работни места ширум светот, поради новата стратегија за отворање на повеќе продавници во градските…

  • Пивара Скопје и Министерството за здравство го отворија првото Роса школо за родителство во Поликлиниката „Јане Сандански“ во Скопје

    Пивара Скопје и Министерството за здравство го отворија првото Роса школо за родителство во Поликлиниката „Јане Сандански“ во Скопје

    Во рамките на партнерскиот проект на Пивара Скопје и Министерството за здравство, денес официјално беше отворено првото Роса школо за родителство во Поликлиниката „Јане Сандански“…

  • Вип продолжува со реализација на едукативната програма за деца за безбедно користење на интернет низ целата земја

    Вип продолжува со реализација на едукативната програма за деца за безбедно користење на интернет низ целата земја

    “Интернетот не e само игра. Кликај безбедно…” добива свое продолжение и во учебната 2018/2019 година Едукативната програма за деца – “Интернетот не e само игра.…

  • Фершпед АД Скопје ја зголеми добивката за периодот јануари-септември 2018

    Фершпед АД Скопје ја зголеми добивката за периодот јануари-септември 2018

    Групата Фершпед АД Скопје во периодот Jануари – Септември 2018 година оствари оперативна добивка во износ од 136.732 илјада денари искажана во консолидираниот неревидиран Биланс…

  • График на денот: Топ 50 на најголемите светски технолошки компании

    График на денот: Топ 50 на најголемите светски технолошки компании

    Технолошките компании имаат уникатна предност пред другите бизниси и тоа се нарекува “ефектот на мрежата”. Секој нов корисник на одредена платформа ја зголемува вредноста за…

  • Еурокомпозит: фабриката без струја, вработените по дома – има ли крај на маките во последниот загубар?

    Еурокомпозит: фабриката без струја, вработените по дома – има ли крај на маките во последниот загубар?

    Фабриката без струја, погоните без работници, луѓето без плати. Состојбата со последниот македонски загубар се усложнува. Фабриката без струја, вработените по дома Во Еурокомпозит останаа…

  • PG & E е загрозена од банкрот поради пожарот во Калифорнија

    PG & E е загрозена од банкрот поради пожарот во Калифорнија

    Американската енергетска компанија „Pacific Gas and Electric Company“ (PG & E) се соочува со колапс заради тековниот пожар кој ја опустоши Калифорнија. Претходно во понеделникот,…

  • Societe Generale заработи глоба од 1,34 милијарди долари за кршење на санкциите

    Societe Generale заработи глоба од 1,34 милијарди долари за кршење на санкциите

    Француската банка „Societe Generale“ се согласи да плати 1,34 милијарди американски долари за да ги сопре истрагите за санкциите во САД, објавија Федералните резерви. Од…