Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Промовирана новата мобилна апликација на Рамсторe

Време: 15:38

Датум: септември 14, 2018

Категорија: КОМПАНИИ

Денес,  официјално беше промовирана новата мобилна апликација на Рамсторe која е веќе во функција и достапна за нивните потрошувачи.

Присутните посетители и новинари ја имаа ексклузивната можност да ја испробаат апликацијата и сите можности кои истата ги нуди, а реакциите беа видливо позитивни. Мобилната апликација која сите граѓани веќе можат да ја симнат преку App Store (за корисниците на iPhone) и Google Plаy (за корисниците на Android) е навистина функционална и едноставна за користење, а потрошувачите ќе имаат јасен преглед на понудите во Рамсторе Супермаркетите и олеснето шопинг искуство прилагодено на нивните индивидуални потреби, рече Горан Џугоманов, ИТ Менаџер на Рамсторе Македонија.

Исто така тој додаде дека, со едноставно најавување преку Рамсторе Клуб картичката, корисниците имаат можност да бидат известени за актуелните кориснички кампањи, да ги споредат трошењата и заштедите, како и да имаат увид во деталите од  поените кои ги имаат на Клуб картичката. Ова се погодностите кои Рамсторе мобилната апликација ги нуди:

Мои поени и попусти  (Вклучително и преглед на последниот датум за употреба на поени)

  • Вкупен Попуст
  • Искористен Бонус
  • Мои поени – Мои преостанати поени
  • Мои заштеди – Мои трошења

Историја на купување:

  • Дистибуција на трошоци
  • Историја на пазарување

Известувања

  • Известувања за промоции, попусти итн.

Најблизок Рамсторе

  • Адреса на маркети; Телефонски број од секој маркет
  • Прикажување на мапа и одредување на оддалеченост од најблискиот Рамсторе Супермаркет

На лансирањето на апликацијата се обрати и генералниот директор на Рамсторе Македонија Ајхан Узун, еден од главните иницијатори за реализација на овој проект:

„Како Рамсторе, се стремиме да бидеме онаму каде што се нашите клиенти и потенцијални клиенти, а нашиот иновативен и лидерски идентитет благодарение на кој во голема мера се издвојуваме од нашите конкуренти, придонесе за зацврстување на покривот на нашата корпоративна маркетинг кампања во Македонија која ја сочинуваат Рамсторе Клуб картичката и апликацијата денар поен.

Нашата програма за лојалност Рамсторе клуб картичка,  продолжува да биде еден чекор понапред од имитациите преку својата пријателска ориентираност кон потрошувачите, благодарение на својот слоган  “проста математика”  при употреба и при трошење, што претставува индикатор за нашата водечка положба во малопродажниот сектор на Македонија.

Оваа лидерска позиција ја унапредивме со воведувањето на новата Рамсторе мобилна апликација која веќе е ставена во употреба и е презентирана на потрошувачите.

За нас, нашите потрошувачи се секогаш на прво место и се радувам што отсега можеме да им пружиме уште подобро искуство при купувањето, но и да им помогнеме организирано да заштедат а истовремено да ги добијат најквалитетните производи кои ги нудат Рамстор Супермаркетите. Топло ја препорачувам на сите наши верни потрошувачи.“

Во малопродажниот сектор на Македонија, Рамсторе Супермаркетите се присутни подолго од 13 години и за целиот овој период фокусот секогаш е насочен кон надминување на потребите и очекувањата на клиентите,  и затоа секогаш ги нуди најдобрите и најповолните услуги. Накратко, целта на Рамсторе е да биде најдобриот малопродажен ланец на маркети во Македонија и чекори со сигурни чекори кон оваа цел.

Во однос на инвестицискиот план со новоотворените 6 маркети минатата година инвестирани се 1 милион евра и 100 нови вработувања, со што се продолжува поддршката и вербата во македонската економија. Двоцифренот раст во последните 3 години ќе продолжи и во наредниот период како и следењето на новите можности за набавки во секторот, а воедно ќе продолжат и инвестициите со цел клиентите на Рамсторе да го добијат најдоброто.

