Резултатите од агенцијата „BrandFinance“ покажуваат дека веќе втора година по ред, кога станува збор за алкохолните пијалоци, „Johnnie Walker“ доминира на листата како највреден бренд.
Во однос на минатата година овој бренд речиси двојно ја зголеми својата вредност, а за успехот допринесе продажбата на eксклузивните производи, како и воведувањето на нови производи.
Ова е листата на 10 највредни алкохолни пијалоци во светот:
10. Baileys (Велика Британија) – вредност на брендот 1,349 милиони долари
9. Jack Daniels (САД) – вредност на брендот 1,373 милиони долари
8. Luzhou Laojiao (Кина) – вредност на брендот 1,542 милиони долари
7. Wuliangye (Кина) – вредност на брендот 1,639 милиони долари
6. Chivas Regal (Франција) – вредност на брендот 1,763 милиони долари
5. Smirnoff (Велика Британија) – вредност на брендот 1,987 милиони долари
4. Bacardi (САД) – вредност на брендот 2,136 милиони долари
3. Hennessy (Франција) – вредност на брендот 2,260 милиони долари
2. Kweichow Moutai (Кина) – вредност на брендот 2,368 милиони долари
1. Johnnie Walker (Велика Британија) – вредност на брендот 4,372 милиони долари