Она што е важно е дека главниот фокус на компанијата во последните 3 години, односно ВИЗИЈАТА на Рамсторе е да биде малопродажна компанија која има за цел да оствари профитабилен раст превземајќи активности чувтствителни кон општеството и околината, преку својот пристап кој ја опфаќа целата нација и дава придонес кон своите соработници и државната економија, а во насока на оваа МИСИЈА се стреми да овозможи  уникатно искуство за купување преку спојување на ценовната структура која се заснона на придонесувањето кон семејниот буџет со разновидноста на производите и квалитетната услуга.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Дизајнерската компанија „Орла Кили“ го затвори бизнисот

    Дизајнерската компанија „Орла Кили“ го затвори бизнисот

    Дизајнерката на модни парчиња и предмети за домаќинство Орла Кили најави дека ги затвора сите продавници, како и веб-страницата поради голем пад во профитот. Орла…

  • Nestle може да се раздели со бизнисот за производи за кожа

    Nestle може да се раздели со бизнисот за производи за кожа

    „Nestle“ соопшти дека ги испитува стратешките опции за бизнисот со производи за кожата, истакнувајќи дека делот што некогаш се го сметале како „ѕвезда“ која ќе…

  • ЕУ го губи трпението за „Фејсбук“

    ЕУ го губи трпението за „Фејсбук“

    Еврокомесарката за правда, Вера Јурова, на американскиот медиумски гигант „Фејсбук“ му даде рок до крајот на годината да постапи по регулативите за заштита на потрошувачите…

  • Новиот дом на Вип – повеќе од само обичен деловен простор(фото)

    Новиот дом на Вип – повеќе од само обичен деловен простор(фото)

    Новите деловни простории во строгиот центар на Скопје се дизајнирани да обезбедат највисока агилност во  работењето и  најдобар работен ден за сите вработени Скопје, 20…

  • Volkswagen се повлече од Иран

    Volkswagen се повлече од Иран

    Германскиот производител на автомобили „Volkswagen“ ќе ги затвори речиси сите свои активности во Иран. Ова го објави денеска „Bloomberg“, повикувајќи се на американскиот амбасадор во…

  • Македонските кроасани 4U со реномираниот сертификат за квалитет IFS го освојуваат ЕУ пазарот

    Македонските кроасани 4U со реномираниот сертификат за квалитет IFS го освојуваат ЕУ пазарот

    Покрај отворањето на нов производствен погон опремен со најсовремени машини, фабриката „Жито пром“ од Гевгелија неодамна го доби и ценетиот интернационален сертификат IFS (International Featured…

  • Мaск загуби милијарди долари поради еден твит

    Мaск загуби милијарди долари поради еден твит

    Една непромислена објава на социјалните мрежи Илон Маск може да го чини милијарди долари. Акциите на главната компанија на Маск, автопроизводителот „Тесла“, веќе паднаа за…

  • Моделот на работењето на Амазон под лупа на Европската Комисија

    Моделот на работењето на Амазон под лупа на Европската Комисија

    Европската комисија ги испитува активностите на онлајн тргувањето, но исто така и тргувањето на Амазон, изразувајќи загриженост дека компанијата може неправилно да конкурира поради својата…

  • Европската Унија го истражува „Амазон“

    Европската Унија го истражува „Амазон“

    Европската комисија ја испитува двојната улога на „Амазон“ на онлајн-трговец и онлајн-платформа за тргување поради страв дека компанијата би можела да биде нефер во поглед…

  • Qatar Airways објави загуба од речиси 70 милиони долари

    Qatar Airways објави загуба од речиси 70 милиони долари

    Катарската авио-компанија „Qatar Airways“ забележаа загуба од 69 милиони долари во оваа финансиска година, што претставува пад од над 800 милиони долари во однос на…